Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oudossa järjestyksessä nuo alemmat kuvat jos ajattelee että nuo olisi vaihekuvia pizzan teostans. lihapizza... Pohjana 400g kanajauhelihaa, 1muna, 30g gluteenia.. täyte 400g jauhelihaa + perus soosi, purkki ananasta, päälle 200g juustoa -> n. 230-240g proteiiniamaku ei ollenkaan paha
Joo niin on kuvakollaasi mennyt puhelimen oletus asetuksillaOudossa järjestyksessä nuo alemmat kuvat jos ajattelee että nuo olisi vaihekuvia pizzan teosta
Helpointa hommata itselle pakki ja luha (ei maksa netissä paljoa) ja purkkihernekeittoa. Ja sitten ei kun ulos nauttimaan rokkaa korkeassa polviasennossa ja maastopuvussa autenttisuuden vuoksi. Muista myös, että muikut pitää paistaa ihka aidossa voissa.missähän sais hernekeittoo pakista? Se pitää tietää hyväks ruoaks. Muikkuja vois käyfä ostamassa samalla kun uuden puhelimen käyn hakemassa. sitten vähän paistaa ruisjauhossa.
Oisko tuohon sopinut myös kurpitzaa?Tein juuri ehkä parhaan risoton koskaan.
Prosciutto pekonilla ja tomaateilla hyöstetty.
Itse pidän, että riisi on todella al dente ja ei ole kovinkaan helppo tehdä täydellistä aina, mutta nyt onnistui todella hyvin.
Ilman muuta ja mun mielestä siinä ripaus olikinOisko tuohon sopinut myös kurpitzaa?
Olen huomannut että hyvälaatuisella risottoriisillä onnistuu paljon helpommin hyvä lopputulos. Kuulostaa hifistelyltä muttei todellakaan ole, riiseissä on erojaTein juuri ehkä parhaan risoton koskaan.
Prosciutto pekonilla ja tomaateilla hyöstetty.
Itse pidän, että riisi on todella al dente ja ei ole kovinkaan helppo tehdä täydellistä aina, mutta nyt onnistui todella hyvin.
Niin, tärkeintä on, että käyttää risottoon sopivaa riisilajiketta..arboriottoa tai vastaavaa.Olen huomannut että hyvälaatuisella risottoriisillä onnistuu paljon helpommin hyvä lopputulos. Kuulostaa hifistelyltä muttei todellakaan ole, riiseissä on eroja
Tee kerran itse ja et koskaan enää osta pastaa kaupasta...tietysti pitää hommata pastakone ja kilkuttimet, mutta kuitenkin...Tuli mieleen tuosta riiseistä ja miten ne eroaa toisistaan, niin PASTA! Nekin todella pystyy olemaan ihan eri planeetalta..
Itse totuin tuohon limaspaghettiin ja ajattelin että kaikki pasta maistuu kuitenkin samalta. Väärässä olin, esimerkiksi Rummon pastat on ihan eri planeetalta kun nämä k-market brändätyt vastaavat.
Epäilevä Tuomas menee ja ostaa molempia ja tekee testin kotonaan ennenkuin tuomitsee viestinvälittäjän
No tuo on ollut pitkään mielessä, toistaiseksi en ole lähtenyt tuolle vielä ainakaan. Tykkään kyllä kokkailla ja välillä hifistelläkin mutta pasta melko harvoin on meidän illallisilla läsnä, siksipä ole tuota lähtenyt ajamaan eteenpäin. Ei kyllä ole riisikään toisaalta, molemmissa noissa on semmoista mitä on tullut testailtua mutta kun ruokavalio on mitä on.. Useimmiten joku proteiini + salaattia eri muodoissaan. Hiilareita vähän vältelty täällä.Tee kerran itse ja et koskaan enää osta pastaa kaupasta...tietysti pitää hommata pastakone ja kilkuttimet, mutta kuitenkin...