Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Cocktus

New Member
UUSI LIIGA KÄYNNISTETTY EDELLISEN LAKATTUA TOIMIMASTA!

Säännöt:
  • 5 minuutin erät
  • Pelaajavaihdot sallittuja
  • NHL säännöt
  • Käytössä NHL-joukkueet

Liiga on tarkoitettu pelaajille, jotka eivät ole lajinsa kuninkaita, vaan haluavat viihdyttää itseään ja vastapelureita rennon jääkiekkoilun parissa. Kaikki NHL10:n keskinkertaisten liigasta on tervetulleista ja jos ulkopuolisia pyrkii mukaan niin pyritään ennen liigaan liittymistä tarkistamaan pelaajan taso, jotta mitään koneita tähän liigaan ei eksyisi.

Joukkueita on liigassa 15 kappaletta. Kaikki pelaavat toisiaan vastaan 3 peliä, jonka jälkeen alkaa playoffit.

Toivon jokaisen osallistujan yrittävän pelata mahdollisuuksien rajoissa mahdollisimman viihdyttävää kiekkoa ja jättäen kaikki glitch-yritykset kokonaan toisiin peleihin.

Huudelkaa tähän ketjuun tai pistäkää minulle messagea Xboxin kautta, jos tunnette kovaa intohimoa liittyä kyseiseen liigaan.

Pelaajat:
  1. Coctus - Pittsburgh Penguins
  2. Wailey - Detroit Red Wings
  3. lepotila - New Jersey Devils
  4. Moikka11 - Anaheim Ducks
  5. tupu29 - Chicago Blackhawks
  6. ThroughTopi - Vancouver Canucks
  7. juzu2891 - Washington Capitals
  8. O0mi - Buffalo Sabres
  9. peurastaja357 - San Jose Sharks
  10. MIKIMI - Minnesota Wild
  11. VAPAANA
  12. VAPAANA
  13. VAPAANA
  14. VAPAANA

EDIT: Uusi liiga on käynnistetty. Ilmoittautukaa mukaan.

Edellisen liigan pelaajille on varattuna paikka ensisijaisesti samalle joukkueelle, jolla tuli pelattua. Jos tuntuu siltä, että haluaa vaihtaa joukkuetta niin ilmoittakaa siitä täällä jotta ei tule päällekkäisyyksiä. Pistän kaikille vanhan liigan pelaajille xbox messaget, josta selviää liigan nimi ja salasana. Liittykää suoraan mukaan, jos meinaatte jatkaa vanhalla joukkueella.

Joukkueita on nyt mukana 15 kappaletta, joista 8 parasta pääsee playoffeihin. Pelejä pelataan vastakkain 3 kappaletta, joten runkosarjapelien määrä on 42 ottelua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Voi helvattu, pystyykö tuonne liigaan lähettään jotenkin kutsua vai pitääkö kaikkien mennä 'search leaguen' kautta? En ainakaan löydä valikoista kyseistä toimintoa..
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Cleaned Man - Tampa Bay Lighting

E: Liigaan pääsee vain etsimällä liigan nimeä sieltä ''search'' nappulasta. kyllähän kaikki sen osaavat ;D
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Pidän itseäni melko keskinkertaisena pelaajana, mutta voin toki harkkamatsin ottaa varmistukseksi :p Varaan nyt varmuuden vuoksi Chicagon, jos pääsen mukaan.

tupu29 - Chicago Blackhawks
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Kiinnostaisi kyllä tämmöinen liiga, jos uutena kasvona sopii mukaan. Harmi tietty että vain kymmenen mahtuu mukaan, mutta minkäs näille ea:n kikkailuille voi. Harkkamatseja voin ottaa heti alkuviikosta etiäpäin.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Lisäsin tupu29:n ja O0min kaverilistalleni. Otetaan tässä joskus matsit niin tsekataan taitotaso ellei joku jo liigassa olevista tunne tyyppejä entuudestaan.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Joo, itsellä menee sunnuntai-illat aina tuon pleikkaripuolen formulasarjoihin kun niitä itse pyöritän, mutta voisi vaikka huomenna ottaa sen harkkamatsin. Tai no kyllä tänäänkin klo 23 aikoihin voin pelata.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Enköhän mä aika keskinkertainen ole, en tosin mikään huono. Uskon, että tiukkoja taistoja tulee olemaan ja en nyt mitään 10-0 voittoja paljoa tule napsimaan. Kiva päästä tämänkin pelin puolella liigaan hassuttelemaan. Mikäs on Liigan nimi että pääsee pelailemaan?

ThroughTopi - Carolina Hurricanes
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Tulkaa vaan mukaan suoraan ilman harkkapelejä :D En jaksa alkaa säätämään mitään harkkapelirumbaa nyt erikseen. Pistin Powerfulille, O0mille ja Tupu29:lle messagen Xboxin puolella.

EDIT: Eipä suostu nyt xbox.comista sendimään viestejä niin tsekatkaa tämän foorumin yksityisviesti.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Voisin liittyä mukaan mikäli mahtuu joukkueella Calgary Flames. En jaksa näitä pelejä mitenkään kovin vakavassani ottaa enkä näin ollen pelaa hampaat irveessä vain voittoa hakien vain ennemminkin reilu peli meiningillä missä itse monipuolinen peli ja pelaamisen ilo on pääasia.

GT: Tenukeppi
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Jees, liityin liigaan ja Buffalon otin. Pitääpä katsella jos huomenna saisi jo pelejä alle. Näistä liigoista ei ole aiempaa kokemusta, mutta jospa homma sieltä valikoista selviää. Katellaan.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Oomia kompaten, liitytty on ja Hurricanes tosiaan otettiin.

E: Muistutan tosiaan sitten katselemaan aina noita vaihtoehdotuksia.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Lähtisin mielelläni messiin. GT: larppp Joukkueena vaikka Kings.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Noniin, liiga on lähtenyt käyntiin ja kolme peliä pelannut tänään ja pari vaihtoakin tuli tehtyä

Malone -> Selänne
Ellis -> Hiller

Cleaned Man 5 - 3 lepotila
Cleaned Man 1 - 0 Oomi
Cleaned Man 3 - 2 Oomi

Tiukkoja ja hyviä pelejä on ollut varsinkin Oomia vastaan.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Sorry larppp. Liiga ehtti jo täyttyä. Pistin sinut kuitenkin ensimmäiselle varasijalle kun jollain kuitenkin hajoaa boksi tai menee hermot peliin.

Itse sain tänään 7 peliä pelattua. O0min kanssa tiukkaa vääntöä kaksi peliä. Ensimmäisessä olin ehkä hiukan niskan päällä, vedotkin menivät minulle 30-11. O0mi voitti ottelun 2-1.

Toisessa pelissä olin ensimmäisen erän ahdingossa, mutta peli meni kuitenkin erätauolle lukemissa 1-1 kun sain varsinaisen pomppumaalin. Sain kuitenkin toisessa erässä hallintaa itselleni. Kolmannessa erässä kuitenkin sain 5 aivan peräkkäistä jäähyä(!). Neljän ja puolen minuutin 5-3 alivoima vielä toimi, mutta siitä vielä 1,5 minuuttia jatkunut 5-4 alivoima koitui kohtalokseni ja O0mi pääsi tuikkaamaan maalin. Aivan pelin lopussa lopputulos sinetöitiin rähmimismaalilla kolmeen yhteen. Ei ollenkaan kiva alku turnaukseen varsinkin kun oli ihan hyvät mahdollisuudet vaikka voittaa molemmat ottelut.

Jatkoin pelejä lepotilan kanssa. Pelit ratkesivat aika pitkälti vastustajan jäähyilyyn. Tulokset 7-2 ja 4-0 minulle.

Waileyn kanssa kolme matsia. Ensimmäinen matsi oli äärimmäisen tiukka. Olin jo häviöllä parilla maalilla kunnes viimeisessä erässä sain vaihteen päälle ja voitin lopulta ottelun 4-3 Waileyn tiukasta loppurynnistyksestä huolimatta.

Toinen peli meni tasaisissa merkeissä minun ehkä ollessa aivan ripauksen niskan päällä. EA Sports kuitenkin päätti pelin tuloksen puolestamme ja heitti minun pelin jumiin, jolloin Wailey sai pelistä pisteet kotiin.

Kolmanteen otteluun tulin sisuuntuneena ja vedin oikein kunnolla Waileytä turpaan 8-1.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Olen puolen tunnin päästä linjoilla, joten laittakaapas haastetta tulemaan.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Tiukkoja ja hyviä pelejä on ollut varsinkin Oomia vastaan.

Tiukkaa tosiaan ollut kaikissa matseissa ja melko vähämaalisiakin pelejä ollut. Kaksi maalia tein sua vastaan kahteen peliin, toinen oli vielä joku epätoivoinen lerppulämäri siniviivalta erän vikalla sekunnilla. Pitää katsella jos keksis jotain lääkettä seuraaviin matseihin. Tosin tuntuu että häviän yleensäkin laukaukset peleissä ja maaleilla ei hirveästi juhlita, mutta onneksi Miller hoitaa :)

BUF - PIT (coctus) 2-1 (Milleriltä loistava liigastartti, hävisin laukaukset jotain tyyliin 10-30)
BUF - PIT (coctus) 3-1 (tasaisempi peli, pingviinien kolmannen erän jäähysuma ratkaisee)
BUF - TBL (Cleaned Man) 0-1
BUF- TBL (Cleaned Man) 2-3
BUF- ANA (Moikka11) 2-1 (tasaista vääntöä myös, oli tosin yhteyksien kanssa jotain pientä häikkää kun tuntui tökkivän välillä)

Hyviä matseja oli kaikki ja voittojakin tuli, joten tästä hyvä huomenna jatkaa.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Nähtävästi kukaan ei ole linjoilla, joten täytyy sitten huomenna aloittaa oma urakka :)
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Moro. Mua on turha tänään haastaa, meinaan tuossa netissä on nyt jotain häikkää. 2 viimeisintä peli ollut aivan järkyttävää pätkimistä. Kiitos ja anteeks!
 
Ylös Bottom