Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus/ammatti -kysely

Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Ammattikoulu ja levyseppähitsaaja. Niitä hommia nyt tehdään ainakin näillä näkymin niin kauan kun terveys kestää.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Tekniikan tohtori sekä filosofian maisteri - tyytyväisesti valtion leivissä tieteellisenä tutkijana.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Tietotekniikan ja media-assarin paprut löytyy, mut turvallisuusalalla oon. Saas nähdä mikä minusta vielä oikeesti tulee. :)
Viimeks kun tähän vastasin niin olin vielä opiskelemassa media-assariksi. :D
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Ensimmäistä vuotta talonrakentajaksi opiskelemassa Hämeenkyrössä Ammatti-Instituutti Iisakissa.
 
Elektroniikan ja tietoliikenteen koulutus löytyy ja teleoperaattorilla työskentelen..tosin projektihommissa, joten ei tiedä miten kauan..vuosi ainakin vielä.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Muovituotevalmistaja koulutukseltani, elektroniikka insinöörin opinnot jätin kesken ja paperiteollisuudessa olen töissä.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Tietojenkasittelyn Tradenomi / Ohjelmoija ja pelisuunnitelija - oma peliyritys, helmee hommaa. :)
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

TKK:lla... tai siis Aalto-yliopistossa ja tarkemmin sanottuna Aalto School of Sciencessä (joka lyhentyy näppärästi ASS) opiskellaan fysiikkaa. En oikein tiedä, miten fysiikkaa päädyin lukemahan, kai se oli kun ei oikein mikään muukaan tuntunut järkevältä. En ole vielä täysin varma, mitä tulee tehtyä, kun valmistun, mutta neljättä vuotta tässä mennään ja periaatteessa viidessä vuodessa valmistumisen luulisi onnistuvan.

Opiskelujen ohella on nyt syksyllä tullut tehtyä sivussa assarointihommia ja kirjoiteltua tuonne kokkeliblogiin. Näillä rahoilla on sitten voinut ruveta vähän varustusta parantelemaan.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Koneistaja/levyseppähitsaajan paperit pitäs saada reilun vuoden päästä ;)
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

LVI- asentaja ammattikoulusta. Nyt opiskelen ammattikorkeassa tietojenkäsittelyä, mutta kovasti harkitsen vaihtamista yliopistoon sosiaalityötä tai kasvatustiedettä lukemaan.
 
Ylös Bottom