Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Et sä tattiakaan ylös nosta, sä työnnät sitä eteenpäin. Kuvittele siihen sun aseeseen tatti päälle - mihin suuntaan se osoittaa kun työnnät sitä tattia eteenpäin? Tai kuvittele että pääsisit oikeasti mechan puikkoihin - eikö tuntuisi luontevalta ohjata sitä kuin lentokonetta, eli sauvasta/ratista/whatever työntämällä mecha kallistuisi eteenpäin ja tähtäyspiste laskisi? Mun mielestä ainakin. Ja mun mielestä on kaikkea muuta kuin loogista että käytetään eri ohjausta riippuen siitä, onko ohjattava objekti maassa tai ilmassa. Entä kun se pystyy molempiin? Heti kun se kohoaa sentinkin maasta niin tähtäys pyörähtää päinvastaiseksi?Radikus sanoi:Invertillä "lentokonepelit" ja räiskintäpelit "normaalisti", enhän mä nyt helvetti oikeestikkaan osota aseella ylös ja sillon se meneekin alas.
Normaalia käytän aina kun mahdollista ja joskus jopa lentelypeleissä. Invertti ei tosin tuota pienen totuttelun jälkeen ongelmia. Näin olen tainnut pelata Quaken ajoista, jolloin taisi invert-ohjausmahdollisuus tulla fps-peleihin muutenkin.PaavoGold sanoi:No mutta: Kumpi parempi (normaali vai käänteinen), vai haltsaatko molemmat saman veroisina? Mistä olet oppinut/tottunut jompaan kumpaan configuraatioon?