Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. Ilmoittautuminen au

PELIT ALKAKOOT!

Osallistujat ja GT:t/ID:T:

PS4:

Lohko Y:
Apelius, Aappo1
Saxon_747, Saxon_747
JonttuC, JonttuC
Salmingi, Salmingi
Enlargementti, enlargementti
Sancho69, oskuuu20_



Lohko Z:

Burski, Vildur28
Jerbu, Jerbu
Jiiffi, pehi66369
Hawkeater_Moth, Hawkeater_Moth
Zep91, mnmkr91
kankku, kankku--


XBONE:

Tuulis, PopulousLyric2
moneygun, moneygunx
Enlargementti, enlargementti
Huppe75, sam huu
Jojeli6, Shuttie00842
JDInvasion, JDinvasion

PS3:

Boris, Induhvidual
Gameking, azze27
Peeze, peeze81
mhart1, mhart123
PeeHoo, pauli-3
YNWA, DariusK11

Muistakaa et pyritään pelaamaan ne 2 matsia putkeen samantien

Ja tärkein sääntö:

FAIR PLAY JA SILLEE!

ilmotelkaa jos nimi puuttuu listalta, tai squadin kuva/linkki aloituspostista
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. Ilmoittautuminen au

Lähden maajoukkueturneeseen joukkueella The three lions!
Kuvassa avaus ja penkillä kärkkyy peliaikaa:
Rodriguez
Cahill
Wilshere
Lallana
Welbeck
Sterling
Clyne

Saanen varmaan synninpäästön tuosta Sturridgestä...mut kun ei saarivaltakunnalla ole oikein tullut noita
maailmanluokan kärkiä, kuten vaikka Owen tai Shearer oli omalla ajallaan...???
Hyväksyntää odotellessa:)!
Olisihan sulle ollu senmonen maailmanluokan kärki kuin Danny Ings:D:D
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. Ilmoittautuminen au

Olisihan sulle ollu senmonen maailmanluokan kärki kuin Danny Ings:D:D

Aivan totta!! On varmaan yhtä jäätävä penkinlämmttäjä kuin kuluneella kaudella Rikki Lampertti!?
Olen kyllä kauhulla taas seurannut lempijoukkueeni(jo vuodesta 1976)kesän täsmähankintoja???
En kyllä tiedä mikä on se katalogi, minkä perusteella me noita valintoja tekee?? Esim.Firmino 29megaa ja puntina??? Ehkä se auttaa, että on tollot ameriikkalaiset omistajat:)???

No mutta asiaan...season 2 alkakoon...saattaa jäädä jopa Copa America tässä kohtaa toiseks!!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Taabon nikkiä ei ole listattu PS3 osallistujalistaan. Onko Taabo mukana? Mä pystyn nyt vetämään muutaman matsin ja iltasella sit joskus kymmenen jälkeen kuha kerkeen kotio duunist.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

mhart1 (GER) vs Boris (SPA) 0-0

Boris (SPA) vs mhart1 (GER) 1-1

1-0 Hummels OG
1-1 Reus
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

mhart1 (GER) vs Boris (SPA) 0-0

Boris (SPA) vs mhart1 (GER) 1-1

1-0 Hummels OG
1-1 Reus

Olipas hyvät pelit taas, kiitoksia. En tiedä miksi kone tuon avausmaalin laittoi Hummelsille, ihan tekemällä tehty maali se oli, muistaakseni Fabrecas. Ehkä se sitten kimpos siitä vielä. Ja kyllä oli GUGGUBALLO Reusin 90 min tasoitus *kele! ;)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mä oon tänää vasta 23 himassa. Huomenna 08-18 ja su 08-16 töissä. Et niiden jälkee oon pleikalla \ boxilla.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Olen koko päivän vapaa pelailemaan 15 eteenpäin aina 02 asti, joten viestiä vaan kun laitetaan pelit tulille.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Olipas hyvät pelit taas, kiitoksia. En tiedä miksi kone tuon avausmaalin laittoi Hummelsille, ihan tekemällä tehty maali se oli, muistaakseni Fabrecas. Ehkä se sitten kimpos siitä vielä. Ja kyllä oli GUGGUBALLO Reusin 90 min tasoitus *kele! ;)
Costahan siinä hääri. Katoin sen maalin niin Hummels purki sen pallon komeesti ylänurkkaan! :)

Toi mun maali, ei vaan voinu jättää käyttämättä. Reus lähti juoksee toppareiden välistä niin pakko oli kokeilla, aika kämänen viimeistely jne muutenkin. Roskamaali mut onneks siellä tais muutama muukin gugguyritys olla niin ei ihan ainoa ollut. :)

Hyviä pelejä, aivan järkyttävän hankala oli löytää syöttötilaa. Vaikuttaa varmaan toi huippupelaajien sijoittuminen aika paljon. Muutenkin molemmat pelas lowrisk peliä. Hyviä matseja kaikin puolin!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Toi mun maali, ei vaan voinu jättää käyttämättä. Reus lähti juoksee toppareiden välistä niin pakko oli kokeilla, aika kämänen viimeistely jne muutenkin. Roskamaali mut onneks siellä tais muutama muukin gugguyritys olla niin ei ihan ainoa ollut. :)

Asiallinen maali se oli. Tarkoitushan oli, ettei koko peliä roiskita noita tai juosta, mutta sopivassa tilanteessa hyviä. Varsinkin 90. minuutilla. Oli mulla defensive siinä vaiheessa päällä, mutten kehdannut ihan bussia parkkeerata. Ois voinut auttaa.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS4 lohko z:n pelaajille tiedoksi, että viikonlopun aikana ei pelit mua vastaan onnistu. Maanantaista eteenpäin sitten taas pelaillaan.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. Ilmoittautuminen au

Aivan totta!! On varmaan yhtä jäätävä penkinlämmttäjä kuin kuluneella kaudella Rikki Lampertti!?
Olen kyllä kauhulla taas seurannut lempijoukkueeni(jo vuodesta 1976)kesän täsmähankintoja???
En kyllä tiedä mikä on se katalogi, minkä perusteella me noita valintoja tekee?? Esim.Firmino 29megaa ja puntina??? Ehkä se auttaa, että on tollot ameriikkalaiset omistajat:)???

No mutta asiaan...season 2 alkakoon...saattaa jäädä jopa Copa America tässä kohtaa toiseks!!


Welbekki... Sturrin käyyölle ei löydy perusteluja se on beast. Loistava korttihan se on ja ehdottomasti kuuluu englannin kärkeen... jonku muun laittaminen olis jo itsepetosta :)


Oisko poolin ongelma että sinne ei kukaan pelimies halua tulla ja miljoonat poltaa tilillä...


Meijän lohkon porukka... voi olla että en hirveesti kerkee pelata ennen maanantaita.. juniorit taitaa vallata koneen joten minä keskityn kirjaan ja aurinkoon.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Tänään 20.00 ----> mulla aikaa pelailla.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Taabon nikkiä ei ole listattu PS3 osallistujalistaan. Onko Taabo mukana? Mä pystyn nyt vetämään muutaman matsin ja iltasella sit joskus kymmenen jälkeen kuha kerkeen kotio duunist.

Taabon tilanne hiukan auki, discardasi joukkueensa vissiin. Otin pois listoilta kun sano jättävänsä väliin, mut katotaan jos saa uuden poppoon nopsaan kasattua
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jiiffi vs Kankku 0-2 Di Maria, Lavezzi
Kankku vs Jiiffi 5-0 Icardi, Icardi, Messi, Pastore, Messi
(Messi kaks puskumaalia, voittaen minun topparin helposti :D)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jonttuc - saxon 2 -2 (Cazorla, Navas - El Shara, Candreva)

Hyvä matsi! Molemmat käytti paikkansa melko tehokkaasti ja peli oli muutenki vauhdikasta... tasoitus tuli pilkulta mutta tällä kertaa ei ollu epäselvää ku Pique päätti tarrata El Sharaa hihasta... Sen vertaa kuiteski palautetta että pelaaja lyhyeen kulmaan vasta pelitilanteessa ei cut scene glitsillä ;)
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Apelius - Salmingi 2-1 Sturridge, Terry - Kroos
Salmingi - Apelius 2-5 Klose, Schurrle - Sturridge, Kane, Kane, Sturridge, Young
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Apelius - Salmingi 2-1 Sturridge, Terry - Kroos
Salmingi - Apelius 2-5 Klose, Schurrle - Sturridge, Kane, Kane, Sturridge, Young

Ensimmäinen peli oli vähän kummallinen siinä mielessä että possesion oli salmingille ~60 mutt paikkoja yhtä paljon. Mieleen jäi myös Kroossin komea maali sekä Terryn vapauttava puskumaali kulmasta.

Myös toinen peli oli kummallinen sillä Salmingi hallitsi ensimmäistä puoliskoa aivan suvereenisti tehdän (onneksi) vain yhen maalin.
Puoliajan viimeisillä minuuteilla Sturridge ja Hurrikaani kuitenki käänsivät pelin ja sama hurlumhei jatkui ~20min jonka aikana sain vielä kolme maalia lisää. Maalien jälkeen tasaista läpsyttelyä loppuun kunnes 90min kohdalla Schurlle läpi ja nostaa pallon Hartin yli.

Kiitos hyvistä peleistä, tasaisia oli molemmat.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Burski - Jiiffi, 1-1, Griezmann - Arias

Jiiffi - Burski, 3-2, Rodriguez, Cuadrado, Martinez - Griezmann, Alessandrini

Eka peli varsinkin oli tosi hyvää vääntöä. Arias pisti vähän helpon oloisesti pallon maaliin jo 9 minuutilla ja Griezmann tasoitti 74 minuutilla todella helpolla maalilla:rolleyes:.

Toisessa pelissä johdin jo 2-0 ja sen jälkeen ei mikään onnistunut ja Jiffi pisti 3 sisään. Ei tullut mitään pelistä ittellä 2-0 johdon jälkeen. Sitten muuten ihan yleisesti ei viitsis pistä Park The Bussia jo 80 min. kohalla. 90 minuutilla lisäajalla se kait on ihan ok jos niin haluaa. En tiiä miten sulla Jiffi oli Park The Bus vai Ultra Defensive siinä 80min kohalla, kun puolustuslinja seiso siellä boxin rajalla. mutta ei siitä nyt niin väliä. Kiitos kuitenkin tasaisista peleistä!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Burski - Jiffi, 1-1, Griezmann - Arias

Jiffi - Burski, 3-2, Rodriguez, Cuadrado, Martinez - Griezmann, Alessandrini

Eka peli varsinkin oli tosi hyvää vääntöä. Arias pisti vähän helpon oloisesti pallon maaliin jo 9 minuutilla ja Griezmann tasoitti 74 minuutilla todella helpolla maalilla:rolleyes:.

Toisessa pelissä johdin jo 2-0 ja sen jälkeen ei mikään onnistunut ja Jiffi pisti 3 sisään. Ei tullut mitään pelistä ittellä 2-0 johdon jälkeen. Sitten muuten ihan yleisesti ei viitsis pistä Park The Bussia jo 80 min. kohalla. 90 minuutilla lisäajalla se kait on ihan ok jos niin haluaa. En tiiä miten sulla Jiffi oli Park The Bus vai Ultra Defensive siinä 80min kohalla, kun puolustuslinja seiso siellä boxin rajalla. mutta ei siitä nyt niin väliä. Kiitos kuitenkin tasaisista peleistä!

Tuo eka peli oli minun mielestä oikeusmurha sinun kannalta :D oisit ansainnu voittaa 4-0 vähintään. Park the bussia en oo koskaan käyttäny, enkä käytä. Oiskohan ollu 85min ku laitoin defensiven. Pakko osata edes vähän puolustaa tällä squadilla, jossa maalivahti on sysipaska ja topparit samoten. Voitais tietenki keskustella siitäkin, onko se miten hauskaa peliä, ku keskikenttäpelaaja heti pallon saatuaan yrittää laittaa läpisyöttöä omalta puoliskolta Griezmannille ja vielä monta kertaa (ei ollu gugguballoja). Sitten se suoraan alotuksesta juoksu maalia kohti R2+L2 käyttäen, se on ärsyttävää vaikkei kiellettyä. No mutta se siitä, tasaset pelit ja ois voinu kääntyä kummalle vaan. Kiitokset
 
Ylös Bottom