Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Huppe75 - Moneygun 2-2
C.Immobile x 2 - Drmic Barnetta


moneygun - Huppe75 3-2
Barnetta x 2 Shaqiri - C.Immobile x 2
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Onko tuo taulukko vähän sekaisin? Väittää, että mulla olis vaan yks voitto? Eilen voitin kaks peliä & pelasin yhden tasan. Ja sit se väittää, että oon kaikki pelit pelannut vaikka yks peli taitaa olla jäljellä :)

Katoin nyt vähän tarkemmin niin siitähän puuttuu tuo WeePee listasta kokonaan :)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Otetaanhan pikaset Pollit, ja sit aletaan perustamaan kolmoskautta

Tiimipolli:

http://strawpoll.me/4803368

Aikataulu(saa lätkiä enemmän kun yhden vastauksen):

http://strawpoll.me/4803372

Ja sit: Olisko innokkaita eri alustojen orjatyövoimaksi? Lähinnä osallistujalistaa/squadeja/taulukkoja tekemään/päivittelemään? Voisin jakaa vastuuta for free
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mähän sanoin jo että mää voin, mahtoiks olla liian päissäs :D
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mähän sanoin jo että mää voin, mahtoiks olla liian päissäs :D


Juu sää voit ottaa PS4:n, vieläku saadaan PS3 puolelta joku ni hjuva

----------------------


Tulikettu lisätty taulukkoon
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hei, mä en nyt vaan yksinkertaisesti kerkiä pelaamaan tässä tulevina päivinä. On polttareiden järjestelyä ja kaikennäköisiä kissanristiäsiä.

Jos tämä aiheuttaa mielipahaa meidän PS3 jengille niin poistakaa mut tästä turnauksesta.

Season 3:ssa olen kyllä mukana jokatapauksessa, eikäs se ollut kuitenkin 2 viikkoinen?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mä taidan vetäytyy, kun 6 pelii vielä ois pelaamatta! Joten sehän tietää sitä, että Ps3 sarja on kaikkien osalta pelattu. Onnea Mhart voitosta!

S3 ollaan taas mukana.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hei, mä en nyt vaan yksinkertaisesti kerkiä pelaamaan tässä tulevina päivinä. On polttareiden järjestelyä ja kaikennäköisiä kissanristiäsiä.

Jos tämä aiheuttaa mielipahaa meidän PS3 jengille niin poistakaa mut tästä turnauksesta.

Season 3:ssa olen kyllä mukana jokatapauksessa, eikäs se ollut kuitenkin 2 viikkoinen?


Polli menossa kestosta, vähintään se on kymmenen päivää, linkit tuolla ylempänä.

Tää viikko oli kyllä turhan tiukka paketti, aika monella(myös mulla), jäi osa pelaamatta, kun ei vaan yksinkertasesti ehtiny
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mukaan kolmoskaudelle. Katsotaan PS-tunnusta sitten kun turnausmuoto ratkeaa, jos NR-kultatiimeillä mennään teen varmaan jollekin pikkutilille joukkueen.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Otetaanhan pikaset Pollit, ja sit aletaan perustamaan kolmoskautta

Tiimipolli:

http://strawpoll.me/4803368

Aikataulu(saa lätkiä enemmän kun yhden vastauksen):

http://strawpoll.me/4803372

Ja sit: Olisko innokkaita eri alustojen orjatyövoimaksi? Lähinnä osallistujalistaa/squadeja/taulukkoja tekemään/päivittelemään? Voisin jakaa vastuuta for free

Nyt maajoukkueet ei ole mukana äänestyksessä. Voisiko Season 4 olla TOP9 ulkopuolisilla maajoukkeilla? Tätähän on pariinkin otteeseen ehdotettu.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Nyt maajoukkueet ei ole mukana äänestyksessä. Voisiko Season 4 olla TOP9 ulkopuolisilla maajoukkeilla? Tätähän on pariinkin otteeseen ehdotettu.


Otetaan se äänestykseen siinä kohtaa, kahta kautta putkeen majuilla ei oikein viitti vetää
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mä taidan vetäytyy, kun 6 pelii vielä ois pelaamatta! Joten sehän tietää sitä, että Ps3 sarja on kaikkien osalta pelattu. Onnea Mhart voitosta!

S3 ollaan taas mukana.
Tää meni ny tälleen sit. Itelle ihan sam voittaako vai ei, pääasia et saa pelata asiallisia pelejä kaiken tuon season tuuban keskellä. Kiitti peleistä!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Minä en jouda ens kaudelle... tiistaina pääsen eroon tosta kahleesta... niin taidan hetken keskittyä juomattomiin viskeihin ja tutkimattomiin ketun koloihin :)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Taidan pitää vähän lomaa fifasta ja muistakin peleistä, katellaan uusia turnauksia syssymmällä.

Kiitos peleistä kaikille.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Kieltämättä näyttää siltä että itsellekkin olisi vain parempi että en sitoudu tällä hetkellä mihinkään. Niin paljon muuta hässäkkää. PS3 turneet taitaa kuolla kokoon, pelatkaa te next-gen userit keskenänne! :)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jaaha, heti kun olen tulossa mukaan katoaa porukka PS3:lta :/
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mitenkäs tuo ratkaistaan jo tulee äänestyksessä tasatilanne :)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Season 3 ketju perustettu, ilmoittautumaan vaan.

Nonrare-kultaa pukkaa, kesto 2 viikkoa
 
Ylös Bottom