Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onks Boris,Gameking tai Mhart tänää paikalla ja mihin aikaa??
Täshän meinaa tulla kiire!
Sancho69 - Saxon_747 3-0
Hazard 2x, Benteke
Saxon_747 - Sancho69 1-1
Candreva - Benteke
Hyvät matsit, kiitokset vielä täälläkin. [emoji4]
Se olis sitten turnee paketissa mun osalta. Jokainen matsi ollut tiukka ja enimmillään 2 maalilla hävitty kahden turnauksen aikana. Ja silti pohjamudissa pyöritään. [emoji57] Pitäisi vaan saada noi tiukat matsit käännettyä itselle isommalla prosentilla.
Mutta kiitokset vielä kaikille loistavista matseista! Ja seuraavassa turneessa taas ollaan mukana, riippumatta teemasta.
Mulla menee kans myöhälle. Huomenna on aika pitkälti vapaa päivä et huomen viimestään sit.Onks Boris,Gameking tai Mhart tänää paikalla ja mihin aikaa??
Täshän meinaa tulla kiire!
Mites tuulis se meiän peli päättys?`Enkä oo edes varman pelattiinko yks vai kaks peliä Vielä olis ainakin Huppea & WeePee:tä vastaan pelit jäljellä, että miten jätkät kerkeis pelaamaan?
Pitäsköhän toi S3 vetää taas 2 viikkosena?
Osa toki kerkee yhdes viikossa hyvin matsinsa, mut osa taas ei millään
Pitäsköhän toi S3 vetää taas 2 viikkosena?
Toi 2 viikkoo voi olla ihan hyvä tai sit 10 päivää.Pitäsköhän toi S3 vetää taas 2 viikkosena?
Taulukoita päivitelty, ilmoitelkaa virheistä
Ja lisää ehdotuksia ens kauden teemaks tulemaan, tänks.
Onko joku joka EI tule mukaan jos tehdään joku hopea/pronssi-turnaus?
Mulle käypi.Miten ois non-rare kultatiimit?
Mulle käypi.
COSTA! COSTA! COSTA! Espanjan kultajuna puksuttaa Diegon voimin edelleen ilman tappioita. Nyt 2 peliä vielä pelaamatta ja taitaa riittä tasurikin lohkovoittoon. Nyt ei kyllä kelpaa enää muu kuin kannu Espanjaan ja maalipörssin voitto Costalle
Tässä äsköset 2 peliä aappoa vastaan:
aappo1 - JonttuC 1-2 (Sturridge? - COSTA x2)
JonttuC - aappo1 3-0 (COSTA x2, Cazorla)
E: Ja sieltä varmistuu lohkovoitto! JonttuC - enlargementti 3-0 (Muniain, Navas, COSTA)