Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka kauan Xbox kestaa paalla oloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
njooh, ainakaan itselläni ei ole tuo varoitusvalo koskaan vilkkunut, ja xboxissa on joku automaatti viileennys jos tulee liian kuuma...

jos sille antaa tilaa niin mikäs siinä, joko xbox on niin iso että se laitetaan automaattisesti johonkin missä on tilaa, tai sitten nintendon käyttäjät eivät tajua että sekin konsoli tarvitsee tilaa.

sekun on kuumentunut jos jollakin, mutta niin VARMASTI kuumenee xboxikin jos on sentti tilaa per suunta =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joobas
Joku voi kokeilla ja kertoa tuloksista täällä? ;)

Kyllähän tuo kerran jäi viikonloppuna päälle, oli se ainakin yli vuorokauden (24h) ollut yhteensä päällä kun sammutin... :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jav

Kyllähän tuo kerran jäi viikonloppuna päälle, oli se ainakin yli vuorokauden (24h) ollut yhteensä päällä kun sammutin... :cool:

Juuri tuollaisten "vahinkojen" takia, Xboxin säädöistä pystyy laittamaan päälle sellaisen, että Xbox sammuttaa itse itsensä 6 tunnin aktiivittomuuden jälkeen. Kannattaisi laittaa päälle se.

Eräänä viikonloppuna unohtui päälle, kerkes se jotain 17 h hurisemaan ennenkuin aamulla huomasin. (Alkoholilla oli osuutta asiaan):p

No eipä ole ollut kuin jonkun 10 tuntia putkeen päällä, parhaimmillaan / pahimmillaan, ihan miten sen katsoo. Eikä ole edes inahtanut ylikuumenemisesta. Tilaa sille ei ole liikaa, noin 3 senttiä ylöspäin pari sivuille, mutta sentään parikymmentä senttiä taaksepäin.

Ja tuo automaattinen sammutus on kyllä hyvä juttu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

Juuri tuollaisten "vahinkojen" takia, Xboxin säädöistä pystyy laittamaan päälle sellaisen, että Xbox sammuttaa itse itsensä 6 tunnin aktiivittomuuden jälkeen. Kannattaisi laittaa päälle se.

Kas, hyvä kun kerroit. Erittäin hyvä ominaisuus!

Kas :D Olen itse vielä aikamoinen nyyppä Xboxin kanssa (ironista eikö?), mutta huomasin tuon ensimmäisimpinä? Aina uuden konsolin kanssa kannattaa selata rauhassa säädös-valikot sun muut, ennen kuin alkaa pelata.</vinkki>

noh, en nyt sanoisi ensimmäisimpinä... kaipa tuon on tiennyt jokainen ketä on edes hetken manuskaa lukenut. itse ainakin kävin heti kaikki xboxin valikotkin läpi, ja sieltäkin ton löysi varsin helposti =)

vaikka xbox on hyvä konsoli, niin malttakaa edes lukemaan ohjeet, siinä on mm. hyvää tietoa xbox konsolin sijoittamisesta.

Pyh mitään manuskoja lueta.
Hyvin oon tähänkin asti pärjännyt kokeilu taktiikalla ja pärjään vastakin, mutta valikot on hyvä käydä läpi.:p

Ylös Bottom