Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Pituutta on sellainen 184cm, painoa 78kg. 15 tärähtää mittariin ens kuun puolella.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Woo! En oo ainut alipainonen. :D

Pituudesta en oo varma, mut viimeks kun mittasin, niin jotain luokkaa 175 cm. Tosin siitäki on jo ainaki yli vuosi, että sanoisin ainakin 177 cm. Painoo n. 62 kg. Kolmisen viikkoa jo tehnyt lihaskuntoa kotona ja pitäis hommata vielä tuo kuntosalikortti, nii pääsee keräämään vähän lihaksistoo ja siinä samalla nostamaan painoo.

Okei, tunnustan. Oikeesti painoin tuolloin jotain 57-58 kg. En vain kehdannut sanoa. :D

Nykyään (käynyt nyt salilla noin 2 kk 2 vkoa kolme kertaa viikossa) painoa semmonen, no alimmillaan (tyhjällä mahalla ilman vaatteita) noin 58.7 kg, mutta "normaalisti syöneenä" semmonen 61 kiloa. Tällä hetkellä kun punnitsin, niin 61.6 kg, mutta oli farkut päällä, eli voi miinnustaa semmonen 0.4 kg. Lisäksi söin just pannaria. :p Mut sentään huomaa nyt, että on sitä jotain kehitystä tapahtunu, kun sentään paino noussut hieman. Ja ihan oikeeseen tahtiinkin, kun kuulin että semmonen 0.2 kiloa per viikko olis hyvä vauhti. Tuosta kun laskee, niin justiinsa semmonen 2 kg tullut lisää parissa kuukaudessa, että vauhti on kyllä ihan OK. Postailenpa uudestaan joskus joulu tienoilla. (Tiedän, edelleen olen melko alipainoinen, mutta siksipä siellä salilla ravataankin.)

Pituutta nyt siis 178 cm (mitattu melko vasta). Tuo aiemmin ilmoittamani 177 cm oli arvio, joten enköhän mä vielä sillon pari kuukauttakin sitten ihan tämän pitunen ollut. :p (Että ei voi sanoa, että paino olis noussut vain pituuden myötä.) Itse haluaisin saada pituutta vielä ainakin tuonne 180 cm asti, mut 185 olis ihan jees. Isä sentään on melko pitkä ja taisi myös kasvaa enemmän vasta armeijan aikaan, joten onhan tässä vielä itelläki aikaa (ikää 18 v. ja rapiat). Painon soisin nousevan lihastenkasvun myötä jonnekin 80 kilon paremmalle puolen, katsotaan. Mikään helvetin massiivinen "paino on ylivoimaa" -tyyppi en halua olla. ;)

Tulipa taas melkonen romaani.
 
Ylös Bottom