Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

blue dragon vai skate? ei osaa valita millään. tainno kumpikin pitää hankkia mut nyt pitäs saada jotain pelattavaa ensiviikoksi
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Peck4 sanoi:
blue dragon vai skate? ei osaa valita millään. tainno kumpikin pitää hankkia mut nyt pitäs saada jotain pelattavaa ensiviikoksi

Sanoisin tuohon skate... ei se Blue Dragon varmaan kummonen ole...
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Peck4 sanoi:
blue dragon vai skate? ei osaa valita millään. tainno kumpikin pitää hankkia mut nyt pitäs saada jotain pelattavaa ensiviikoksi

Mitä nyt noista juttua olen lukenut niin sanoisin että osta Blue Dragon.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Halo 3 vai The Elder Scrolls: Oblivion?

Ja jos Halo 3 tulee hankittua, odotanko Two Worldsia vai hankinko heti Oblivionin?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Frostheart sanoi:
Halo 3 vai The Elder Scrolls: Oblivion?

Ja jos Halo 3 tulee hankittua, odotanko Two Worldsia vai hankinko heti Oblivionin?
Kannattaa ehkä ensin katsastaa muutama arvostelu Two Worldsista ja miettiä sen jälkeen uudestaan, onko kyseessä odottamisen arvoinen tekele, nimittäin lukemani arvostelut eivät kauhean mairittelevaa kuvaa pelistä anna.
Jos Oblivion ei ole tuttu ja genre kiinnostaa, niin se on varmaan ihan hyvä valinta tai oikeastaan paras valinta tällä hetkellä. Itse olen enemmän Halo-mies, vaikka Oblivioniinkin on aikaa tullut kulutettua, välillä reilustikin.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Ostaisinko Forza Motorsport 2, vai MotoGP 07? Vähän olen myös miettinyt PGR4:a.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Joe sanoi:
Ostaisinko Forza Motorsport 2, vai MotoGP 07? Vähän olen myös miettinyt PGR4:a.

MotoGP 07, on se moottoripyöräily vaan paljon parempi kuin autoilu.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Zanis Dust sanoi:
Kannattaa ehkä ensin katsastaa muutama arvostelu Two Worldsista ja miettiä sen jälkeen uudestaan, onko kyseessä odottamisen arvoinen tekele, nimittäin lukemani arvostelut eivät kauhean mairittelevaa kuvaa pelistä anna.
Jos Oblivion ei ole tuttu ja genre kiinnostaa, niin se on varmaan ihan hyvä valinta tai oikeastaan paras valinta tällä hetkellä. Itse olen enemmän Halo-mies, vaikka Oblivioniinkin on aikaa tullut kulutettua, välillä reilustikin.

Jep...Two Worlds ei ole mitään huippu pisteitä saanut joten ainakin itse kallistuisin Haloon.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Joe sanoi:
Ostaisinko Forza Motorsport 2, vai MotoGP 07? Vähän olen myös miettinyt PGR4:a.

Osta pgr4. Siinä on autoja ja prätkiä. Forza 2 on myös todella kova jos oot vähääkään autoista kinnostunu. MotoGP kannatta jättää suosiolla hyllylle ellet oo joku ratamoottiripyöräily fanaatikko, sen verran kuraa se demon perusteella oli.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Juu, autoihmisiä tässä ollaan, joten taidan kallistua Forza 2:en puolelle. Kiitoksia vinkeistä! :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Half-Life 2 Orange Box vai Project Gotham Racing 4
Orange boxista olen pelannu HL2:n ja episode1:n läpi pc:llä, mutta uudelleen peluu ei tekisi pahitteeksi.
PGR4:ssa olisi moottoripyöriä joilla tykkään ajella sekä kiinnostavia autoja (ccx, sierra yms.)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

OxyG sanoi:
Half-Life 2 Orange Box vai Project Gotham Racing 4
Orange boxista olen pelannu HL2:n ja episode1:n läpi pc:llä, mutta uudelleen peluu ei tekisi pahitteeksi.
PGR4:ssa olisi moottoripyöriä joilla tykkään ajella sekä kiinnostavia autoja (ccx, sierra yms.)

Mistä lähin Sierra on ollut kiinnostava auto? ;)

Itse ottaisin PGR4:n juurikin tuolla perusteella, että HL2 ja Episode 1 on jo pelattu. Boksin voisi hankkia joskus, kun hinta halpenee.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Halo 3 vai NHL08? Halo 3:ssa epäilyttää vaan kovasti kun yksinpeli on niin lyhyt.. Änärissä riittää kaudessa tahkoamista. Halo kympin halvempi.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Warra sanoi:
Halo 3 vai NHL08? Halo 3:ssa epäilyttää vaan kovasti kun yksinpeli on niin lyhyt.. Änärissä riittää kaudessa tahkoamista. Halo kympin halvempi.

No Halo3 on ainakin aikas mahtava nettipeli. Että jos moninpelimätöt yhtään kiinnostaa, niin Halo3 on kamppanian lyhyydestä huolimatta todella pitkäikäinen peli.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

nothing sanoi:
No Halo3 on ainakin aikas mahtava nettipeli. Että jos moninpelimätöt yhtään kiinnostaa, niin Halo3 on kamppanian lyhyydestä huolimatta todella pitkäikäinen peli.
Ei pahemmin kiinnosta muutakuin cooperative.. Näin miettien valinta oli NHL08. Pitää tuo halo sitten joskus myöhemmin harkita..
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Legge sanoi:
Mistä lähin Sierra on ollut kiinnostava auto? ;)

Siitä lähin kun se halpeni sen verran et "amisviikset" saivat ostettua noita ja pääsivät "tunaamaan".
Tosin siitä on jo aikaa 10v noin. :D
 
Ylös Bottom