Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt kyssäri; Blur vaiko Split/second?

Täältä myös ääni Blurille. Molempia pelejä on tullut pyöriteltyä koneessa, ja Blur jätti huomattavasti paremman maun suuhun. Molemmissa melko tiukkaa kuminauhaa yksinpelissä, mutta silti (kuten latelakin totesi) Blur perustuu enemmän omaan taitoon kuin tuuriin näistä kahdesta. Lisäksi nätimmin pyörivät grafiikat ja lisensoidut autot tuovat huomattavasti enemmän tunnelmaa, kuin S/S:n tylsät mielikuvituspulkat.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Njooh, no tämä selventää paljon.

Olin kallistumassa jo Puoli/sekunnin puoleen, mutta onneksi en. Joskohan tuota seuraavasta tilistä ostaisi Blyrrin. Kiitos kovasti kummallekin huutajalle, vaikka vastauksia puolesta ja vastaan otetaan vieläkin noiden pelien osalta!
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Isot kiitokset kaikille vastauksista!

Jos Filthhi, tai ketä tahansa ylipäätään etsii jotain tasoloikka-peliä, ni heitetään ääni hiukan lapsenomaiselle pelille nimeltä Kameo. Löytyy esim. huuto.netistä todella halvalla, ja juuri ongin omani vihdoin pois sieltä.. Aika rentoa pelattavaa... :D

- Hauska juttu muuten, kun päivisin pelaan nyt Kameota, ja yöllä sitten Dead Space 2:sta. :D
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt kiinnostaisi strategia pelit boxille ja nyt kun olen niitä katsellut niin varsinkin R.U.S.E. kiinnostaisi sekä Red Alert 3. Joten kysymys kuuluukin, että kumpika olisi parempi? Sekä kummassaka on enemmän pelattavaa? Mitään havaintoa ei ole, että mitenkä tälläiset pelit toimii konsoleilla.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt kiinnostaisi strategia pelit boxille ja nyt kun olen niitä katsellut niin varsinkin R.U.S.E. kiinnostaisi sekä Red Alert 3. Joten kysymys kuuluukin, että kumpika olisi parempi? Sekä kummassaka on enemmän pelattavaa? Mitään havaintoa ei ole, että mitenkä tälläiset pelit toimii konsoleilla.

Omakohtaista kokemusta ei ole kuin Red Alertista ja ainakin se oli varsin toimivasti toteutettu boxin ohjaimella. Varsinkin co-oppina se oli hauskaa vääntöä.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

^
^
Clichéé vastaus, mutta molemmat on varmaan toimivia.
R.U.S.E on taidettu tehdä kuitenkin enemmän konsolien ehdoilla ja arvosteluissa kehuttiin kontrolleja toimiviksi.
Näyttääpä konsolifinistäkin löytyvän pelin arvostelu, kannattaa lukaista:R.U.S.E. arvostelu
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Halo Wars on niin ikään oivallinen valinta konsolistrategiaksi. Peli toimii ohjaimella erittäin hyvin, ja jos Halo universumi edes hitusen kiinnostaa, niin tässä on varma valinta.

KonsoliFINin arvostelun voisi käydä lukaisemassa täältä: Halo Wars - Arvostelu - XboxFIN
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itse pidin paljon enemmän C&C 3 Kane's Wrathista kuin Red Alertista, hyvä peli myös boksilla. Pelin saa varmaan parilla eurolla. Red Alert 3 ei koskaan napannut testiä enempää, mutta voihan se co-op kampanjalla olla lystiä toki. Hintaa on niin vähän, joten miksipä ei hankkia molempia. Halo Wars on toki parhaita, mutta jos onlinessa aikoo pelata niin saa selkäänsä, kun vastustajat on kaikki maksimirankilla. Tosin co-op kampanja on myös Halossa rautaa. Rusesta en osaa sanoa mitään.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Suuret kiitokset kaikille vastanneille. Tilaukseen lähti R.U.S.E. sekä Halo Wars. :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt kiinnostaisi strategia pelit boxille ja nyt kun olen niitä katsellut niin varsinkin R.U.S.E. kiinnostaisi sekä Red Alert 3. Joten kysymys kuuluukin, että kumpika olisi parempi?

Vähän myöhään mun lusikka lentää soppaan, mut jos jotakuta jatkossa auttanee, niin lentäkööt joukkoon... :D

Red Alert 3 tuli jo hinkattua kyllästymiseen asti puuceellä, oli muuten viimenen peli mikä pelitti meikäläisen paskalla koneella, hehhe. Sekin yskien tietty... Tykkäsin pelistä sen verran, että tein virheen ja ostin myös boxille. Ei kyllä jotenkin mällännyt yhtään, sen verran pc-peli kyseessä - koko sarja. Ei huonot kontrollit tai muuta, mutta esim. C&C Kanes Wrath (Tiberium wars...) oli parempi ehdottomasti. Ei kyllä taatusti iske visuaalisuus ja muu, surkeat juonet muille kuin meille "faneille". Ja uudella peluukerralla alkoi tosiaan tökkimään sillä seurauksella että jäi kesken. Varauksella suosittelen. (RA2oioioi...)

Halo Wars taas oli sellanen, että tuli kyllä ihan puskista, ja ehdottomasti parhaita, ellei jopa paras strategiapeli. Pelaamisaikaan en ollut edes hirveästi pelaillut Haloja vieläpä.
Konsolilla nuo (strategiat) ovat yleensä mitä sattuu, riippuen myös pelaajan tasosta ja miten on tottunut näitä pelaamaan pc:llä/konsolilla. Tämä sen sijaan istui ihan täydellisesti, ei mitään ongelmaa missään. Tajuttoman nautittavaa pelattavaa. Ehdottomasti ostan vielä takaisin joskus kun syvennyn paremmin Halloo-maailmaan.

Ruse. Oli käsittämätön pettymys, mauton, hajuton, onneton, yksinkertainen, mitäänsanomaton. Ei kyllä kiinnostanut alkuunkaan. Tiedä sitten olisiko skirmishit sun muut olleet parempia, mutta kampanja oli ihan pelaamatonta skeidaa IMO. Tai voihan tuota pelata, tai myös voi tökätä haarukan omenaan.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Trials HD:n lisäosat vai Stackingin Lost Hobo King-lisäri?

Kummatkin houkuttais, Lost Hobo King erityisesti, mutta aika vähän lienee tehtävää, vaikka itse peli oli parhaita, mitä olen vuosiin pelannut.

APUA :confused:
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Ristiriitaista mut kumpi

MW2 vai Black Ops?

jomman kumman ostan (Hardened editionin) muodossa
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itse ostaisin BO:n, oli vaan niin nopeasti nähty tuo mw2 ja ei vois enää vähempää kiinnostaa. Ja BO:ssa on zombiemodi. :D
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itse ostaisin BO:n, oli vaan niin nopeasti nähty tuo mw2 ja ei vois enää vähempää kiinnostaa. Ja BO:ssa on zombiemodi. :D

Myös zombiemodin lisäksi itse tykkään enemmän Black opsin moninpelistä kuin Modern warfare 2:hen koska se ei ole yhtä turhauttavaa. Siis tämä on vain oma mielipide :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

mw 2 ehdottomasti, jos on kärsivällinen ihminen nettipelissä. Perusteluna: mw 2:ssa on yleisesti parempi fiilis kuin bo:ssa.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Dirt3 vai Shift2 Unleashed?

TDU2 kävi kans mielessä mutta eioo mahdollisuutta liveen joten offlines vissiin melko tylsä?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

TDU2 on enempi fiilistelijöille, joskin ajettavaa ja kisattavaa riittää mukavasti. Offlinessa jää paitsi ainoastaan moninpelistä. Pelimaailmassa ei tietenkään ole satunnaiskuskeja muuten kuin tekoälyn muodossa.
Dirt3 on turhan jenkkityylinen ja ollaan varsin kaukana "oikeasta" rallista, kuten myös vanhoista Colinin rallipeleistä. Ihan mukavaa kaahailua silti.
Shift 2 jaksoi innostaa vain hetken ennen kuin nakkasin levyn mäkeen. Ei sopinut ajettavuus minun kouraani. Kaikista näistä löytyy tietty arvostelutkin arkistosta.

Itse ottaisin TDU2:n tai Dirtin, kummastakin irtoaa kelvollista viihdettä. TDU ehkä halvempi näistä? (Olisi hyvä jos TDU:n saisi päivitettyä, vaikkei nettiin muuten pääsisikään.)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mitä netistä nyt lukenut niin itse taas Shiftin kannalla, saa kuulemma tosissaan tapella tietokonetta vastaan jne. Dirt kiinnostaa enemmän rallikrossin ja gymkhanan takia mutta kuulemma melko tylsiä pelimuotoja loppujenlopuksi?

En ehkä ole niin fiilistelijä että jaksaisin ajaa TDU:ta offlinessa tuntia kauempaa..
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Sinuna hankkisin Shift 2 todella näyttävä ja hyvä ajopeli, iso parannus ensimmäisestä osasta.

Jos ralli on lähellä sydäntä niin ota ilman muuta Dirt 3 kausi ei iske niin hyvin Dirt 2 mutta ajotuntuma ja siellä olon tunne on jotenkin enemmän kohdillaan tuossa 3 osassa.

Itse yllätyin tuosta Test Drive Unlimited 2 ja olen sitä vain offlinessa tahkonnut ja hyvä peli on sekin, siinä isot saaret, hienot maisemat ja vaihtelevat radat tuo hyvä fiiliksen, ja autojakin on mukavasti ja ajotuntumaakin löytyy vaikkei simulaattorista voi puhua.
 
Ylös Bottom