Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Napster sanoi:Jaahas. Tarkoitin juuri tuota mitä selitit. Ajattelin vaan kun moni on kuvannut kaikenlaista 360:n pelimateriaalia. Onnistuuko homma erillisella tv-kortilla?
Ainiin tietysti...no taitaa tällä kertaa jäädä nauhoittelu haaveeksi.Paavi sanoi:Kyllä onnistuu, mutta voi joutua säätämään, jos antenniliitännän kautta meinaa kaappailla.
Napster sanoi:Ainiin tietysti...no taitaa tällä kertaa jäädä nauhoittelu haaveeksi.
Olin joskus näkevinäni, että olit myös nauhoittanut HD-tasoista kuvaa. Olisko ollu joku GRAW:n esittely.Paavi sanoi:Noh, äläpä nyt. Minäkin olen Xbox 360:ltä kaappaillut videoiden kautta vain.
Napster sanoi:Olin joskus näkevinäni, että olit myös nauhoittanut HD-tasoista kuvaa. Olisko ollu joku GRAW:n esittely.![]()
Xbugs sanoi:Ei mitenkään. Se rec-namiska on kakessa mahdollisesti suunnitteilla olevaa myöhempää laajennusta varten, tai sitten ihan myynninedistämismielessä...
(Jos taas tarkoitat otsikollasi, miten XO:n videokuvaa kaapataan talteen, siihen tarvitaan tv-sisääntulolla varustettu PC:n näytöohjain.)