On menty ennenkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Hirveesti.Siis ykkösen arvostelut ja kakkosen preview:t huomioon ottaen ei varmaan voi mennä metsään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On menty ennenkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Hirveesti.Siis ykkösen arvostelut ja kakkosen preview:t huomioon ottaen ei varmaan voi mennä metsään.
Kahdesta viimeisestä? Masonin viimeinen oli kyllä aika nahkanen (kahden käden windmill) verrattuna JRichin donkkeihin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Jep. Mut jos kaikki odotukset loksahtaa kohdalleen niin mun ei tarvi kahta kertaa miettiä minkä korispelin ostan sit kun Street 2 julkastaan...
Ja jos sellanen ihme tapahtuu että kaikista esimulkaisuiden hehkutuksista huolimatta peli on ihan ulostetta, niin sit en osta. Vaikeeta. Mut enpä osta muutakaan korispeliä siinä tapauksessa, vanhoilla pärjää siihen asti että tulee seuraavat todella uudistuneet versiot.
Big afros, big hangtime. Now that's basketball!
Edit: allekirjoittanut tykkäs kovasti tän vuoden slam dunk -kisan kahdesta viimeisestä![]()
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mä luulen et ostan NBA 2K3 kun se tulee. Ei se street ainoo hyvä oo.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dgk
Kahdesta viimeisestä? Masonin viimeinen oli kyllä aika nahkanen (kahden käden windmill) verrattuna JRichin donkkeihin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
EA Sportsin korispeleissähän ei ole mitään vikaa. Ne on jopa hyviä. Kaikki muu mitä EA Sportsilta tulee onkin sitten täyttä ***kaa.