Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Tarkkoja aikoja en muista, mutta pitkään. Varsinkin silloin kun kaverin kanssa pelataan co-oppeja ja muita moninpelejä. Varmaankin lähin arvaus on, että aamulla kun on herännyt (n. 10-11) niin siitä eteenpäin ruokatauot pois lukien myöhään yöhön (5-6).
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Onhan tuota tullut pitkiäkin aikoja pelattua esim joskus amigalla sellasia pelejä kuin dune 1 ja 2 tuli ja S.W.O.S 95-96:sta pelattua koko päivän eli sellaset 12 tuntia varmaan ja tekken 3:sta samalla tavalla pleikka ykkösellä. Sitten tietty erikseen on noi miitit esim rautanyrkissä parhaimmillaan kait lähes koko kellon ympäri varmaan joku 18 tuntia. Ei kovin terveellistä kyllä. :cool:
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Mielenkiintoinen kysymys. Itselläni ne pisimmät peliputket jäävät sinne noin yhdentoista tunnin tuntumiin. Näitä pitkiä sohvamaratooneja ovat aiheuttaneet esimerkiksi Goldeneyen ( aikoinaan upea ) moninpeli, Halo-lanit sekä Final Fantasyt aina seitsemännestä osasta eteenpäin.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

24h putkeen, kaverin kanssa kahella playstationilla multiplayerinä Dune 2000.

Se jos joku oli hauskaa. Tahtoo lisää :p
 
Teenpä oman ennätyksen :)

Ourait,

on sen verran pelejä kerääntynyt pelattavaksi että taidanpa tehdä oman pelailuennätykseni. Pistän pelit järjestykseen ja aloitan pelaamaan. Pienet veski ja syöntitauot on luonnollisesti pakko pitää, mutta olemattoman lyhyinä ne aion pitää.

Jossain syyskuussa varmaan löytyisi sopiva rako tällaiselle. Minkälainen tulos olisi "hyväksyttävä"? 15 tuntia? 20 tuntia? Vuorokausi? Mikä olisi "kova" sana? :)
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Countteria joskus pelasin 12/13 tuntia putkeen, konsolipuolella en muista mikä olisi pisin sessio mutta kaippa se menee johonkin 10 tuntiin tai alle.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Doom3:sta tuli juuri muutama päivä sitten pelattua 13h putkeen. yli 10h settejä on tullut ainakin pelattua myös ps1:llä Track and Fieldiä. Ratched & Clankin pelasin 2:ssa päivässä läpi, jossa ei paljon muuta tehty kuin pelattu ja nukuttu.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Dr Evil sanoi:
yli 10h settejä on tullut ainakin pelattua myös ps1:llä Track and Fieldiä.

Hahah! Itsekin olen pelannut noin 10h putkeen parhaimmillani PSonen Track & Fieldejä. Se käy jo urheilusta! :D
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Cyrus1 sanoi:
Hahah! Itsekin olen pelannut noin 10h putkeen parhaimmillani PSonen Track & Fieldejä. Se käy jo urheilusta! :D

Kymmenen tunita on jo puhdasta sairautta kun Track&Fieldistä puhutaan. Huh huh!

Itse muistan Gran Turismon PS1:llä, kun pelisessiot venyivät niin pitkiksi, että unohtui syöminen, kavereiden näkeminen ja parhaillaan jopa kouluun meneminen.

NESsillä yleisurheilu peli, en muista nimeä, mutta olisiko ollut juuri Track&Field, vei aikaa ihan älyttömästi. Ennätykset oli pakko rikkoa aina.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Pisimmät pelisessiot ovat olleet jotain 10-12h useammassakin pelissä.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Cyrus1 sanoi:
Hahah! Itsekin olen pelannut noin 10h putkeen parhaimmillani PSonen Track & Fieldejä. Se käy jo urheilusta! :D

Heh!. Sormet meni niin paskaksi, että kavereiden kanssa rämpyteltiin ruuvareitten perillä ja kinder-munien sisuspalloilla ja vaikka millä. :D
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Solid Snake sanoi:
Kymmenen tunita on jo puhdasta sairautta kun Track&Fieldistä puhutaan. Huh huh!

:D Joo, mä olenkin vähän sairas, ainakin sillon kun ennätyksiä yritetään.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Dr Evil sanoi:
Heh!. Sormet meni niin paskaksi, että kavereiden kanssa rämpyteltiin ruuvareitten perillä ja kinder-munien sisuspalloilla ja vaikka millä. :D

:D Mullakin kavereita oli usein pelaamassa näissä T&F-sessioissa, mutta eihän ne kestäneet puoliakaan siitä mitä minä jaksoin. Ja itse asiassa sain monesti paranneltua ennätyksiäkin niillä viimeisillä tunneilla. Ai niitä aikoja :D
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Cyrus1 sanoi:
:D Joo, mä olenkin vähän sairas, ainakin sillon kun ennätyksiä yritetään.

Ja peukaloissa on enemmän lihaksia kuin monilla raavailla miehillä hauiksissa :cool: Näkisinpä ne paukalot...
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Viime talvena pelasin Tony hawk ug:tä noin 5-tuntia putkeen. Eli ei mitään pitkää putkea ole tullu pelattua, mutta eipä se ole koskaan ollut tarkoituskaan.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Slash80 sanoi:
Viime talvena pelasin Tony hawk ug:tä noin 5-tuntia putkeen. Eli ei mitään pitkää putkea ole tullu pelattua, mutta eipä se ole koskaan ollut tarkoituskaan.

Eipä minullakaan. Hoen vain, tämän jälkeen lopetan, kunnes huomaan että kello on viisi aamulla ja tunnin päästä soikin jo herätys kello.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Miten te voitte pelata noin järkyttäviä aikoja putkeen :confused: . Eikö siinä tuu pää ja silmät kipeiksi. Itellä pisin aika taitaa olla tommonen 4 tuntia putkeen, jonka jälkeen olin aivan lopussa. Se tapahtui tietenkin sadepäivänä paremman tekemisen puutteessa. Yleensä kuitenkin noin kaksi tuntia riittää kerran viikossa. Mutta jos puhutaan esim. oikeasta jääkiekosta on sitä tullu pelattua 12 tuntia putkeen useamman kerran talvessa.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Ocarina Of Time oli aikoinaan niin kovaa kamaa että kusi/jööti/ruokatauot jäi pitämättä. Kerralla putkeen sellaista 8h.
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

Nyt lähiaikoina pisin pelisessio on ollut Doom III parissa (noin 10h).
Ei ollut hauskaa kun aivot eivät voineet yöllä ajatella, muuta kuin pimeitä sokkeloita.

Samanlainen ilmiö tapahtui myös shenmue 2: pelatessani noin 6h (koko yön näin unta jossa minun piti seurata hitaita tummuja jotka eivät päässeet koskaan perille ja jouduin käymään samaa dialogia joka ihmisen kanssa :D ).
 
Vastaus: Kuinka kauan olet pelannut putkeen?

itellä ennätys shen mue 2:ssa 14 tuntia putkeen.
se muuten on ärsyttävää kun pelit tunkee uniinkin,mulle on käynyt niin moto gp:n ja tetriksen kanssa,yritä siinä sitte nukkua kun palikoita vilistää silmissä :D
 
Ylös Bottom