Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka nauhoittaa videota 360:ltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Napster

New Member
Eli miten nauhoitetaan videota XO:lla? Media Centerit sun muut on toiminnassa, vaikka en kyllä tiedä tarviiko sitä siihen hommaan. Kaukosäätimestä kun löytyy rec-nappula ja haluaisin päästä kokeilemaan ;)

Vastaus: Kuinka nauhoittaa videota 360:ltä?

Ei mitenkään. Se rec-namiska on kakessa mahdollisesti suunnitteilla olevaa myöhempää laajennusta varten, tai sitten ihan myynninedistämismielessä...

(Jos taas tarkoitat otsikollasi, miten XO:n videokuvaa kaapataan talteen, siihen tarvitaan tv-sisääntulolla varustettu PC:n näytöohjain.)

Jaahas. Tarkoitin juuri tuota mitä selitit. Ajattelin vaan kun moni on kuvannut kaikenlaista 360:n pelimateriaalia. Onnistuuko homma erillisella tv-kortilla?

Napster sanoi:
Jaahas. Tarkoitin juuri tuota mitä selitit. Ajattelin vaan kun moni on kuvannut kaikenlaista 360:n pelimateriaalia. Onnistuuko homma erillisella tv-kortilla?

Kyllä onnistuu, mutta voi joutua säätämään, jos antenniliitännän kautta meinaa kaappailla.

Paavi sanoi:
Kyllä onnistuu, mutta voi joutua säätämään, jos antenniliitännän kautta meinaa kaappailla.
Ainiin tietysti...no taitaa tällä kertaa jäädä nauhoittelu haaveeksi.

Napster sanoi:
Ainiin tietysti...no taitaa tällä kertaa jäädä nauhoittelu haaveeksi.

Noh, äläpä nyt. Minäkin olen Xbox 360:ltä kaappaillut videoiden kautta vain. Konsoli kiinni videoihin ja videoista sitten komposiitti/s-video koneeseen. Valitettavasti joutuu tyytymään pelatessa sitten televisiosta antennipuhaan. Olenkin harkinnut tuommoisen Joytechin scartin hommaamista, kun siinä olisi tuo S-videokin mukana.

Paavi sanoi:
Noh, äläpä nyt. Minäkin olen Xbox 360:ltä kaappaillut videoiden kautta vain.
Olin joskus näkevinäni, että olit myös nauhoittanut HD-tasoista kuvaa. Olisko ollu joku GRAW:n esittely.;)

Napster sanoi:
Olin joskus näkevinäni, että olit myös nauhoittanut HD-tasoista kuvaa. Olisko ollu joku GRAW:n esittely.;)

No ei ihan HD-tasoista kuvaa kuitenkaan :D Lähinnä laajakuvaresoluutiota.

Ainiin tietysti :D Laajakuvasta vaan jotenkin tulee heti mieleen HD varsinkin 360:stä puhuttaessa.

Xbugs sanoi:
Ei mitenkään. Se rec-namiska on kakessa mahdollisesti suunnitteilla olevaa myöhempää laajennusta varten, tai sitten ihan myynninedistämismielessä...

(Jos taas tarkoitat otsikollasi, miten XO:n videokuvaa kaapataan talteen, siihen tarvitaan tv-sisääntulolla varustettu PC:n näytöohjain.)

tuota rec nappia käytetään siinä jos sinulla on pc:ssä media center windows sekä vähintään yksi TV-tuneri niin voit painaa nauhoituksen päälle xboxista käsin käyttäessäsi media center extenderinä boksia.

Ylös Bottom