Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus/ammatti -kysely

Killi

New Member
Enpä ole huomannut tällaista ketjua täällä joten.. Olisihan se mukava tietää minkä alan ihmisiä täällä pyörii jne..

Eli mikä on koulutuksesi ja mitä työtä teet tai mihin tähtäät jne..?

Tietoja voi antaa sen mukaan mikä hyvältä tuntuu..

Oma koulutukseni on tällä hetkellä kesken, mutta suunnitteilla olisi jatkaa liikunta-alalla. Työ on tällä hetkellä turvallisuusalaa, palkan maksaa valtio.
 
Peruskoulun viimeisellä luokalla olen, ja ensi vuonna olisi tarkoitus päästä sitten lukioon.
 
Merkonomi / Työtön

Luulin että "ei nykypäivinä saa työtä tostavaan" olisi ollut joku Äitini peloittelu, mutta nyt kun on 1kk työttömyyttä ja 20 työpaikkasoittoa ja muutama käynti takana, huomaa että ei tuo ollutkaan tuulesta temmattu.
 
Väh, peruskoulun viimeisellä olen myös ja lukioon tarkoitus mennä olisi. Ja kun töitä lähden hakemaan niin sattuupi juuri siihen eläkepommin kohdalle niin luulisi jotain hanttihommia löytyvän runsahkosti.
 
Abiturientti / Lukulomalla

Yliopisto ois tähtäimessä, ehkä opettajaksi tai sitte konetekniikkaa..
 
Tietotekniikanmekaanikon tutkinto jo takataskussa ja nyt vedän toista vuotta viestintää, eli valmistun (jos valmistun) reilun vuodenpäästä media-assistentiksi.
 
Peruskoulun viimeisellä olen jonka jälkeen Lukioon päin matkaan.
Lukion jälkeen ei ole mitään hajua minne....... :D
 
Merkonomi olen koulutukseltani kuten Wombutkin, suurimman osan työelämästäni olen joko myynyt videopelejä, koonnut tietokoneita tai kirjoitellut sopimuksia soneralla. Nyt opiskelen international businessia englanniksi, valmistun tuossa lähiaikoina BBAksi kun käyn ensin viihtymässä vähän ulkomailla. Sitten pitäisi kai jaksaa lukea MBA:ksi mutta sitä ei kyllä pää kestä suomessa tehdä joten saa nähdä.

Wombut - sinulla käynyt vain huono munkki, hyvä myyntimies saa aina töitä ;) merkonomit kunniaan
 
Minusta tulee n. 1 1/2 - 2 vuoden päästä ympäristösuunnittelija (AMK). Mitä semmoinen sitten tekee on minullekin vielä mysteeri. Luultavasti päädyn vs. ympäristösihteeriksi jonnekin Perähikiälle. Jos hyvin käy niin rupean konsultoimaan tai karkaan Afrikkaan johonkin tyhjänpäiväiseen kehitysyhteistyö hommaan.
 
Lukiossa oleskellaan. Ei hajuakaan tulevaisuudesta, varmaan päädyn pultsariksi kadulle tätä menoa :)
Rocktähti minusta piti tulla, tai elokuvaohjaaja, mutta realistisesti sanottuna hieman pelottaa lukion jälkeinen aika.
 
Tiedoistani lainattua:

Arvo/ammatti: Kadetti
Tehtävä: Opiskelija

Eli kadiksessa ollaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Peruskoulun 9:llä viimeisiä vedellään. Yläasteen aikana tutuksi tullut lausahdus "Kyl sinne lukioon sit pääsee" alkaa jo vähän ahdistaa.. No, eipä sinänsä, kun sinne nyt on vaan päästävä! :rolleyes:
 
IB-ABI / Lukuloma alkaa 23 päivän päästä

Pyrkinyt olen Warwickin yliopistoon lukemaan elokuvaa ja kirjallisuutta. Tällä viikolla pitäis myös alkaa tekemään Taideteollisen Korkeakoulun ennakkotehtäviä.
 
Nutturapäistä kukkahattumentaliteettia kehiin, eli..:

Sosionomi(amk)/vs. sosiaalityöntekijä

Ok koulutus ja haastava työ, joten mikäs tässä on ollessa...
 
Koulutus: Insinööri (AMK), Ohjelmistotekniikka, valmistuin viime jouluna

Ammatti: Ohjelmistosuunnittelija / koodaaja
 
Usein väärässä, mutta harvoin epäröivä. Tuleva KTM siis. Pääaineena tietojärjestelmätiede. Duunissa tulee tällä hetkellä tusattua tietokantojen kanssa plus kaikkea muuta alaan liittyvää ja liittymätöntä.
 
Ylös Bottom