Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Itse en valitettavasti tänään taida päästä pelailemaan, mutta huomenna iltapäivästä eteenpäin varmaankin on aikaa.

Minä oon seuraavan kuukauden juurtuneena sohvaan tän rakennustelineen kanssa, joten eiköhä keretä vetämään pelit :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Tänään illalla pääsen pelaileen
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Nonni, Saxonin kanssa tuli vedettyä kaksi aivan järjettömän tasaista peliä.

Game 1
Saxon_747 - Burski, 1-1, Danny - Sanchez

Game 2
Burski - Saxon_747, 2-2, Sanchez, Willian - Nainggolan, Rondon


Kaksi todella tasasta kamppailua. Ekassa pelissä Sanchez pisti heti 7min pelin jälkeen pallon maalin helposti maalivahdin haarovälistä. Toisen puoliajan lopulla Danny pisti pelin tasoihin. Toisella puoliajalla ei maaleja nähty. Sanchez pamautti pallon kuitenkin vielä tolppaan, mutta pallo ei löytänyt tietä sisään.

Toinen peli oli aivan samankaltainen. Oma Willianin maali oli kyllä todella outo. Maalivahti pompautti pallon ilmaan ja kaikki ryntäs sinne maaliviivalle. Siellä tais olla 3 Saxonin puolustajaa ja mun koko hyökkäydkolmikko :D. Jotenkin se sitte tippu Willlianin päähän josta kimposi sisään. Pelin lopulla jälleen Sanchez pamautti näyttävästi 30 metristä, mutta ylärimaan ja jatkotilanteesta Saxon sai purettua. Saxonilla molemmissa peleissä posession voitot 1 pelissä 52-48 ja toisessa 59 - 41. Vedot ensimmäisessä pelissä minun edukseni 9 (4 maalia kohti.) - 4 (2 mk.) ja toisessa pelissä 11(7 mk.) - 4 (2mk.). Kiitos vielä täälläkin Saxonille erittäin tasaisista peleistä!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Nyt oltais sitten loppuilta konsolilla. Eli Huppea etsitään kun lake oli jo pari peliä sopinut.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Jojeli - Tuulis, 3 - 0, Quaresma, Martinez, Snurrle

Ei mahtanu mitää ku Quaresma pyöri tornaaron lailla ympäri kenttää, hyvin pelattu
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Hyvät väännöt Burskin kanssa! Puolustus joutui tosiaan tekemään työtä että sai pidettyä Sanchezin ja Griezmannin aisoissa.. Sen verran liukas oli tuo kaksikko. Toinen peli näytti kyllä pahalta ku Burski oli 2-0 johdossa. Suoraan sanottuna minun hyökkäys on melko hampaaton ku laiskan pulskeat Rondon ja Hulk eivät tahdo keretä oikeaan paikkaan. Nyt Rondon päätti kuitenkin tehdä ensimmäisen juoksun 7 peliin ja juuri sopivaan paikkaan. Kiitokset vaan vielä kerran matseista :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Jojeli6 - lake79 10-0 Kagawa, Ramos 3x, Martinez 4x, Schurrle, Quaresma
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Nonni, Saxonin kanssa tuli vedettyä kaksi aivan järjettömän tasaista peliä.

Game 1
Saxon_747 - Burski, 1-1, Danny - Sanchez

Game 2
Burski - Saxon_747, 2-2, Sanchez, Willian - Nainggolan, Rondon


Kaksi todella tasasta kamppailua. Ekassa pelissä Sanchez pisti heti 7min pelin jälkeen pallon maalin helposti maalivahdin haarovälistä. Toisen puoliajan lopulla Danny pisti pelin tasoihin. Toisella puoliajalla ei maaleja nähty. Sanchez pamautti pallon kuitenkin vielä tolppaan, mutta pallo ei löytänyt tietä sisään.

Toinen peli oli aivan samankaltainen. Oma Willianin maali oli kyllä todella outo. Maalivahti pompautti pallon ilmaan ja kaikki ryntäs sinne maaliviivalle. Siellä tais olla 3 Saxonin puolustajaa ja mun koko hyökkäydkolmikko :D. Jotenkin se sitte tippu Willlianin päähän josta kimposi sisään. Pelin lopulla jälleen Sanchez pamautti näyttävästi 30 metristä, mutta ylärimaan ja jatkotilanteesta Saxon sai purettua. Saxonilla molemmissa peleissä posession voitot 1 pelissä 52-48 ja toisessa 59 - 41. Vedot ensimmäisessä pelissä minun edukseni 9 (4 maalia kohti.) - 4 (2 mk.) ja toisessa pelissä 11(7 mk.) - 4 (2mk.). Kiitos vielä täälläkin Saxonille erittäin tasaisista peleistä!

Vai että pelas poinaat tasan. Kummallakaan ei vielä tappion tappiota[emoji106] Tasainen lohko meillä! Nyt tavoite ei voi olla muuta kuin mahdoton: napata 6 pistettä Saxonilta. Jos (=kun) en Saxonia kuitenkaan onnistu voittamaan, karkaavat Burski ja Saxon muilta pahanpäiväisesti.

Huomenna menee päivä puusilmänä E-junnujen turnauksessa. Ei taida olla Huittisista joukkuetta mukana täällä Kangasalla, muuten saattaisi raha vaihtaa omistajaa Aren ja Tuuliksen välillä? :D Illemmalla saatan tosiaan sitten päästä peleille, mutten lupaa mitään.. Aika paljon kiinni tuosta lajin kauniimmasta edustajasta, hänellä kuitenkin tossu ruhoni päällä ja silleen...

Tuulis - Jojeli, 2 - 1, Dos Santos, Inan(PEN) - Martinez

Oliks tää ihan asiallinen pilkkutuomio mielestänne(vai EA kamaa) ?

http://xboxclips.com/PopulousLyric2/a2ef84b4-707e-4d85-bb92-cda73b077a2f

Jos puolustaja painoi taklausnappia —> ok. Jos ei, tuntuu epäreilulta (eli juuri siltä perus EA:lta). Vähän tuollaisia tuli meillä Burskin kanssa molemmissa otteluissa.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Huomenna menee päivä puusilmänä E-junnujen turnauksessa. Ei taida olla Huittisista joukkuetta mukana täällä Kangasalla, muuten saattaisi raha vaihtaa omistajaa Aren ja Tuuliksen välillä? :D .

Juu ei, meil on oma turnaamus tääl Huittisten perunapelloilla(nurmikon ja hiekkakentän sekotus nykyäs)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

En sit tänään saanut ite pelejä :( Prkl ei olis ekana päivänä pitänyt pelata noinkaan paljoa :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vai että pelas poinaat tasan. Kummallakaan ei vielä tappion tappiota[emoji106] Tasainen lohko meillä! Nyt tavoite ei voi olla muuta kuin mahdoton: napata 6 pistettä Saxonilta. Jos (=kun) en Saxonia kuitenkaan onnistu voittamaan, karkaavat Burski ja Saxon muilta pahanpäiväisesti.

Huomenna menee päivä puusilmänä E-junnujen turnauksessa. Ei taida olla Huittisista joukkuetta mukana täällä Kangasalla, muuten saattaisi raha vaihtaa omistajaa Aren ja Tuuliksen välillä? :D Illemmalla saatan tosiaan sitten päästä peleille, mutten lupaa mitään.. Aika paljon kiinni tuosta lajin kauniimmasta edustajasta, hänellä kuitenkin tossu ruhoni päällä ja silleen...



Jos puolustaja painoi taklausnappia —> ok. Jos ei, tuntuu epäreilulta (eli juuri siltä perus EA:lta). Vähän tuollaisia tuli meillä Burskin kanssa molemmissa otteluissa.

Kuulostaa haasteelta :D Nyt ku Rondon on saanut karistettua apinan selästä niin lupaan kunnon taistelun...
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pelatkaapas Are ja Saxon kaks tasuria sieltä:D Kelpais mulle:D.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

YNWA-PeeHoo 1-3
Mathieu-Rodriguez
Sterling
Griezmann
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PeeHoo-YNWA 3-0
Rodriguez
Benzema
Rodriguez

Kiitos peleistä, tasoero oli tulosten mukainen! Mut hyvää peliä edelleen!!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mitenkäs Huppe tai Lake on tänään illalla linjoilla? Jos saataisiin pelattua?
 
Ylös Bottom