Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulukeskiarvo viimeksi

AnKh

New Member
Eli mikä oli keskiarvonne peruskoulussa viimetodistuksessa eli enintään yhdeksännellä.

Vaikka toisissa kouluissa on helpompaa kuin toisissa, eikä välttämättä jossain ole yhtä kusipäisiä opettajia kuin joissain muissa mutta kertokaapas jos haluatte.

Katsotaan sitten kellä on lähimpänä kymppiä :cool:

Itselläni oli nyt yhdeksännellä luokalla 7.3 joulutodistuksessa.
 
Lukuaineiden keskiarvo taisi olla viime jaksotodistuksessa 8.3 tai 8.4... ei mikään kovin kummoinen siis... Ja olen siis ysillä.
 
Mulla oli 8.1 ja paskiaisia kaikki opet! Kiletävät kaiken kohta siellä ei vissiin saa kävellä!

Ainiin oon kuutosella!
 
Koskeeko kysymys vain edellisen jakson keskiarvoa, vai kaikkien (siihen mennessä suoritettujen) jaksojen keskiarvoa?

Tässä kuitenkin omat lukuni:
viime jakson keskiarvo: 9.3
kaikkien jaksojen keskiarvo: 9.21

Ja nuo ovat vain lukuaineiden keskiarvoja, muut aineet pudottaisivat sen verran, että en viitsi niitä laittaa ;)
 
mul oli 8.5 lukuainees kun pääsin koulusta menee...tarkoitan peruskoulua ;)
Sain kemmasta kympin: kiitokset opettajalle... joka oli kaunis ja seksikäs....olin ihan ihastunut hänen...
Hänen vuoksi päätin päntätä enemmän...jos häntä ei olisi koskaan ollu... niin mun keskari pyörisi siinä 7 paikkeilla... :rolleyes:

*Nostan hattua hänelle*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Peruskoulun päättötodistuksessa oli lukuaineet 9.8.

No huh huh!:eek: Taidat olla jo jonkin sortin nero! Itelläni oli peruskoulun päästötodistuksessa lukuaineet 8,5 ja kaikki aineet 8,4. Nyt toista vuotta käyn lukiota ja keskiarvo on 7,9.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Aika persilleen näytti tuo peruskoulu menevän sinulla, vai?

No tuohon vaikutti aika paljon se, että olin "latinanluokalla", johon alunperinkin valittiin ala-asteelta yli 9 keskiarvon oppilaita. Monilla opettajilla oli aina kurssien alussa asenne, että tällä luokalla on vain hyviä oppilaita, niin ei siinä tarvinnut hirveästi töitä tehdä kympin eteen. Eikä tarvinnut kärsiä luokassa mistään häiriköistä.

Mutta onhan tässä lukiokin hyvin mennyt, ruotsista ja englannista tuli ällät syksyllä :), saa nähdä miten matikka, reaali ja äidinkieli sujuvat keväällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vilperi


No huh huh!:eek: Taidat olla jo jonkin sortin nero! Itelläni oli peruskoulun päästötodistuksessa lukuaineet 8,5 ja kaikki aineet 8,4. Nyt toista vuotta käyn lukiota ja keskiarvo on 7,9.

Lukiossa on tippunut johonkin ysin pintaan, mutta kirjoituksethan ratkaisevat suurimman osan.
 
Itselläni oli lukuaineitten keskiarvo peruskoulusta lähtiessä 8.3
Nyt lukiossa se on lähestulkoon sama eli 8.1. Olisi enemmänkin ellen olisi tapellut pitkää matikkaa läpi loppukeskiarvolla 5.76

Kirjoituksiin mennään luottavaisin mielin.
Reaalista on jo E hallussa, joten eipä keväälle jää mitään muuta pahempaa kuin matikka.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Olisi enemmänkin ellen olisi tapellut pitkää matikkaa läpi loppukeskiarvolla 5.76
Heh, aika samanlaista luokkaa kuin minullakin lukiossa. Ihme homma, ylä-asteella matikan keskiarvo oli mulla jotakin 9.7 (tosin meillä oli aika helppo meikka), nyt lukiossa alle seiska.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Mutta onhan tässä lukiokin hyvin mennyt, ruotsista ja englannista tuli ällät syksyllä :), saa nähdä miten matikka, reaali ja äidinkieli sujuvat keväällä.
Pistä paremmaksi, isobroidi kirjoitti kuusi ällää :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alunperin ja alkujaan EdHunter

Monilla opettajilla oli aina kurssien alussa asenne, että tällä luokalla on vain hyviä oppilaita.

Monilla opettajilla on asenne: VIHATKAA MINUA! MINÄKIN VIHAAN TEITÄ!
 
Ylös Bottom