Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pronssille ois avaimet omissa käsissä. Paitsi ei saatu eilen lukuisista yrityksistä huolimatta YNWA:n yhteyksiä pelittämään.

YNWA:lta taitaa puuttua yks tappio tosta sarjataulukosta?

Voi hyvin olla, laskukone pettää aina välillä, tutkitaa

Täytynee kaivella ens kaudeks semmonen valmis template ettei tarvii kun tulokset syöttää ni exceli hoitaa loput

Täytynee kaivella ens kaudeks semmonen valmis template ettei tarvii kun tulokset syöttää ni exceli hoitaa loput

Ei se kuitenkaan auta kun jengi haluaa muuttaa formaattia joka turnaukseen. ;)

Onko näissä peleissä (ja FUT:issa ylipäänsä) havaittua eroa pelaako kotona vai vieraissa? Toki stadion tulee sen mukaan, mutta muuten?

Ei se kuitenkaan auta kun jengi haluaa muuttaa formaattia joka turnaukseen. ;)

Onko näissä peleissä (ja FUT:issa ylipäänsä) havaittua eroa pelaako kotona vai vieraissa? Toki stadion tulee sen mukaan, mutta muuten?

Itellä on kotipelit jostain syystä vaikeampia :D

En oo kyl huomannu mitään eroa.

Sain kopsattua EA:n foorumiliigan templaten, ja se näköjään perhana toimii!

Tekee homman hippasen helpommaksi sun kannalta :)

Jumalauta, että pistää ärsyttämään nämä kun eivät pelaa pelejään pois :mad: Ens kerralla vaan reippaasti lyhyempi aika tähän niin ne osallistuu kenellä on oikeasti kiinnostusta.

Tekee homman hippasen helpommaksi sun kannalta :)

Jumalauta, että pistää ärsyttämään nämä kun eivät pelaa pelejään pois :mad: Ens kerralla vaan reippaasti lyhyempi aika tähän niin ne osallistuu kenellä on oikeasti kiinnostusta.

Viikko vois olla hyvä?

Jos joku on vaik matkalla viikon, ni jää siltä kaudelta sit pois.

Xbonen uus taulukko: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1M7WFJ8EguvldUzS3ldQKDUJFswsa22v8BjD8SUy16aQ

Ite oon ollu tän päivän vapaana jos haluaa pelata, mutta nyt 19:10 EA serveri jotenkin jumissa enkä pääse kirjautumaan sisään.

Parempi puolisko lupas telkkarin kympistä eteenpäin käyttöön, olisko sillon peliseuraa että sais tän turneen käyntiin omaltaki osaa? Ollu tosi nihkeää saada peliaikaa ku muuttohommat käynnissä :/

Parempi puolisko lupas telkkarin kympistä eteenpäin käyttöön, olisko sillon peliseuraa että sais tän turneen käyntiin omaltaki osaa? Ollu tosi nihkeää saada peliaikaa ku muuttohommat käynnissä :/

Ite taidan olla linjoilla silloin t. kilpikonna09

Siitä on sinällään aivan turha mieltänsä pahoittaa, sillä jos aikaa on annettu tietty aika, niin sen pitäisi olla ihan ok, jos sovitussa aikataulussa pelit suorittaa. Vähän sama, kun kutsuttaisiin juhliin kuudelta, ja saapuessaan paikalle klo 18:00 huomaa kaikkien aloittaneen jo puolelta. Unfair...

Siitä on sinällään aivan turha mieltänsä pahoittaa, sillä jos aikaa on annettu tietty aika, niin sen pitäisi olla ihan ok, jos sovitussa aikataulussa pelit suorittaa. Vähän sama, kun kutsuttaisiin juhliin kuudelta, ja saapuessaan paikalle klo 18:00 huomaa kaikkien aloittaneen jo puolelta. Unfair...

Onhan toikin totta, mutta eikö se silti olisi mukavampaa kun olisi näitä aktiivisia pelaajia enemmän? No ens kerralla sitten vaan lyhyempää aikaa.

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Taulukot vaihdettu valmiiseen pohjaan, nyt toi laskee tulosten perusteella kaiken
Heti bongattu virhe. [emoji3] PS4 lohko Z: näyttää, että mulla 9 matsia, mutta pitäis olla 8. Olen pelannut kaikkia muita vastaan, paitsi Marlöötä. Näyttää, että ollaan pelattu 1 matsi, joka on päättynyt Marlöön 3-1 voittoon.

E: Apeliuksella taitaa kans olla yks matsi liikaa? Mun mielestä pelannut vain 2 molemmat minua vastaan.

zep91 - DPK 4-0 (Schurrle x 2, Quarin, Schweinsteiger)
DPK - zep91 2-2 (Hulk, Oscar / Lacazette, Schweinsteiger)

Eka peli manuaali asetuksilla, toka peli assisted. Parempi pelaaja tuo zep91, FUT-veteraani, kiitos oli hauskaa :)

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Heti bongattu virhe. [emoji3] PS4 lohko Z: näyttää, että mulla 9 matsia, mutta pitäis olla 8. Olen pelannut kaikkia muita vastaan, paitsi Marlöötä. Näyttää, että ollaan pelattu 1 matsi, joka on päättynyt Marlöön 3-1 voittoon.

E: Apeliuksella taitaa kans olla yks matsi liikaa? Mun mielestä pelannut vain 2 molemmat minua vastaan.

Copy/paste-insinöörillä jäänyt vanhoista sarjoista tuloksia, fixattu

Ylös Bottom