Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

Vastaus: Kuinka pitkä olet?

No, kai ne on omatkin mitat laitettava.

179 cm / 62 kg / 17v. tärähtää mittariin kesällä

Woo! En oo ainut alipainonen. :D

Pituudesta en oo varma, mut viimeks kun mittasin, niin jotain luokkaa 175 cm. Tosin siitäki on jo ainaki yli vuosi, että sanoisin ainakin 177 cm. Painoo n. 62 kg. Kolmisen viikkoa jo tehnyt lihaskuntoa kotona ja pitäis hommata vielä tuo kuntosalikortti, nii pääsee keräämään vähän lihaksistoo ja siinä samalla nostamaan painoo.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Minulla pituutta on 182 cm ja vielä näytän kasvavan kun ikään on 16 vuotta :)
Painoa on nyt 59 kg...vuosi sitten painoin 65 kiloa :eek:, pitää kuullemma käydä keliakia testissä :(
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Pituus noin 179 cm ja paino tällä hetkellä 77 kiloa. Ikää siis karvaa vaille 23. Parhaimmillaan paino oli noussu jo 83 vaan aloitin sitten pienimuitoisen elämäntapaparannuksen (ei mikään varsinainen dieetti) ja niin se paino on parissa kuukaudessa laskenu sen 5-6 kiloa. Tavote ois vakiinnuttaa 75 kiloon.

Pituudesta sen verran että toi on mitattu joskus 6-7 vuotta sitten että en tiiä onko se jo kellahtanu tuon 180 rajapyykin yli. Toivotaan =)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Woo! En oo ainut alipainonen. :D

Pituudesta en oo varma, mut viimeks kun mittasin, niin jotain luokkaa 175 cm. Tosin siitäki on jo ainaki yli vuosi, että sanoisin ainakin 177 cm. Painoo n. 62 kg. Kolmisen viikkoa jo tehnyt lihaskuntoa kotona ja pitäis hommata vielä tuo kuntosalikortti, nii pääsee keräämään vähän lihaksistoo ja siinä samalla nostamaan painoo.

Noo, ei tässä sentään mitään sairaalloisen alipainoisia olla, painoindeksikin juuri ja juuri alittaa tuon alipainoisen riman.. Itselläni olisi kuitenkin tavoitteena saada 5-7 kg painoa lisää, mutta valitettavasti kaikki mitä syön, menee suoraan pituuskasvuun. Eiköhän se jossain vaiheessa lopu ja rupeaa vatsaankin saamaan sitä massaa.
 
Itsellä lyhyyttä varressa 172cm. 185 ne veikkaili yläasteella. Nyt 17-vuotiaana vähän jo toivois, että pikkuhiljaa jostakin alkais senttejä tulemaan, kun 2 vuoden aikana oon n. 3cm kasvanu :(. Painoa löytyy 76 kiloa, joka sisältää lihasta, mutta vähän myös mahaa.

Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Itse olen niinkin normaalipituinen kuin 176 senttiä. Tai ainakin luulen niin, viime mittauksesta suht kauan.. :D Painoa jotain 63-67kg, puntaria en omista. :D
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Tehdäänpäs pieni tilannepäivitys Dragonflyn tapaan.

Näin vastasin näköjään vuonna 2007:

Pituutta semmoset 176 cm ja painoa noin 77 kg.

Pituus on luonnollisesti pysynyt samana, mutta paino on vaihdellut jonkun verran vuosien varrella. Korkeimmillaan se on ollut jo 90 kilon paremmalla puolella. Lihasmassaa on toki tullut vuosien varrella lisää, mutta valitettavasti siinä sivussa on tullut myös tuota ei toivottua massaa. Alkaa ilmeisesti ikä tehdä tehtävänsä. Tällä hetkellä se on kuitenkin majaillut jo jonkin aikaa aika stabiilisti 85 kilon paikkeilla. Puolessa vuodessa paino on tippunut noin viidellä kilolla. Tuostakin olisi toki varaa kiinteyttää kroppaa. 80 kiloa voisi olla aika realistinen tavoite oikeanlaisella treenaamisella.

ps. Täytyy itsekin todeta, että täällä on tosiaan jopa yllättävän hoikkaa porukkaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Hehhe! 164,5cm pituutta ja painoa jotakin 70 kilon molemmin puolin,tässä jo montavuotta ollu samnapitunen kun keskosena oon sattunu syntymään.. Ikävuosia se 21 ..

Painosta ei voi oikeen sanoa kun intissä olen ni voihan sitä vielä laihtuakkin,mutta voi myös painoa tulla lihastenkin muodossa!:)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

193cm/72kg/17v

Pitkä ja luikku, tulee liikuttua sen verran paljon ettei kiloja oikeen tahdo kertyä.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Aika jännää, että täällä näyttäis olevan suurin osa porukasta jotain 170-cm pätkiä tai sitten yli 190-senttisiä hujoppeja. Itse olen ehkä vähän yli 180 eli just normaali pituinen.:cool:
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Huh, taidat olla luokkasi pisin?

19v/186cm/83kg

Läskiä pitäisi pudotella vielä jokunen kilo ja lihasta hommata tilalle. Hyvin tuo rojekti on edennytkin.

Miten arvasit? Ja siis juuri tuossa 30.päivä huhtikuuta rävähti 14 ikävuotta täyteen.
Pituusennuste taisi olla 198cm. Huvittavaahan se on kun samalla luokalla on vanhempia, mutta 30 senttiä lyhyempiä ukkoja.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Pituutta sen 192cm > ja painoa lähemmäs 80kg, 17 vuotta mittarissa kuukauden päästä.
 
Ylös Bottom