Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Lisäilen huomenissa kaikki xboxsaajat ja linkitän tähän Ranskis tiimini.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mun mielestä tää on ihan perseestä kun ei ole rajotusta. Koska kyllähän se on selvä miten peli päättyy jos esimerkiksi vastassa Brassin parhaat ja suomen parhaat...

Itelläkään ei ollut suoraan sanottuna mitään jakoa italiaa vastaan sveitsin kanssa. Ja nyt joku voisi sanoa, että minkä tahansa joukkueen sai rakentaa. Mutta luovuus näistä tiimeistä on tähän mennessä ollut kaukana. Aika harva on uskaltanut lähteä heikommalla maalla liikkeelle. Oltaisiin voitu hyvin bannata koko TOP-9 joukkuelista niin olisi varmasti tullut mielenkiintoisempia pelejä.


Juu sitten kun eka peli pelattu niin joukkue lyöty lukkoon.


Niin ja tosiaan...

Jojeli6 (italy) - Moneygunx (sveitsi) 2-0
Moneygun - Jojeli6 1-1

Ja niinkuin sanoin ei mitään jakoa näillä "heikoimmilla" mailla muita vastaan. Että älkää ihmetelkö jatkossa jos pelaajat lakkaa liikkumasta kentällä.

Ei mitään hajua millä perusteella kukakin on maansa valinnu.. Mutta oma valinta perustuu tasan tarkaan siihen että olen vuodesta 90 kyseistä maata seurannu ja kannattanut. Tuota tiimiä olen pitkin vuotta kasannut kun on tullut informeja... joten tottakai tälläiseen turnauksen haluan tuon tiimin ottaa...
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ei mitään hajua millä perusteella kukakin on maansa valinnu.. Mutta oma valinta perustuu tasan tarkaan siihen että olen vuodesta 90 kyseistä maata seurannu ja kannattanut. Tuota tiimiä olen pitkin vuotta kasannut kun on tullut informeja... joten tottakai tälläiseen turnauksen haluan tuon tiimin ottaa...

Ite kasasin sillä periaatteella, että tulee vaihtelua. Alkuun oli suomi ,mutta sitten alkoi tippua näitä tiimejä tänne niin jengillä oli melkein kaikki valittu TOP-9:stä. Niin sitten vaihdoin sveitsiin. Nooh...ehkä ens turnauksesta tulee taas mielenkiintoisempi. Tää ei vois tällä hetkellä mitä kattoo niin vähempää kiinnostaa enää...
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ite kasasin sillä periaatteella, että tulee vaihtelua. Alkuun oli suomi ,mutta sitten alkoi tippua näitä tiimejä tänne niin jengillä oli melkein kaikki valittu TOP-9:stä. Niin sitten vaihdoin sveitsiin. Nooh...ehkä ens turnauksesta tulee taas mielenkiintoisempi. Tää ei vois tällä hetkellä mitä kattoo niin vähempää kiinnostaa enää...

hmmmm. mulla ehkä lähti vähän kevari lapasesta kun innostuin rakentamaan tota Arsentiinaa... En oo kyl vielä pelannu matseja ni kerkeen vaiks vaihtamaan, toi Arghentina nyt on jatkossa Seasons-tiiminä kumminkii ni sillä kerkee vääntää turneen ulkopuolellaki
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!


Muistakaa TOWERIT mein säännöt

Fair Play - kaikki pelaa ja sillee

- kulmaan EI kutsuta pelaajaa cut-scenen aikana, vasta sitten kun vastustajakin voi saada omansa sinne.
- ei GUGUBALOO koko peliä
- EI PARK THE BUS, toki jos on maalin johdossa minuutti ennen loppua, ni sitte
- lyhyttä maalipotkua ei mennä katkomaan maalin toivossa
- lyhyttä puolustuspään vaparia ei mennä katkomaan maalin toivossa
- EI ajanpeluuta
- Ei glitchejä lainkaan, kick off-glitch jne. Näin tehdyt maalit hylätään.
- Vaparissa puolustajaa ei siirretä maaliviivalle. Mikäli näin tehdään, ja puolustajaa puskee vaparin pois maalista, tästä TUOMITAAN MAALI

-jne.
-etc.
VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ VALITTAVAN PELAAJAN ON PYSTYTTÄVÄ TODISTAMAAN VÄITTEENSÄ, ESIM. POSTAAMALLA TÄNNE CLIPIN PELISTÄ.(CURRENT GEN HOITUU KONSOLIN TALLENNUKSELLA, LAST GEN VAIKKA PUHELIMELLA)


Koitetaan pelata hauskoja matseja, hikipalloa pelataan randomeita vastaan
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ite kasasin sillä periaatteella, että tulee vaihtelua. Alkuun oli suomi ,mutta sitten alkoi tippua näitä tiimejä tänne niin jengillä oli melkein kaikki valittu TOP-9:stä. Niin sitten vaihdoin sveitsiin. Nooh...ehkä ens turnauksesta tulee taas mielenkiintoisempi. Tää ei vois tällä hetkellä mitä kattoo niin vähempää kiinnostaa enää...

Pakko olla samaa mieltä. Oli selvä virhe lähteä Kroatian ripuleilla tonne rimpuilemaan kun tieshän sen, että siitä ei tule yhtään mitään. Jiiffillä oli inhimillinen jengi (Kolumbia), joten häntä vastaan pärjäsin ihan ok. Nyt tuli ranskalaiset vastaan ja äijä tempasee 50 metristä finessellä sisään ja ties mistä, niin koita siinä sitten kun omat ei osaa edes juosta. Toki ansaitut murskavoitot Burskille, ei siinä mitään.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ite kasasin sillä periaatteella, että tulee vaihtelua. Alkuun oli suomi ,mutta sitten alkoi tippua näitä tiimejä tänne niin jengillä oli melkein kaikki valittu TOP-9:stä. Niin sitten vaihdoin sveitsiin. Nooh...ehkä ens turnauksesta tulee taas mielenkiintoisempi. Tää ei vois tällä hetkellä mitä kattoo niin vähempää kiinnostaa enää...

Taidan lähteä kairaamaan uusia peräaukkoja boksijengille tällä:

pitch-2405304.jpg
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Burski - Jerbu, 4-0, Pogba, Griezmann, Niang, Payet -

Jerbu - Burski, 1-3, Rakitic - Payet, Alessandrini, Corluka (OG)

Joo tosiaan, kun Jerbulla ja mulla ihan eri tason joukkue niin vaikuttaa tosi paljon. Varmasti ois ollu tasasta jos ois ollu Jerbulla parempi tiimi. Pogba tosiaan pamautti kolmestakympistä yläriman kautta sisään ja sitten Griezmann sijoitti jostain kahestakympistä sisään:rolleyes:.
Mutta kiitos kuitenkin Jerbu peleistä!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

hmmmm. mulla ehkä lähti vähän kevari lapasesta kun innostuin rakentamaan tota Arsentiinaa... En oo kyl vielä pelannu matseja ni kerkeen vaiks vaihtamaan, toi Arghentina nyt on jatkossa Seasons-tiiminä kumminkii ni sillä kerkee vääntää turneen ulkopuolellaki


Joo mua vaan vituttaa tää pelaajien tasoero tässä. Siis sanon nyt suoraan, että TÄSSÄ turnauksessa EI OLE mitään järkeä. Jos tää systeemi jatkuu niin jää mulla ainakin viimeiseksi,
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Joo mua vaan vituttaa tää pelaajien tasoero tässä. Siis sanon nyt suoraan, että TÄSSÄ turnauksessa EI OLE mitään järkeä. Jos tää systeemi jatkuu niin jää mulla ainakin viimeiseksi,

Joka turnee on erilainen. Kolmas alkaa kun tää loppuu(jos pelaajia on). Siihen vois jo valmiiks miettiä ideoita
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Gameking-Boris 3-1
Boris-Gameking 2-3

3-1: Sanchez (2), Vargas - Alba

2-3: Alonso, Iniesta - Vargas (3)

En ottanut maalintekijöitä ylös. Tää on tietysti huonon häviäjän nurinaa, mutta juoksupalloja näkee onlinessa ihan tarpeeksi. En mäkään parkkeerannut bussia kun olin johdossa.

Pahoittelut jos tuli mielestäsi viljeltyä liikaa läpisyöttöjä, mutten mielestäni niitä liikaa käyttänyt. Enkä itekkään defaultia puolustavammaksi mennyt. :)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Joka turnee on erilainen. Kolmas alkaa kun tää loppuu(jos pelaajia on). Siihen vois jo valmiiks miettiä ideoita

Ainakin rajat.
Jos maajoukkueet niin top-9 pois kokonaan.

Ja se verran voin sanoa, että mun turnaus loppuu tähän. Ei tässä ole vaan mitään järkeä. Ei vaan oo mitään järkeä kun ite joudut rakentamaan ihan vitusti, että saat hyvän maalipaikan ja kaverilla on varaa ostaa pelaajia jotka aina maalin.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ainakin rajat.
Jos maajoukkueet niin top-9 pois kokonaan.

Ja se verran voin sanoa, että mun turnaus loppuu tähän. Ei tässä ole vaan mitään järkeä. Ei vaan oo mitään järkeä kun ite joudut rakentamaan ihan vitusti, että saat hyvän maalipaikan ja kaverilla on varaa ostaa pelaajia jotka aina maalin.


Käy kiepauttaa pari matsia Seasonsia tolla Veitsillä ni tää maistuu taas herkulle

Eihän tos mein puolella oo mitään ihan supereja ku mäkin käännyin Suomeen


Enlargementti

066468dcd049bda25ee0de57f2737f3a.jpg


Tuulis
pitch-2405304.jpg


Moneygun
pitch-2392099.jpg



JDinvasion
14464d1435264416-konsulifin-fut-interplatinary-league-season-2-nations-26-06-02-07-ilmoittautuminen-auki-nimeton.png



Itteä kiehtois ottaa sellanen et jokanen tekee tiimin ja sit ne arvotaan. Mut raja täytys varmaan olla Todella matala et saatais kaikki tulemaan mukaan(EA:n foorumeilla oli joskus 20K, mut 5K vois olla aika sopiva?)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Itteä kiehtois ottaa sellanen et jokanen tekee tiimin ja sit ne arvotaan. Mut raja täytys varmaan olla Todella matala et saatais kaikki tulemaan mukaan(EA:n foorumeilla oli joskus 20K, mut 5K vois olla aika sopiva?)

Arpomisformaatti vois olla hauska, kannatan. Ehdottomasti joku raja on oltava, koska esimerkiksi itselläni ei ole resursseja taistella miljoonajengejä vastaan ja näin ollen maku menee aika nopeasti.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Arpomisformaatti vois olla hauska, kannatan. Ehdottomasti joku raja on oltava, koska esimerkiksi itselläni ei ole resursseja taistella miljoonajengejä vastaan ja näin ollen maku menee aika nopeasti.

Siihen täytyy vaan saada joku syy siihen että kaikki yrittää tehdä mahdollisimman HYVÄN joukkueen, eikä laittaa mitään Giroudia kärkeen
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Sancho69 - apelius 1-2
Hazard(pen) - Sturridge,Sterling

Apelius - Sancho69 0-2
Tshimanga,Witsel


Ei kai siinä hyviä pelejä molemmat. Ensimmäisessä missasin tyhjän maalin varmaan kolme kertaa:D ja toisessa kovasta paineesta huolimatta en ylärimaa lähemmäksi päässy.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Sancho69 - apelius 1-2
Hazard(pen) - Sturridge,Sterling

Apelius - Sancho69 0-2
Tshimanga,Witsel


Ei kai siinä hyviä pelejä molemmat. Ensimmäisessä missasin tyhjän maalin varmaan kolme kertaa:D ja toisessa kovasta paineesta huolimatta en ylärimaa lähemmäksi päässy.
Joo, kiitoksia hyvistä matseista. Ekassa tosiaan kumpikin olis voinu voittaa. Toisessa sitten mun voitto aika oikeusmurha. :D Courtois motm. Tosin, Apeliuksenkin paras oli Hart. Jälkimmäisessä mun peli oli aivan hirveää, syöttöprosenttikin 60% luokkaa. [emoji16]
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Siihen täytyy vaan saada joku syy siihen että kaikki yrittää tehdä mahdollisimman HYVÄN joukkueen, eikä laittaa mitään Giroudia kärkeen

Siis luulisi, että sen verran reiluutta löytyvän kun sanotaan, että tehdään 5K tiimit niin hyviksi kuin mahdollista.

Kerkeetkö tuulis ottamaan pelit pois alta?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Tsekatkaa onko tulokset päivitetty taulukoihin, jos ei ole ni laittakaa tulokset mulle PM:nä. Plätkin ne VAIN sitä kautta taulukoihin, koska tästä ketjusta niiden poimiminen on aika pirun työlästä

Tulospalvelu on huomisen tauolla, taulukot päivittyy taas Sunnuntai-illalla
 
Ylös Bottom