Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Pari peliä ehdin tuossa vääntää, toinen O0mia ja toinen Tenukeppia vastaan. Ensimmäisessä pelissä oli todella tasaista, mutta en päässyt oikein maalintekopaikoille, ja O0min 1-0 maali meni ehkä vähän Turcon piikkiin, mutta näitä sattuu. O0mi oli parempi jalkapallolukemin 1-0.

Tenukeppiä vastaan sain hyvän alun ja menin nopeasti 2-0 johtoon. Sitten olikin vähän hiljaisempaa kummallakin, mutta kolmannen erän alussa Tenukeppi pääsi kaventamaan. Erän puolivälissä iskin loppunumerot 3-1 ylivoimalla.

Tänään en todennäköisesti ehdi enempää, kun on taas formula 1 -kilpailu, mutta jatketaan taas huomenna.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Ensimmäisessä pelissä oli todella tasaista, mutta en päässyt oikein maalintekopaikoille, ja O0min 1-0 maali meni ehkä vähän Turcon piikkiin, mutta näitä sattuu. O0mi oli parempi jalkapallolukemin 1-0.

Jalkapallolukemissa yleensä pysytään jos mä voiton onnistun haalimaan :) Nyt tullut muutama pahempi turpasauna tosin ja eilen varsinkin meni vähän kehnosti pelit.

ThroughTopia vastaan pelattiin kaikki neljä matsia pariin päivään. Jos ei nyt kaikkein kauneinta kiekkoa nähty, niin tiukkoja vääntöjä ainakin. Voitot siis 2-2. Meikä yrittää sumputtaa minkä ehtii vastustajan kiekkokontrollin edessä ja toivon että se perus kaksi maalia riittää voittoon. Kolme matsia pysyikin suht tiukkana, yhdessä sitten hajosi mun pakka täysin.

Eilen taisin myös Moikka11:lta ottaa pahasti kuokkaan, mutta ei siitä sen enempää. Tänään sitten Lepotilaa vastaan voitto ja kokonaissaldo liigassa taitaa olla 7-6-0.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Nyt en ole saanut, kuin yhden pelin pelattua viimeisen kolmen päivän sisällä. Playeriä vastaan se taisi päättyä 4-1 voitokseni. Tänään olisi varsinkin illalla aikaa pelata, joten eikun haasteita tulemaan.

Stamkos olisi vaihdossa, vaihdan mieluiten samantasoiseen sentteriin, mutta muitakin voi ehdotella.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Joo Cleanedia vastaan 4-1 häviö, kun ei vaan pomppinut kiekko ei sitten millään :p. Mutta ThroughTopia vastaan kolme todella tiukkaa matsia, 1-0 voitto, sitten 1-0 rankkarihäviö ja 2-1 häviö. Tänään voisi taas muutaman matsin ottaa.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Cleanedia vastaan tuli hienosti turpaan. Aika tasainen peli, mutta harmittaa kun tuli tehtyä aivan järjettömiä mokia muutama ja peli ratkesi tasan niihin. Fleury yritti pari kertaa syöttää puolustajalle, mutta nehän lähti kiekkoa karkuun ja Cleaned pääsi molemmista tuikkaan maalin :D Myös vastustajan neljännen maalin Fleary imuroi mallikkaasti etukulmasta vaikka veto tuli kaukaa.

Itse sain pari rankkaria, mutta kädetön kolmoskentän raataja Adams hukkasi ne molemmat. Yksi maalikin tuli korkean mailan takia hylättyä. Lopputuloksena Cleanedille 5-3 voitto.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Jeps, Tuo matsi Coctusta vastaan oli kyllä aika hektinen. Tuli myös pari muuta peliä pelattua: Oomia vastaan taisi päättyä 6-3, voitokseni ja Moikkaa vastaan 4-2 voitokseni.

Moikkaa vastaan tein ensimmäisessä erässä 3 maalia ja johdin peliä 3-0. Moikka tuli nopeasti 3-2 ja pyöritti peliä tokassa erässä, olin välillä ihan paskat housussa siellä omalla alueella. Kolmanteen erään pääsin jotenkin mukaan ja yksi maalikin syntyi. Tästä on hyvä jatkaa huomenna.

EDIT: Steven Downien vaihdoin Jason Chimeraan. Chimerahan teki ensimmäisessä pelissään Hat trickin, joten vaihto kannatti :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

En tiiä oonko vaan tyhmä, mutta en oo tainnu mitään viestiä saada? Missä se pitäs näkyä?
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Tenukeppi poistui liigasta. Yksi paikka on siis vapaana. Pistin varasijamies larpppille jo kutsua liigaan, katsotaan ottaako mies vielä paikan vastaan.

EDIT:
En tiiä oonko vaan tyhmä, mutta en oo tainnu mitään viestiä saada? Missä se pitäs näkyä?

Pistin juuri nyt yksityisviestin. En ajatellut, että tätä keskustelua seurataan näin hartaasti, että homma on parista minuutista kiinni :D
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Noniin, nyt minun 9 ottelun voittoputki on katkennut, kun Oomi antoi minulle kunnon selkäsaunan 0-6. Tulokseen vaikutti vähän puolueelliset tuomarit, jotka antoivat ihan ihme jäähyjä, yhdessä vaiheessa oli 7 minuuttia jäähyä istuttavana, jonka aikana Oomi sai pari maalia. Itse asiassa melkein kaikki maalit tulivat ylivoimalla. Monta hyvää maalin teko paikkaa oli itselläkin, mutta Miller oli tiellä. Tällä kertaa ei jääty Jalkapallo lukemiin :D

Tilastioni on tällä hetkellä 9-1-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Noniin, nyt minun 9 ottelun voittoputki on katkennut, kun Oomi antoi minulle kunnon selkäsaunan 0-6. Tulokseen vaikutti vähän puolueelliset tuomarit, jotka antoivat ihan ihme jäähyjä, yhdessä vaiheessa oli 7 minuuttia jäähyä istuttavana, jonka aikana Oomi sai pari maalia. Itse asiassa melkein kaikki maalit tulivat ylivoimalla. Monta hyvää maalin teko paikkaa oli itselläkin, mutta Miller oli tiellä. Tällä kertaa ei jääty Jalkapallo lukemiin :D

Oli kyllä hieno peli ;) Neljä taisi tulla yv:llä ja kyllä sullakin tosiaan paikkoja oli eli sikäli lukemat hämää. Kuitenkin meidän keskinäiset taitaa olla runkosarjan osalta pelattu ja voitot sulle 3-1. Vika peli kuitenkin antoi vielä toivoa mulle jos satutaan pleijjareissa kohtaamaan :)

Lepotilaa vastaan pelasin myös tänään ja tiukkaa oli sekin matsi. Lopussa sitten repsahti lukemiin 5-2.

Nyt sitten illan päätteeksi otin pari matsia larppp:ia vastaan. Eka matsissa nousin 2-0 tappioasemasta 2-3 voittoon. Voittomaali tuli 0.5s ennen päätössummeria ja jotenkin ihmeellisesti se maaliin pomppi kun veto osui kuitenkin suoraan päin mokkea. Toinen matsi ei yhtään paremmin multa alkanut kun annoin heti alkuun maalin, mutta sen jälkeen karkasin 4-1 johtoon. Tämän jälkeen vuorossa armotonta paikkojen tuhlailua multa ja larppp tulee vielä peliin mukaan kahdella maalilla. Onneksi saan kuitenkin tehtyä viidennen yv:llä ja loppulukemat siis 5-3.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Kausi on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin ja kärkikahinoissa ollaan mukana. Pari harmittavaa ja suorastaan helppoa tappiota, mutta ei niistä sen enempää.

Sitten asiaan. Minulla (Carolina Hurricanes) olisi tarjolla voimakas laitahyökkääjä Eric Cole. Kaveri sopeutuu oikeastaan kenttään kuin kenttään, mutta minun taitojoukkueestani ei oikein sopivaa paikkaa ole löytynyt. Colen kokonaisuus on 82 ja on aika tasainen pelaaja joka suhteella. Vaihtokaupassa haluaisin mieluiten sniper keskushyökkääjän, rohkeasti kuitenkin ehdotuksia myös muista pelaajatyypeistä ja paikoistakin. Sentteri kuitenkin olisi aika kiva olla, mutta voitte ehdoittaa toki myös laituria. Kokonaisuus ei ole tärkein, jokaisen kohdalla katson erikseen ja alle 80 pelaajillakin voi vaihtokauppa onnistua Coleen.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Sitten asiaan. Minulla (Carolina Hurricanes) olisi tarjolla voimakas laitahyökkääjä Eric Cole...

Menen tässä tarkemmin katsomaan tuota Colea, mutta Bergerheimin (79) voisin tässä varmaan tarjota, vasen laituri kyseessä. Katson tässä myöhemmin mitä muita voisin tarjota.

EDIT: Menikin jo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

ILMOITUS:

Rosteribugi on taas ilmaantunut ja se estää liigapelien peluun. Ongelmaa ei voi korjata mitenkään. Ainoa mahdollisuus olisi uusi liiga, mutta jokainen on pelannut nyt sen 10++ peliä niin todella rasittavaa olisi aloittaa alusta.

Sama bugi oli aikaisemminkin eräässä liigassa ja sen takia liiga jouduttiin aloittamaan alusta. :S
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Jos käy niin ikävästi, että joudutte aloittamaan liigan alusta niin voisin tulla mukaan.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Jep, jep pelejä ei pysty pelata. Katsastelin muiden foorumien liigoja ja sielläkään ei toimi. Voisi kyllä pistää pienen Rage kirjeen EA:lle, kun jo toisen kerran antaa tämmöisen tapahtua. Odotellaan tässä vielä hetki ja katsotaan tapahtuuko mitään. Voitte toki koittaa jos pystytte pelata jonkun kanssa.

Kiitos EA!
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Jep, ja jos oikein käsitin niin tuo toinenkin rosteripäivitys rikkoi liigoja, jotka oli aloitettu ekan päivityksen jälkeen. Eli eipä järkeä uusia liigoja aloittaa, kun milloin vaan voi stoppi tulla.

GG EA...
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Itellänikin kiinnostusta lähteä liigaan mukaan, jos uutta ollaan aloittelemassa. Kerkes meneen tuo tämän alotus parilla päivällä ohitte..
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Itseltä on kyllä mennyt halu tähän liigailuun, kun tämä on jo toinen liiga itselläni mikä katkeaa, kun on pelejä pelattu ihan kiitettävä määrä. Ja näitä Rosteripäivityksiä tulee tuon tuosta, niin uusi liiga voi pysähtyä ihan milloin vain, niin kuin Oomi sanoi. en kyllä varmaan jaksa uudestaan alottaa, kun oli ihan hyvät tilastot tässä nykyisessä.

EA:n pitäisi älytä jotenkin patchata tämä.
 
Vastaus: Korkeintaan keskinkertaisten pelaajien NHL11 -liiga

Uusi patchi on tullut, jos se korjaisi tämän rosteribugin. Kokeilkaapas pelata noita pelejä, jos ei onnistu niin tuon patchin mukana tuli mahdollisuus 32 pelaajan liigaan, niin uudetkin halukkaat pääsevät mukaan, jos uusi liiga aloitetaan.
 
Ylös Bottom