Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Meikä joutuu vetäytyyn skabasta ku velipoika vei pleikkarin mukanaan ku lähti reissuun.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Huppe75 - Tuulis 1-0
Marchisio
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Pelattiin yön ratossa poikain kanssa. Olivat vissiin tarpeeks kännissä kun voitin kaks peliä.

Large - tuuli

3- 1

2-2

Moneygun - large

0 - 2

1- 1
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Onks tänään illemmalla PS3 pelaajia linjoilla...?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Tänään illalla konsolin ääressä. PS4, lohko Z muistaakseni. Pirlo ja Totti laitettiin jo lämmittelemään. Pitää saada vanhat jalat lämpösiks ennen peliä. Ei muuta kun puolustuksen kautta poijjaat!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hei Jerbu, Hawkeater_Moth ja Hemiis. Tänään olis paras päivä pelata alkusarjan pelit kun olen seuraavan kerran kotona taas torstaina, pleikka on reissussa mukana mutta yhteys ei ole yhtä hyvä ja varma :rolleyes:.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hei xbox hemmot, meikän pitäis saada pelit aloitettua :D Olisko joku kohta valmis ottaa matsia ??
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Minä oon illalla peleillä vaikka pleikka onkin päällä...
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS4 lohko Y (?)

JonttuC - Sancho69 2-2
Costa 2x - Hazard, KDB

Sancho69 - JonttuC 0-2
Costa, Cazorla

Hyvät matsit, kiitokset. Ekassa menin 2-0 johtoon, mutta Jonttu väänsi väkisin tasoihin. Toisessa sitten mun peli aivan luokatonta ja voitto oikeaan osoitteeseen. Jontun toinen maali meni Kurttuselle aika helpohkosti.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

No huhhuh..... Alkaa vähän jo kaduttaa että valitsin hollannin. Puolustus on nimittäin ihan paperii(willems, de vrij, vlaar, van der wiel ja kaikki normeina) kun vastaan tulee messiä ja tots teveziä... Tuskaa korostaan viel se että Krul ei ota mitään kiinni, ei oo ikinä ottanu eikä tuu ottamaankaan. Ja tästä vielä puuttukiin se että hyökkäys jossa ees on laatuu niin ei sit saa mistään sisään... (Avaus pelis 3 vai 4 tolppaa ja pari muuta hyvää paikkaa, mut taulul pysyy nollat.) Kieltämättä laskee vähän motia turnausta kohtaan, mut kaipa mä sit yritän loputkin pelit pelata(ainakiin nähään uus "mestari" ps3 puolella:D).

Enkä täl viestil yritä ottaa mitään Peezeltä pois, hyvin pelasit!!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

No huhhuh..... Alkaa vähän jo kaduttaa että valitsin hollannin. Puolustus on nimittäin ihan paperii(willems, de vrij, vlaar, van der wiel ja kaikki normeina) kun vastaan tulee messiä ja tots teveziä... Tuskaa korostaan viel se että Krul ei ota mitään kiinni, ei oo ikinä ottanu eikä tuu ottamaankaan. Ja tästä vielä puuttukiin se että hyökkäys jossa ees on laatuu niin ei sit saa mistään sisään... (Avaus pelis 3 vai 4 tolppaa ja pari muuta hyvää paikkaa, mut taulul pysyy nollat.) Kieltämättä laskee vähän motia turnausta kohtaan, mut kaipa mä sit yritän loputkin pelit pelata(ainakiin nähään uus "mestari" ps3 puolella:D).

Enkä täl viestil yritä ottaa mitään Peezeltä pois, hyvin pelasit!!

Musta tuo eka peli oli kanssa tasaisempi, mitä noi numerot antaa ymmärtää. Maalipaikatkin taisi olla aika lailla tasan ja hallinta aavistuksen verran mulle. Mullakin heikoin osasto joukkueessa on maalivahti ja nyt tolpat pelasti.

Tokassa pelissähän mulla oli 2-2 tasoituksessa tuuria, kun pallo pomppi sopivasti Tevezille.

Tässä PS3 sarjassahan on pelattu ristiin, ja voittaja taitaa vielä olla aika avoin. Itsellä ei kyllä enään mahkuja siihen, kun Mhart1 ja Boris vei otteluparit nimiinsä.

Tässä vielä tulokset
Peehoo - Peeze 0-4
Peeze- Peehoo 2-2
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Saxon - apelius 4-0 (El shara, Giovinco x2 Candreva)

Nyt täytyy todeta että Jagielka - Terry kaksikko oli aika yössä koko matsin. Toisaalta Pirlo oli oivalla pelipäällä ja vapautti jatkuvasti Giovincon ja kumppanit boksiin. Maestron syötöt 25/25 Samaa epäonnea oli Sturridgella vaikka Abate tarjoili täysin vapaan paikan. Vaikka Sturrilla on 99 finishing niin onneks tällä kertaa tälläsi suoraan tolppaan. Hyvä peli vaikka lukemat olikin tollaset.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jonttu-Salmingi 1-0
Salmingi-Jonttu 1-2

Kiitoksia peleistä kaikille vihuille. Omat matsit on nyt pelattu. Neljä voittoa ja kuusi tappiota, selkeästi parempaan oli aineksia.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Nyt 5 matsia takana ja tappiotta yhä mennään. Liekö syynä sitten tuuri vaiko kovempi joukkue, mutta tällä kaudella tiukat pelit on kääntyny meikälle toisinkuin ensimmäisellä kaudella :) Myös mörökölli Costa on äitynyt hirmuvireeseen, mikä lupaa hyvää jatkoa ajatellen. Tällä ryhmällä tuntuu olevan potentiaalia, mutta vielä on kuitenkin puolet peleistä jäljellä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jonttu-Salmingi 1-0
Salmingi-Jonttu 1-2

Kiitoksia peleistä kaikille vihuille. Omat matsit on nyt pelattu. Neljä voittoa ja kuusi tappiota, selkeästi parempaan oli aineksia.

SEASON 3 pörähtää käyntiin 03.07 ni pääset näyttämään sitte
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

SEASON 3 pörähtää käyntiin 03.07 ni pääset näyttämään sitte

Mulla jää tosiaan tämä turnaus sitten viimeiseksi vähään aikaan. Varmaan kuukauteen en pääse mukaan sillä menoa on niin paljon, mutta tätähän tässä nyt on vielä 4 pelin verran jäljellä onneksi.
 
Ylös Bottom