Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Siis luulisi, että sen verran reiluutta löytyvän kun sanotaan, että tehdään 5K tiimit niin hyviksi kuin mahdollista.

Kerkeetkö tuulis ottamaan pelit pois alta?

Tsori nyt ei pysty, pakkaillaan reissua varten. Sunnuntai-ilta --> torstai käy aika pitkälti koska vaan
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mites se large? Pääsetkö tänään pelaamaan?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mun mielest ens turnaus vois olla silleen et maajoukkueet, mut ei saa olla top-9. Jos siis riittää kiinnostusta viel maajoukkueisiin tän viikon jälkeen!

Ja oon pleikal tavoteltavissa huomenna tai viimeistään maanantaina ja ilmottelen siinä sit mun lopullisen hollanti tiimin
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mun mielest ens turnaus vois olla silleen et maajoukkueet, mut ei saa olla top-9. Jos siis riittää kiinnostusta viel maajoukkueisiin tän viikon jälkeen!


Komppaan tätä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS3 jengi! Jättäkää vosut ja yökerhot tältä illalta rauhaan, ja vetäkää pitkäpiippuset Black Horset jalkaan ja viskit huiviin klo 22 jälkeen! Voitais pelata vaikka turneeta! :)

Ps. Boxeritkin käy jos tulee liikaa hiki! ;)

Komppaan tätä.

Hyvä idea, ainakin tulevaisuuden varalle jos Season 3 menee taas ei maajoukkueilla.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jos otetaan toi maajoukkueet ja TOP 9 kiellettään pitää kyl ottaa joku valinta järjestys. Eli useampi ei voi ottaa samaa maata sillä puolilla jätkistä ois Belgia ja Kolumbia tod näk.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mitäpä jos jossain tulevassa turnauksessa porukalla valitaan 18 halpaa (non-rare?) ukkoa, joista jokainen säätää avauksen ja penkin ja formaation. Eli kaikilla sama joukkue, mutta katotaan miten hyvin jampat saa niistä puristettua parhaan tuloksen. Lopputulos on sitten dualshockin ja sohvan välissä.

Ja mun aiempi ehdotus oli se pacerajoitettu peli, esim 75. Ei sännätä ohi. Voipa tasoittaa peliä vaikka toisella olisi kalliimpikin tiimi.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mitäpä jos jossain tulevassa turnauksessa porukalla valitaan 18 halpaa (non-rare?) ukkoa, joista jokainen säätää avauksen ja penkin ja formaation. Eli kaikilla sama joukkue, mutta katotaan miten hyvin jampat saa niistä puristettua parhaan tuloksen. Lopputulos on sitten dualshockin ja sohvan välissä.

Ja mun aiempi ehdotus oli se pacerajoitettu peli, esim 75. Ei sännätä ohi. Voipa tasoittaa peliä vaikka toisella olisi kalliimpikin tiimi.
Tuo valmis pelaajapooli on mainio idea. Pacen rajoittaminen 75 IMO liian raaka, 85 kuulostaa kohtalaiselta. Kyllä se nopeus on yksi osa tätä peliä, ei sitä kantsi kokonaan kitkeä pois.

Ehdottomasti pitäisi pitää myös BEAST FC turnaus. :D Katotaan kuka on Kfinin hikisin jätkä! Jk, jk...
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mulle on ihan sama miten pelataan. Mitä pelataan tai millä joukkueilla. Yritän täysillä vaikka häviänkin. Sekin voi olla kivaa
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Salmingi - Oskuu20_ 3-2 Reus x2, Klose - Lukaku, Hazard

Klose puski 1-0. Vihu teki perään kaksi, mutta vikalla vartilla voittoon. Mullerilta ihana maata pitkin keskitys 2-2 osumassa.

Oskuu20_ - Salmingi 2-1 Nainggolan x2 - Klose

Klose aivan ekan puokin loppuun sahauksen jälkeen tyhjiin. Nainggolan toisella puokilla ekaan varttiin kaksi maalia.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Salmingi - Oskuu20_ 3-2 Reus x2, Klose - Lukaku, Hazard

Klose puski 1-0. Vihu teki perään kaksi, mutta vikalla vartilla voittoon. Mullerilta ihana maata pitkin keskitys 2-2 osumassa.

Oskuu20_ - Salmingi 2-1 Nainggolan x2 - Klose

Klose aivan ekan puokin loppuun sahauksen jälkeen tyhjiin. Nainggolan toisella puokilla ekaan varttiin kaksi maalia.
Joo, eka matsi varsinkin draamaa täynnä. Olis ollu voiton avaimet mulla käsissä, mutta ei vaan maali maistunut. Kiitokset matseista vielä tääläkin! [emoji4]
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Sori kaikille. Venähti vähän töistä tulo ja nyt vasta pääsen puikkoihin.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Onko turnaus jo käynnissä? Voiko enää ilmoittautua? Piru kun en aiemmin huomannut.

Hemiis ps4


E: Ilmeisesti jo käynnissä... Aloititte liian aikaisin :D
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

enlargementti - Salmingi 1-2 Schmelzer (OG) - Müller x2

Ekan puokin lopussa tiukka kaksinkamppailu maalin edessä ja Schmelzerin kautta pallo omiin. Toisella puolikkaalla Klose tarjoili ja Thomas tinttasi komeasti takayläseen boksin rajalta. 78' min kohdalla sitten Götzelta muistaakseni pystysyöttö ja Muller oli boksin reunalla, otti haltuun ja sijoitti takakulmaan ohi vastaan tulevan Cillessenin. Pienet marginaalit tuossa maalissa.

Salmingi - enlargementti 2-0 Klose, Götze

Viiden minsan kohdalla Reusilta syöttö tilaan linjan taakse. Klose otti haltuun, käänsi keskelle ja sijoitti takakulmaan. Sen jälkeen tasaista vääntöä, kunnes Götze ratkoi kymmenen minuuttia ennen loppua.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Onko turnaus jo käynnissä? Voiko enää ilmoittautua? Piru kun en aiemmin huomannut.

Hemiis ps4


E: Ilmeisesti jo käynnissä... Aloititte liian aikaisin :D

Wanhat pääsee villillä kortilla mukaan, postas vaan joukkue tänne. Mee z-lohkoon, Lisään taulukoihin sut huomenna ku pääsen koneelle
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Eka alla, ja black horset jalassa. Olen valmis PS3 puolen turnauspeleihin! Heitä yv @ psn jos maistuu pelit!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Turkki

Mitä tarkoittaa että pääsen villillä kortilla mukaan?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS3:

mhart1 (GER) vs Gameking (CHI) 1-1

Schweinsteiger 1-0
Vargas 1-1

Gameking (CHI) vs mhart1 (GER) 2-3

Schweinsteiger 1-0
Vargas 1-1
Reus 1-2
Reus (PEN) 1-3
Gonzalez 2-3


Huikeita pelejä! Kyllä saksanpoikaa pääpiirteittän vietiin, Gameking on taitava pelimies. Tasoero joukkueissa näkyi hieman viimestelyssä, mutta toisaalta Chilen miehet kyllä blokkas pirun hyvin vähän kaikkea ja katkoi syöttölinjoja. Jos mulla ois Chilen tasoinen joukkue ollut niin pataan ois silti tullut, sen myönnän kyllä. Joutui turvautumaan chippeihin paikoitellen yms kun ei vaan tuntunut että minnekkään saa pelattua palloa ja hiki valui kokoajan. Muutamalla bissellä voi olla osuutta asiaan että ei ihan löydy se paras vaihtoehto. :D
 
Ylös Bottom