Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ensimmäinen peli oli vähän kummallinen siinä mielessä että possesion oli salmingille ~60 mutt paikkoja yhtä paljon. Mieleen jäi myös Kroossin komea maali sekä Terryn vapauttava puskumaali kulmasta.

Myös toinen peli oli kummallinen sillä Salmingi hallitsi ensimmäistä puoliskoa aivan suvereenisti tehdän (onneksi) vain yhen maalin.
Puoliajan viimeisillä minuuteilla Sturridge ja Hurrikaani kuitenki käänsivät pelin ja sama hurlumhei jatkui ~20min jonka aikana sain vielä kolme maalia lisää. Maalien jälkeen tasaista läpsyttelyä loppuun kunnes 90min kohdalla Schurlle läpi ja nostaa pallon Hartin yli.

Kiitos hyvistä peleistä, tasaisia oli molemmat.
Kiitoksia tosiaan. Lähdin välittömästi lenkille, niin jäi tarkempi analyysi väliin.

Jompikumpi matsi nyt ainakin olisi pitänyt voittaa, mutta omassa boksissa hävittiin rumasti pääpallot ja teit kaiketi kolme maalia päällä kahdessa pelissä. Eka matsi oli ihan hallussa, mutta viimeistely oli kuraa ja sitten Terry pukkasi tosiaan 79' kohdalla voittomaalin. Toinenkin matsi tosiaan oli hallussa, kunnes sitten tuli musta puolituntinen ja viisi maalia meni omiin. Eteenpäin.

Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jerbu vs Jiiffi 2-1 (mandzukic x2 - Rodriguez)
Jiiffi vs Jerbu 0-1 (rakitic)

kiitos peleistä!

Burski - Kankku, 2-2, Alessandrini, Pogba - Icardi, Messi

Kankku - Burski, 1-3, Messi - Alessandrini x2, Griezmann

Kiitos vielä täälläkin paljon Kankulle! Tosi hyviä vääntöjä. En nyt ehdo vääntää tarinoita, mutta tosi tasasta oli:D.

Ja vielä Jiiffi tosta pelistä aattelin vaan, kun puolustuslinja oli siinä 16 rajalla koko ajan niin aattelin, että ois ollu ehkä Park The Bussilla, mutta niiku sanoin ei mitään väliä nyt:D. Kiitos vielä niistä peleistä! Tota L2 ja R2 juoksua alotuksesta en kyllä melkeen ikinä tee enkä muistaakseni suo vastaankaan tehny, mutta ihan sama nyt:D.

Keskikentälle pieni muutos. Tosin penkiltä sisään. Mutta varmuuden vuoksi postataan tänne ennenkuin pelailee :)

pitch-2403230.jpg

Peeze-Boris 1-1 Tevez - Diego Costa
Boris-Peeze 3-1 Diego Costa, Fabregas, Otamendi (OG) - Higuain

Tasaista vääntöä, mutta toisessa Peezen puolustajat syötti mun kaksi ekaa ja kuin sekään ei olis riittänyt Otamendi lirutti vielä ilman mun apua kolmannen. Pari ekaa tässä https://www.easports.com/fifa/game-data/media/Induhvidual/fifa15-ps3 jälkipolville.

E: Toisessa mulla oli näköjään tuplasti vetoja Peezeen nähden ja hallinta 54-46, vaikka musta tuntui jotenkin tasaisemmalta.

Onhan kaikki muistanut laittaa PM:nä tulokset mulle? lätkin niitä postilaatikosta aina suoraan exceliin

Vaihdoin formaation 4-1-4-1:seen... :)

Peeze vs Gameking 1-1

Vargas 53' 0-1

Higuain 86' 1-1

Peeze @ Gameking 0-3

Messi 19' 27' 87'

Kiitos peleistä, oli hyvää vääntöä mutta Messi on vaan liian kova.

Peeze-Boris 1-1 Tevez - Diego Costa
Boris-Peeze 3-1 Diego Costa, Fabregas, Otamendi (OG) - Higuain

Tasaista vääntöä, mutta toisessa Peezen puolustajat syötti mun kaksi ekaa ja kuin sekään ei olis riittänyt Otamendi lirutti vielä ilman mun apua kolmannen. Pari ekaa tässä https://www.easports.com/fifa/game-data/media/Induhvidual/fifa15-ps3 jälkipolville.

E: Toisessa mulla oli näköjään tuplasti vetoja Peezeen nähden ja hallinta 54-46, vaikka musta tuntui jotenkin tasaisemmalta.

Kiitokset näistä clipeistä:) Rajaton luottamus pallonhallintaan ei näköjään aina kannata puolustuspäässä.

Eka matsi oli musta ihan tasainen ja toista hallitsit hienokseltaan. Puolustit kyllä niin hyvin, ettei oikein kunnon paikkoja tullut tai sitten ehti puolustaja blokkaamaan vedot.

Peeze vs Gameking 1-1

Vargas 53' 0-1

Higuain 86' 1-1

Peeze @ Gameking 0-3

Messi 19' 27' 87'

Kiitos peleistä, oli hyvää vääntöä mutta Messi on vaan liian kova.

Hyvät pelit oli ja tilanteita oli molemmissa päissä. Messi on kyllä tosi varma viimeistelijä.

Pistän tähän nyt vielä oman vaihtopenkki kokoonpanon:

Evra
Remy
Sakho
Diaby
Cabella (Niang tuli avaukseen Cabellan tilalle)
Toulalan
Frey

Miten muuten jos tuon TOTS Payetin nyt hankin niin saanko laittaa sen tohon SIFfin tilalle?

Gameking-Boris 3-1
Boris-Gameking 2-3

En ottanut maalintekijöitä ylös. Tää on tietysti huonon häviäjän nurinaa, mutta juoksupalloja näkee onlinessa ihan tarpeeksi. En mäkään parkkeerannut bussia kun olin johdossa.

Eka päivä turneessa ja nyt jo huomaa että on pikkasen eri meno ku ensimmäisessä... Edelleen olis varsin hyvä jos kaikki sisäistäis etusivun fairplay periaatteet.

Eka päivä turneessa ja nyt jo huomaa että on pikkasen eri meno ku ensimmäisessä... Edelleen olis varsin hyvä jos kaikki sisäistäis etusivun fairplay periaatteet.

Mun mielestä tää on ihan perseestä kun ei ole rajotusta. Koska kyllähän se on selvä miten peli päättyy jos esimerkiksi vastassa Brassin parhaat ja suomen parhaat...

Itelläkään ei ollut suoraan sanottuna mitään jakoa italiaa vastaan sveitsin kanssa. Ja nyt joku voisi sanoa, että minkä tahansa joukkueen sai rakentaa. Mutta luovuus näistä tiimeistä on tähän mennessä ollut kaukana. Aika harva on uskaltanut lähteä heikommalla maalla liikkeelle. Oltaisiin voitu hyvin bannata koko TOP-9 joukkuelista niin olisi varmasti tullut mielenkiintoisempia pelejä.

FUTissahan on kyse pelaajakorteista, eli kortti on eri nii ei kai sitä silloin vaihdeta.
Juu sitten kun eka peli pelattu niin joukkue lyöty lukkoon.

Niin ja tosiaan...

Jojeli6 (italy) - Moneygunx (sveitsi) 2-0
Moneygun - Jojeli6 1-1

Ja niinkuin sanoin ei mitään jakoa näillä "heikoimmilla" mailla muita vastaan. Että älkää ihmetelkö jatkossa jos pelaajat lakkaa liikkumasta kentällä.

Arvon veliset, nyt löytyy täältäkin sitten xone. Vieläkö kerkeää mukaan ?

Ylös Bottom