Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

koripallopelit 2003

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tukkajeesus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep. Mut jos kaikki odotukset loksahtaa kohdalleen niin mun ei tarvi kahta kertaa miettiä minkä korispelin ostan sit kun Street 2 julkastaan...
Ja jos sellanen ihme tapahtuu että kaikista esimulkaisuiden hehkutuksista huolimatta peli on ihan ulostetta, niin sit en osta. Vaikeeta. Mut enpä osta muutakaan korispeliä siinä tapauksessa, vanhoilla pärjää siihen asti että tulee seuraavat todella uudistuneet versiot.

Big afros, big hangtime. Now that's basketball!

Edit: allekirjoittanut tykkäs kovasti tän vuoden slam dunk -kisan kahdesta viimeisestä :cool: :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Jep. Mut jos kaikki odotukset loksahtaa kohdalleen niin mun ei tarvi kahta kertaa miettiä minkä korispelin ostan sit kun Street 2 julkastaan...
Ja jos sellanen ihme tapahtuu että kaikista esimulkaisuiden hehkutuksista huolimatta peli on ihan ulostetta, niin sit en osta. Vaikeeta. Mut enpä osta muutakaan korispeliä siinä tapauksessa, vanhoilla pärjää siihen asti että tulee seuraavat todella uudistuneet versiot.

Big afros, big hangtime. Now that's basketball!

Edit: allekirjoittanut tykkäs kovasti tän vuoden slam dunk -kisan kahdesta viimeisestä :cool: :cool:
Kahdesta viimeisestä? Masonin viimeinen oli kyllä aika nahkanen (kahden käden windmill) verrattuna JRichin donkkeihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mä luulen et ostan NBA 2K3 kun se tulee. Ei se street ainoo hyvä oo.

Ainakin Konsolinetistä voi jo ennakkotilata. Ja ei tietenkään Street2 oo ainoa hyvä, korisgenrellä menisikin kohtalaisen huonosti jos olis olemassa vaan yks hyvä peli (joka sekin on tollanen arcadefiilistely)... Ajattelin vaan että Live 2002:n seuraajaksi ostan mielummin jotain "alternativea".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dgk
Kahdesta viimeisestä? Masonin viimeinen oli kyllä aika nahkanen (kahden käden windmill) verrattuna JRichin donkkeihin.

Voi olla että tarkotan Masonin toiseksi viimeistä, en oo ihan varma. Mut tiedät kyllä varmaan mikä sen donkeista oli kaikkein näyttävin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
EA Sportsin korispeleissähän ei ole mitään vikaa. Ne on jopa hyviä. Kaikki muu mitä EA Sportsilta tulee onkin sitten täyttä ***kaa.

Oletko pelannut Madden-sarjan pelejä? Ne ovat parasta mitä EA syytää. Ja joku sanoikin jo, että NBA Live 2001 oli elämääkin huonompi ja olen täysin samaa mieltä.

Ostin NBA 2001:n aikoinaan, koska kaverien kanssa oli pelailtu todella paljon NBA Live 97:aa ja sehän oli aivan hemmetin hyvä peli.. Mutta NBA Live 2001 oli sitten aivan toinen tapaus. En voinut uskoa tapahtunutta, vaan ajattelin että olen menettänyt kiinnostukseni pelaamiseen, kun peli ei maistu. Mutta olihan se pakko tajuta, että NBA 2001 on sitä nyky-EA:ta kauheimmillaan :o

Ylös Bottom