Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GameFreak
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Abismal sanoi:
Osta pgr4. Siinä on autoja ja prätkiä. Forza 2 on myös todella kova jos oot vähääkään autoista kinnostunu. MotoGP kannatta jättää suosiolla hyllylle ellet oo joku ratamoottiripyöräily fanaatikko, sen verran kuraa se demon perusteella oli.
HUH HUH, nyt tuli paksua. Voisi sanoa tuosta MotoGP.stä, ettei se ole mitään arcade ajelua, vaan oppimiskynnys on todella jyrkkä. Jos haluaa ajella rypemättä kovaa, niin se vaatii treeniä. Ellei sitten ole MotoGP-veteraani?
Suosittelen MotoGP:tä sillä varauksella, ettei ohjain lennä nurkkaan, jos vaatii vähän opettelua sen mopon hallinta. Omalla kohdalla parisen viikkoa meni, ennenkuin alkoi päästä jo ihan reipasta vauhtia rataa ympäri. :)

Assassins creed Vs Mass effect

Moroks... Eli haluan auttaa ihmisiä tässä ja nyt ketkä on valitsemassa jomman kumman pelin väliltä. Itse molempia pelanneena (AC läpi) voin todeta että kannattaa ostaa Mass Effect!

Assassins creed:
+Kiipeily
+Tarina
+Taistelut

-Tekoäly on aivoton
-Peli toistaa itseään KOKO AJAN, tämän takia vaivalla jaksoi pelata läpi tarinan takia
-salamurhat ovat käsittämättömän mielikuvituksettomia
-peli on ihan liian helppo, et voi käytännössä kuolla taistelussa koska kestät noin 10 iskua.
-täysin identtiset kaupungit, ei mitään uutta ja joka kaupungissa on täysin samat tehtävät.

Mass effect
+kaunein peli mitä olen ikinä pelannut
+keskustelut ovat käsittämättömän realistia
+voit vaikuttaa keskusteluun kokoajan
+toimintaosuudet ovat todella hauskoja ja rytmittävät pelin tempoa välillä rauhallisesta vauhdikkaaseen
+monipuoliset taitovaihtoehdot joista valita, ja nekin on riippuvaisia menneisyydestäsi joka valitaan alussa
+eri hahmoluokkia hahmoluokkaa

-Peli nykii jossain kohdissa

Mutta, mikäli et tykkää hidastempoisista peleistä joissa on keskustelua paljon niin et todellakaan tykkää mass effectistä. Mikäli tykkäät KOTOR peleistä, rakastat Mass Effectiä

Ostaisinko 2100 Microsoft Pointsia, vai 3kk Live-aikaa? Nämä nyt eivät ole tietysti pelejä, mutta kysympä kuitenkin...

Joe sanoi:
Ostaisinko 2100 Microsoft Pointsia, vai 3kk Live-aikaa? Nämä nyt eivät ole tietysti pelejä, mutta kysympä kuitenkin...

3kk liveä, siis jos vain nettipelaaminen muiden kanssa kiinnostaa.

Itse olen ainakin hankkinut Microsoftin pisteitä silloin kun olen todella halunnut livestä jotain maksullista. Mielestäni pisteitä on turha varastoida.

Nyt on vaikea päätös. Apua tarvisin. Elikkä:

Pitäisi jouluks hankkia joku peli, ja lähinnä kiinnostaa CoD 4 ja Assassin's Creed. Olen odottanut AC:ta hirveän kauan, mutta osoittautui arvostelujen ja pelaajakommenttien perusteella pettymykseksi. CoD4:ää sen sijaan en mitenkään odottanut, olen pelannu 1-3 osat läpi ja tykkäsin kaikista. Tämä kuitenkin herätti kiinnostuksen loistavilla arvosanoillaan.
Alunperin hakusessa oli lähinnä yksinpeli, mutta jos CoD:ssa tosiaan on niin loistava kuin puhutaan niin kyllä kai sekin kelpaisi.

Eli mitä suosittelisitte?

Mimmo sanoi:

Pitäisi jouluks hankkia joku peli, ja lähinnä kiinnostaa CoD 4 ja Assassin's Creed. Olen odottanut AC:ta hirveän kauan, mutta osoittautui arvostelujen ja pelaajakommenttien perusteella pettymykseksi. CoD4:ää sen sijaan en mitenkään odottanut, olen pelannu 1-3 osat läpi ja tykkäsin kaikista. Tämä kuitenkin herätti kiinnostuksen loistavilla arvosanoillaan.
Alunperin hakusessa oli lähinnä yksinpeli, mutta jos CoD:ssa tosiaan on niin loistava kuin puhutaan niin kyllä kai sekin kelpaisi.

Viestisi perusteella olisi helppo sanoa, että Call of Duty 4 iskee sinuun kuin ne kuuluisat miljoona volttia. Moninpeli todellakin on mahtavaa hubaa, eikä Infinity Wardin terä ole yksinpelinkään suhteen ruostunut. Itse vain alan ehkä hieman olla täynnä tuota meininkiä, vaikka toinen maailmansota vaihtuikin nykyaikaan. Olen noin seitsemännessä kentässä, eikä vielä mitään eeppisyyden rajoja rikkovaa ole tullut vastaan, mutta ehkäpä sota lähtee liitoon vielä jossain vaiheessa. Hyvää räiskintää joka tapauksessa.

Mimmo sanoi:

AC on myös oikeasti hyvä peli. Tai no kun toivottavasti olet lukenut myös arvosteluja, etkä vain katsonut numeroita, niin tiedät mitkä asiat ovat tuota arvosanaa pudottaneet ja osaat varmaan pohtia häiritsevätkö nämä asiat sinua.

Jokatapauksessa molemmat todella hyviä pelejä.

Jos jouluksi pitää peli saada, niin kyllähän se ylivoimaisin vaihtoehto on Mass Effect, joka julkaistaan muistaakseni ensi viikolla. Sattuu nimittäin olemaan ns. kuningaspeli. Pelattavaa riittää varmaankin 20 tunnin edestä, ja jos sivutehtävät kiinnostavat, niin peliä voi helposti pelata reippaasti pidempääkin. Tuolla Mass Effect-ketjussa onkin jo joltain tyypiltä ihan asiallista hehkutusta pelistä.

COD4 on myös oiva vaihtoehto, mutta viihdyttävän yksinpelin läpäisee jopa viidessä tunnissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt pelasin PC:llä tuon CoD4:n demon läpi. Ihan maittavaahan menoa se, vaikka tällä koneella ei visuaalisista karkeista päässytkään nauttimaan. Jotenkin vain kuten Paavillakin niin musta tuntuu että onkohan nämä FPS:t nähty jo vähäksi aikaa. Jos ei CoD:a ostaisi niin ei tarvis Live-aikaakaan ostaa. Päätin kun viime pelinä ostin Bioshockin (uskomattoman loistava peli muuten) että nyt en vähään aikaan osta räiskintäpelejä. Siinä mielessä tuo AC kiinnostais, olis virkistävän erilainen, mutta se itseään toistavuus vaan harmittaa sekä helppous (?).

Miksei se Mass Effect voisi myös olla mahdollisuus. Ei vain hirveästi iske RPG:t eikä varsinkaan sci-fi, mutta pyrin aina olemaan hyviä pelejä kohtaan avoin genreen katsomatta. Voi tätä päättämisen vaikeutta, valintojen maailma. :D

Mimmo sanoi:
Miksei se Mass Effect voisi myös olla mahdollisuus. Ei vain hirveästi iske RPG:t eikä varsinkaan sci-fi, mutta pyrin aina olemaan hyviä pelejä kohtaan avoin genreen katsomatta. Voi tätä päättämisen vaikeutta, valintojen maailma. :D
Kaverilla pääsin testailemaan peliä (älkää kysykö enempää) ja itselläni oli vähän samanlaiset fiilikset kuin sulla. Scifi ja varsinkaan roolipelit eivät iske yhtään, roolipelejä jopa vihaan ja pyrin välttämään. Mutta tämä oli todellinen poikkeus, ja itseasiassa vaikea kuvitella ettei joku voisi pitää Mass Effectistä. Niin täydellisyyttä hipova paketti oikeasti on kyseessä, että ihan ällistyttää miten tälläisiä pelejä pystytään tekemään. Että ostappa pois, et kadu :cool: .

Fifa 08 vai Pro evolution soccer 2008?

Pelaan ainoastaan livessä, joten kummassa moninpeli on teidän mielestä paremmin toteutettu? Ja muutenkin kumpi on loppupeleissä tänä vuonna parempi. Käsitykseni mukaan toi Fifa on aivan erilainen Boksilla kuin tietokoneella.

GH2 vai GH3. Se kitara pitäisi saaha PC:n kiinni. Kummassa on käteen sopivampi kitara.

OxyG sanoi:
GH2 vai GH3. Se kitara pitäisi saaha PC:n kiinni. Kummassa on käteen sopivampi kitara.

Molemmat toimii ainakin itselleni hyvin, ainoa ero on ehkä että GH3:n Les Paul on tyylikkäämpi, sekä tietty langaton.

Mutta saakos sitä Les Paulia tietokoneeseen kiinni mitenkään?

Eikö noissa uusissa GH3:sen kitaroissa ollut jotain vikaa?

Eli kun niissähän kai pysyy irrottamaan sen kaulan, niin käytössä se kaulan liitos kohdat löystyy ja ajan myötä näppäimet eivät toimi. Ja kitaran kaula saattaa olla löysä jo ennen kuin olet edes kokeillut sitä..

Itse ainakin ostaisin GH2 kitaran ja siihen viellä GH3 peli..

Mutta sitten Gh2:n kitara ei kai toimi PC:llä .. : //

Juustokahvi sanoi:
PGR4 vai NFS: Pro Street

Molempien plussat ja miinukset?
Itse valitsisin ehdottomasti PGR:n. Ainakin demon perusteella nelonen on yhtä mahtavaa menoa kuin kolmonen. Itseeni iski ja kovaa. Kaikki NFS:t Underground 1:stä Carboniin on pelattu ja Pro Streetin demo, mutta kyllä Gothameissa on jo niin hienosti mallinetut sisätilat autoissa ja nelosessa prätkätkin että osta se. Muutenkin ajotuntuma mielestäni paljon parempi.

Kumpikohan olisi parempi vaihtoehto, Guitar hero 3 vai Call of duty 4? Pidän yhtälailla räiskinnästä ja myös hero 2 on kolahtanut ku on tullu pelailtua kaverin luona. Kummatkin ovat mielestäni mainioita pelejä mutta en tiedä, että kumpi niistä sitten kannattaa hankkia.

SieniSalaatti sanoi:
Kumpikohan olisi parempi vaihtoehto, Guitar hero 3 vai Call of duty 4? Pidän yhtälailla räiskinnästä ja myös hero 2 on kolahtanut ku on tullu pelailtua kaverin luona. Kummatkin ovat mielestäni mainioita pelejä mutta en tiedä, että kumpi niistä sitten kannattaa hankkia.

Osta GH3 varsinkin jos sulla ei ole itselläsi ennestään yhtään GH peliä. Vaihtelua siihen räiskeeseen. Näin sanoo toinen räiskintäpeleistä pitävä ja kaikki GHt omistava.

Ylös Bottom