Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mikä näistä omien kokemusten ennakkotietojen perusteella ja pelivideoilla. Borderlands, MW 2, GTA episodes from Liberty city(GTA IV omistettu kyllästyin noin 150 h pelailun jälkeen onko tulossa paljon uutta kamaa?), Operation flashpoint, Fallout 3 Game of the year (normi versio ostettu PS3 ja ehkä vähän puulta alkaa jo maistumaan) vai Dragon age?Harmi että Mass effect 2 viivästyi
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

NHL10 vai Forza Motorsport 3 ?

Tämä kysymys on nyt pyörinyt päässäni muutaman päivän ja ratkaisua en ole saanut. Olen erittäin hyvä auto-ja lätkäpeleissä, joten vaikea valinta. Molempien demoja kokeillut ja pakko sanoa, että molemmat vaikuttavat loistavilta.

Tällä hetkellä omistan NHL09:n ja Project Gotham Racing 4:n, jotka kuuluvat kategoriaan.

Vaikka omistankin jo viime vuoden "änärin", niin jo demon perusteella teki mieli haluta uusi. Selvästi parantunut niissä kohdin mitkä ottivat päähän NHL09:ssä.

Rahaa vain ei ole ostaa kahta peliä lähiaikoina, joten se nyt vain on jompi kumpi noista lähiaikoina. Verkkokauppa.comin kautta saisi Ahvenanmaalta molemmat 45e hintaan. Tai sitten pitää tilata molemmat ja kitua...
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mikä näistä omien kokemusten ennakkotietojen perusteella ja pelivideoilla. Borderlands, MW 2, GTA episodes from Liberty city(GTA IV omistettu kyllästyin noin 150 h pelailun jälkeen onko tulossa paljon uutta kamaa?), Operation flashpoint, Fallout 3 Game of the year (normi versio ostettu PS3 ja ehkä vähän puulta alkaa jo maistumaan) vai Dragon age?
Kovasti toivoisin Dragon Agella menestystä, joten sitä suosittelen. Mahdoton se on kuitenkin sanoa ja lähes kaikki tarjoamasi pelit ovat täysin eri tyyppisiä. Yhtään huonoa peliä sulla ei listassa ole, joten valinta on pirun vaikea. Osta useampi.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Moi kaikille. Itse olen joululahjaksi miettinyt olisiko jotain peliä, joka kiinnostaisi. Ajattelin jotain seikkailu ja toiminta tyyppistä, jossa voisi olla hieman sotaa ja tappelua, mutta se ei kuitenkaan olisi pääasia. Eli mikä teidän mielestä olisi paras genrellä seikkailu (toiminta) varustettu peli?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Moi kaikille. Itse olen joululahjaksi miettinyt olisiko jotain peliä, joka kiinnostaisi. Ajattelin jotain seikkailu ja toiminta tyyppistä, jossa voisi olla hieman sotaa ja tappelua, mutta se ei kuitenkaan olisi pääasia. Eli mikä teidän mielestä olisi paras genrellä seikkailu (toiminta) varustettu peli?
Mm...Fable II? Tuleeko muille mieleen mitään sopivampaa? Batman: Arkham Asylum on kanssa yks.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mm...Fable II? Tuleeko muille mieleen mitään sopivampaa? Batman: Arkham Asylum on kanssa yks.

Eipä tuo resident evil 5 myöskään huono vaihtoehto olisi, laadukasta toimintaseikkailua sekin.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Eipä tuo resident evil 5 myöskään huono vaihtoehto olisi, laadukasta toimintaseikkailua sekin.

Kiitoksia vastauksista. Ajattelin vielä semmoisen mainita, että en oikein pidä "kauhu/pelottava" genren omaavista peleistä. :) Lisää ehdotuksia vaan!!!
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Assassin's Creed tai ennen kaikkea tuleva Assassin's Creed 2?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Assassin's Creed tai ennen kaikkea tuleva Assassin's Creed 2?

Pelivideoiden (ja vähän pikkulintujenkin) mukaan kakkonen tulee olemaan hyvin samankaltainen jos verrataan ensimmäiseen osaan. Grafiikoita tietysti hieman rukkailtu, mutta eiköhän siinä samalla moottorilla mennä.
Jos minun mielipidettä kysytään, niin ensimmäinen osa sijoittuu huomattavasti mielenkiintoisempaan ja eeppisempään aikaan (Kingdom of Heaven, anyone?) kuin kakkosen Italia-nysväys.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Moi kaikille. Itse olen joululahjaksi miettinyt olisiko jotain peliä, joka kiinnostaisi. Ajattelin jotain seikkailu ja toiminta tyyppistä, jossa voisi olla hieman sotaa ja tappelua, mutta se ei kuitenkaan olisi pääasia. Eli mikä teidän mielestä olisi paras genrellä seikkailu (toiminta) varustettu peli?

Brütal Legend vastaa toiveisiin aika mainiosti. Pelissä on toimintamättöä aika paljon mukaanlukien isomman skaalan tappeluja, mutta lisäpuuhaa löytyy tutkimalla maailmaa ja tekemällä sivutehtäviä. Bonuksena Brütal Legendin muikea hevisoundtrack ylittää helposti suuren osan nykyisistä soundtrack-räpellyksistä.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Pelivideoiden (ja vähän pikkulintujenkin) mukaan kakkonen tulee olemaan hyvin samankaltainen jos verrataan ensimmäiseen osaan. Grafiikoita tietysti hieman rukkailtu, mutta eiköhän siinä samalla moottorilla mennä.
Jos minun mielipidettä kysytään, niin ensimmäinen osa sijoittuu huomattavasti mielenkiintoisempaan ja eeppisempään aikaan (Kingdom of Heaven, anyone?) kuin kakkosen Italia-nysväys.
Blah, itse asiassa tuo ei ollut kysymys sinänsä, vaan vastaus Powerfulille. :rolleyes: Minulle pikkulinnut taas ovat kertoneet, että kakkosessa olisi korjattu paljonkin ykkösen ongelmia ja siten se olisi parempi peli.

Powerfulille siis ajattelin Assassin's Creed 2:sta toimintaseikkailuksi.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Blah, itse asiassa tuo ei ollut kysymys sinänsä, vaan vastaus Powerfulille. :rolleyes: Minulle pikkulinnut taas ovat kertoneet, että kakkosessa olisi korjattu paljonkin ykkösen ongelmia ja siten se olisi parempi peli.

Powerfulille siis ajattelin Assassin's Creed 2:sta toimintaseikkailuksi.

Ääh, pitää skarpata (taas). :)

Vaikka tietysti kuulusi itse peli ketjuun moinen debaatti, niin kyllä mielestäni tuo jatko-osa on kyllä varsin tylsän näköinen. Ongelmia ykkösessä oli jonkin verran, mut ku mun mielestä jatko-osiin täytyy tehdä muutakin kuin ongelmien korjauksia. Tosin silloin minun pitäisi ylenkatsoa myös mainiota Gears Of War 2:ta.

Odotuksia minulla ei nostattanut ainakaan tuo kuuluisa elektromusiikkitraileri, lähinnä nauroin moiselle mauttomuudelle. :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on jo muutama ehdotus tullut, vielä toivoisin lisää. Eli niille jotka ei sivua taaksepäin jaksa kelata, niin tässä ehdot. Toiminta/seikkailu genre joka ei kuitenkaan olisi mikään "raaka/pelottava".
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on jo muutama ehdotus tullut, vielä toivoisin lisää. Eli niille jotka ei sivua taaksepäin jaksa kelata, niin tässä ehdot. Toiminta/seikkailu genre joka ei kuitenkaan olisi mikään "raaka/pelottava".

Fable 2.

Peli on seikkailu/roolipeli ja ei missään nimessä pelottava. Tässä vielä linkki Paavin arvosteluun kyseisestä pelistä: Fable II - Arvostelu - XboxFIN
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Gears of war vai Tomb raider underworld?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Gears of war vai Tomb raider underworld?

Gears, ehdottomasti, jos et ole pelisarjaa pelannut. Toisallta, peli on hieman aikuisemmalle väelle suunnattu, ja Gears 2 on taas hemmetin paljon parempi kuin eka osa.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kannattanee koittaa demoa tuosta Tomb Raiderista.. Minä en ekaa Gearsia innostunut pelaamaan muutamaa kokeilukertaa enempää.. mutta kakkonen taas kolahti aika lujaa ja tuo onkin kohta läpi pelattu.. Eka tuntui enemmän turhauttavalta ja monotoniselta siinä missä kakkonen on paremmin balanssissa vaihtelun ja vaikeustason puolesta.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Gears, ehdottomasti, jos et ole pelisarjaa pelannut. Toisallta, peli on hieman aikuisemmalle väelle suunnattu, ja Gears 2 on taas hemmetin paljon parempi kuin eka osa.

Juu Gears 2 pelattu 3 läpi ja multiplayeria takana monta tuntia. Lataukseen siis tuo tombraiderin demo. Onko Gears 1 ja 2 paljonkin eroavaisuuksia?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Guitar Hero 5 vai Band Hero ??

Itelle on muodostunu melkonen kysymys tästä. Lähinnä kiinnostaa siltä kannalta, että kummassa on parempi kitara? ja setlist. Näiden perusteella perustelkaa kiitos :)
 
Ylös Bottom