Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites muuten jos kaks joukkuetta on tasa pisteis, niin katotaanks se sit maalierosta vai keskinäisistä otteluista?
Tulee muuten jännä loppu Ps3 puolella. Kuka vie: minä, Gameking vai Boris? Varsinkin kun itellä on enään kamppailut Borista vastaan.
Ehdotus seuraavasta turnauksesta. Ensinnäkin ainostaa aktiivisia pelaajia mukaan.
Toiseksi.
Voitaisiin jakaa pelaajat kahteen lohkoon. Esim jos Onella on 6pelaajaa niin kaksi 3joukkueen lohkoa. Ja sitten alkaisi vaikka pudotus pelit, että A1-B3 jne...Joku taisi aikaisemmin ehdottaakin tuollaista, mutta se tosiaan vaatii aktiiviset pelaajat mitä on ollut suurimmaksi osaksi tällä hetkellä.
Ei huano idea. Tämä kahden viikon peliaika ei oikein kannusta aktiivisuuteen. Tarkoitan sitä, että esimerkiksi meitin lohkosta Zep ehtii vallan mainiosti pelata ottelunsa, vaikkei ole vielä aloittanutkaan. Toisaalta hyvä, että on pitkä aika (jollain voi olla töitä, reissu etc etc), mutta toisaalta muiden on hölmöä odotella sitten viikko, että yksi pelaaja on pelaamatta pelejään.
Omat pelit on nyt saatettu Zepin kohtaamisia lukuunottamatta päätökseenPakkovoitot olisi vielä edessä siis, sillä jos saan täydet 6 pistettä niistä, riittää se oman lohkoni ykkössijaan. Jännäksi vetää...[emoji57] ja mitä tulee Burskin ehdotukseen keskinäisistä otteluista, niin: eeei, kyllä se maaliero on parempi tapa (katsokaa sarjatilannetta niin ymmärrätte)[emoji6]
Ps4-puolella ketään yökukkujia peliseuraksi?![]()
PeeHoo 1-0 Boris
Benzema(pen)
Boris 0-6 PeeHoo
Benzema(2), Sterling, James, Sanchez C(2)
Tasasia pelejä varsinkin eka, jossa oisin kyl hävinny ilman sitä että Cech vaan otti kaiken. Toisessa pelissä numerot revähti ihmeellisesti eikä ne vastaa meiän oikeeta taso eroo.... No mutta nyt onkin turnaus taputeltu mun osalta ja seuraavan turneen oottaminen alkakoon!
PeeHoo 1-0 Boris
Benzema(pen)
Boris 0-6 PeeHoo
Benzema(2), Sterling, James, Sanchez C(2)
Tasasia pelejä varsinkin eka, jossa oisin kyl hävinny ilman sitä että Cech vaan otti kaiken. Toisessa pelissä numerot revähti ihmeellisesti eikä ne vastaa meiän oikeeta taso eroo.... No mutta nyt onkin turnaus taputeltu mun osalta ja seuraavan turneen oottaminen alkakoon!
Olisko otteluparista YNWA:a vastaan tuloksia?
Gameking on vahvoilla 2. sijan haltijaksi, mut jos Taabo yllättää, ni Boris saattaa saada tittelin Ikuinen Kakkonen