Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus/ammatti -kysely

Peruskoulun kahdeksannella luokalla ja valkoista lakkia se on lähdettävä hakemaan, sitten vuoden parin päästä. Saa nähdä miten siinä lukioon menossa käy, kun ruotsi menee päin persettä ja ka. ei ole muutenkaan mikään kehumisen arvoinen. Olen kyllä yrittänyt parantaa, mutta koulussa jota käyn on aivan helkkarin vaikee saaha hyviä arvosanoja...
 
Abi / Lukuloma / "yrittää selvitä risteilystä"

Yliopistoon haluisin, mutta en usko että pääsen...Jonnekin kaupanalalle varmaan sitten...
 
Merkonomihan minäkin, nykyisellään tukipalvelu-jobissa.
Wombut - ei kannatta merkonomin papereilla tähytä liian korkealle, aloittaa jollakin paskajobilla niin siitä se ura aukeaa! itsekin aloitin kauppaamalla purilaisia ja vieläkin olen samassa firmassa!
 
Parin vuoden sisällä olisi tarkoitus valmistua automaatiotekniikan diplomi-insinööriksi.
 
Mä oon kasilla ja aion opiskella ATKta lukiossa kun oon taarpeeks vanha, ja sen jäkeen lisää ATK:ta korkeammassa opiskelu paikaassa.
SUURIN UNELMANI ON ETTÄ PÄÄSEN TEKEEN PELEJÄ.



(ei tiiä vaikka joskus pelaisitte mun tekemiä pelejä)
 
Ja lisää merkonomeja kehiin.. :)
tarkoitus olis tosin siirtyä yliopistoon syksyllä, jos sinne vielä täti-ihmisiä ottavat :)
Siihen asti hengailen Noksulla.
 
Opiskelen tällä hetkellä datanomiksi. Aikasemin olen työskennellyt esimerkiksi varastotyöntekijänä, kioskin myyjänä, baarissa tiskintakana myymässä, lehdenjakajana, puhelin myyjänä, jne kaikkia hantti hommia.
 
Tuleva datanomihan minä olen ja ensimmäisen vuoden opinnot menossa. Ennen datanomi-opintoja olin melkein 2 vuotta lukiossa ja lukion jälkeen 2kuukauden työttömyys ja sit 4 kuukaudeks töihin nuorten työpajalle (joka oli btw tuskaa) ja siel si lopetin koska lähdin opiskeleen tätä mitä nyt opiskelen :) Muuta en olekaan sitten kerennyt tehdä :)
 
Tällä hetkellä opiskelen Datanomiksi. Ensimmäistä vuotta tosin :( . Kun/jos saan tuon koulun kunnolla käytyä niin tarkoituksena oli mennä AMK:n opiskelemaan Insinööriksi(ATK-puolelle).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
Siihen asti hengailen Noksulla.

Kas, itsekin olen Noksulla (tarkoitat kotimaista tietoliikennealan yritystä?) ollut duunissa jo melko monta vuotta.

Koulutus: Teknillinen opisto (nykyään=AMK), Tietotekniikan inssi

Duuni: Ohjelmistotestaaja
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Kas, itsekin olen Noksulla (tarkoitat kotimaista tietoliikennealan yritystä?) ollut duunissa jo melko monta vuotta.

Jep, sitäpä sitä :) kolme vuotta tulee mulla täyteen maaliskuussa.
 
Abiturientti/lukulomalla (mä mitään oo lukenu).

Taideteollinen on tällä hetkellä korkeimmalla sijalla tulevaisuustaulukossani. Ja sielläkin on useampi linja mihin voisi pyrkiä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Wombut - ei kannatta merkonomin papereilla tähytä liian korkealle, aloittaa jollakin paskajobilla niin siitä se ura aukeaa! itsekin aloitin kauppaamalla purilaisia ja vieläkin olen samassa firmassa!
Tuo rohkaisi varmasti Wombutia :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Taideteollinen on tällä hetkellä korkeimmalla sijalla tulevaisuustaulukossani. Ja sielläkin on useampi linja mihin voisi pyrkiä.

Joko olet ostanu ne ennakkotehtävät? Mitä linjoja olet ajatellut? Itteä kiinnostaa lähinnä elokuvataiteesta ohjaus tai dokumentti. Molemmissa oli noi ennakkotehtävät ihan inhimillisiä, verrattuna esim. elokuvaleikkauksen tehtäviin.
 
jenkeissa...

High schoolissa seniorina ja sit ku tuun takas ens kesalla ni sit lukion tokalle (ku enhan ma mitaan kursseja taalla saa) Ja jos ma ikina saan kirjotettua ni sit varmaan kauppatieteiden maisteriksi ja lukemaan Oulun yliopistoon..
 
Ylös Bottom