Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kappas, ompas tämä foorumi monipuolinen...

Niin, nyt olisi lähiaikoina aikeissa antaa isoveikalle kylmää käteistä käteen ja sanoa että meeppäs ostamaan MW3... Tai BF3, mutta kumpi, veljeltä kummastakin kokemusta yhtä paljon, saisinko mielipiteitä, hyviä ja huonoja puolia toisiin verrattuna, lisäosat, online yms?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kappas, ompas tämä foorumi monipuolinen...

Niin, nyt olisi lähiaikoina aikeissa antaa isoveikalle kylmää käteistä käteen ja sanoa että meeppäs ostamaan MW3... Tai BF3, mutta kumpi, veljeltä kummastakin kokemusta yhtä paljon, saisinko mielipiteitä, hyviä ja huonoja puolia toisiin verrattuna, lisäosat, online yms?

Tähän minäkin jopa osaan antaa mielipiteeni!

Mun mielestä tää riippuu siitä, että minkälainen pelaaja olet FPS-peleissä, tykkäätkö rushia vai pelata taktisemmin tiiminä. Yksinpelikampanjathan ovat molemmat samanlaisia melkein jopa juoneltaan, ainoana erona on se että BF:ssä voi tuhota niitä rakennuksia. Käytännössä tuskin kukaan ostaa nykyään enää Call of Dutya tai Battlefieldiä yksinpelikampanjan takia. Jos kuitenkin olisi pakko valita jomman kumman yksinpeli, niin sanoisin että MW3. En tiedä johtuuko se siitä, että MW-sarjan juoni on mielestäni siisteimpiä yhtenäisiä tarinoita koskaan pelihistoriassa, vai johtuuko se Captain Pricesta, mutta joka tapauksessa MW3:sen yksinpeli kiehtoi enemmän. Kuitenkin molemmat ovat aika ajoin melko yksitoikkoista putkiräiskintää.
Onlinessa pelatessa se mistä tykkää riippuu suoraan siitä, oletko rushija vai taktisesti pelaava. Jos tykkäät rushia, kerskua statseilla, rankata nopeasti ja suorittaa prestigejä, niin ota MW3. Jos kuitenkin tykkäät pelata tiiminä, ajatella edes hieman tekemisiäsi, lennellä horneteilla ja ajaa muilla kulkuneuvoilla, niin ota BF3. BF3:ssa on tärkeää löytää kunnon pelikaverit squadiin, muuten tulee armottomasti turpaan.
Itse tykkään enemmän MW3:sen moninpelistä. Tämä saattaa juontaa juurensa CoD4:sen ilmestymisen aikoihin asti, mutta todennäköisesti olen vain enemmän nopean toiminnan miehiä. Molemmat moninpelit ovat tosin viihdyttäviä!
Lisäreistä, että MW3:seen tuli juuri maksullinen karttapaketti. BF3:seen on myös tullut jo aiemmin jonkinlainen lisäri, viisaaammat kertokoot enemmän niistä.
Yksi ehdoton syy, miksi mielestäni MW3 on parempi on se, että siinä pystyy pelaamaan cooppina onlinessa. Jos kuitenkin ei kiinnosta online, niin cooppina voi pelata samalla konsolilla 4 ihmistä vastakkain, tai cooppina voi pelata myös Spec Opseja, eli lyhyitä kenttiä, joissa yleensä on jonkinlainen aikaraja, joka koitetaan alittaa.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Toisaalta MW:n search & destroy (varsinkin hc) on kyllä rauhallisempaa ja taktisempaa kuin mikään BF3:n pelimuoto. BF:n rush hyökätessä on ihan samanlaista juoksemista kuin mw:nkin objektiivi pelimuodot, etäisyydet vaan on suuremmat. BF sopii ehkä aloittelijalle paremmin, koska peliä voi pelata niin monella tavalla ja pisteitä voi helposti saada vaikka ei olisikaan kummoinen ampuja. MW:ssä refleksit, mappien ja spawnien osaaminen on keskeisemmässä osassa. Kämppimistä tapahtuu molemmissa ihan yhtä paljon, riippuen hieman pelimuodossa. Varsinkin BF:ssä ärsyttää mielettömästi porukka ketkä tulevat pelaamaan rushista vain puolustus osuuden, keräten tappoja makaamalla paikallaan koko matsin. Puolten vaihdettua siirtyvät taas uuteen peliin, että pääsevät taas puolustamaan.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Minun mielestä myös MW:3 sopii aloittelijalle koska ensinnäkin pelissä on helppo vaikeustaso ja hc.

Mapit ja respat kyllä pelatessa oppii nopeasti ja tossa helpossa peli muodossa ei edes tarvi paljon osata pelata ylivoimaisten aseiden takia esimerkiksi snipat ja haulikot ne antaa yli voima suhteen konekivääreihin.

Eli jos on
vaikka AK-47 ja vastustajalla haulikko kyllä AK-47 jää toiseksi kun haulikolla kuolee nopeasti ja varsinkin snipalla kun tappaa yhdestä osumasta kun AK-47 aseela joutuu ampumaan lippaalisen tyhjäksi ennen kuin vastustaja kuolee, joten tämän takia itse suosin vaan hc pelejeä kun vaatii vähemmän osumia tapoon jopa AK-47 aseela ei tarvi sitä lippaalista tyhjeentää.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Aika usein voittaa Mw3:sa rynkyllä, Smg:n, ja haulikon. Saa myös olla kovan luokan Simo Häyhä, jos jo yhdellä lippaalla saat vastustajan hengiltä :rolleyes:.
Ollicas: Osta se mikä vaikuttaa paremmalta, molemmat on hyviä. Bf3 parempi squadin/kavereiden kanssa, jos taas yksin tykkää pelailla enemmän niin sitten Mw3. (Imo)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minkä version Dynasty warriors kantsii hankkia?

Ps2 ajoilta tuli dynasty warriors pelit(4&5 versiot) hyvin tutuksi. Nyt xboxille tekisi mieli hankkia sellainen peli iltojen ratoksi. Kysymys on, että mikä versio olisi hyvä xbox360:lla? Ajatuksena on vain, että pelissä päästäisiin suoraan kunnon toimintaan, ei mitään puoli tuntia hienosäätelyä ja sen jälkeen vielä lisää koko pelin aikana. Ainakin ps2 aikana pelit olivat nimenomaan sellaisia, että toimintaan pääsi heti.
 
Vastaus: Minkä version Dynasty warriors kantsii hankkia?

Ps2 ajoilta tuli dynasty warriors pelit(4&5 versiot) hyvin tutuksi. Nyt xboxille tekisi mieli hankkia sellainen peli iltojen ratoksi. Kysymys on, että mikä versio olisi hyvä xbox360:lla? Ajatuksena on vain, että pelissä päästäisiin suoraan kunnon toimintaan, ei mitään puoli tuntia hienosäätelyä ja sen jälkeen vielä lisää koko pelin aikana. Ainakin ps2 aikana pelit olivat nimenomaan sellaisia, että toimintaan pääsi heti.

Mitä itse katselin tuossa niin ainakin fanit tykkää pelata boksilla dynasty warriors 7. Siinä pääsee heti hyvin itse peliin mukaan ja ei todellakaan tarvitse mitään kikkailla varmaankin vasta myöhemmässä vaiheessa voi kikkailla, jos haluttaa. Mene ja tiedä, kun en ole pelannut kyseistä pelisarjaa. Ainakin itse ostaisin tuon dynasty warriorin ensimmäisenä boksille.

Ehkä tästä saa käsitystä, kuinka nopeasti pääsee itse toimintaan.
[video=youtube;Qe76YwI5Zyg]http://www.youtube.com/watch?v=Qe76YwI5Zyg[/video]
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Jos haluaa vaihtelua Dynasty Warriorseista, niin kannattaa tutustua myös Ninety Nine Nightsiin ja Ninety Nine Nights 2:een.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Juuh, kiitos näkemyksistä. Valinta oli dw 5 tai dw 7. Valinta kallistui jälkimäiseen.
Joululahjaksi itselleni voisin hankkia Ninety Nine Nights:)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Onko Bully ollenkaan kannattava hankinta henkilölle, joka ei juuri GTA:sta pidä?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Onko Bully ollenkaan kannattava hankinta henkilölle, joka ei juuri GTA:sta pidä?

Uskoisin että on, koska itse ostin bullyn kun olin pelannut GTA IV lävitse ja alkoi kyllästyttämään GTA pelaaminen. Sopivasti "mini-pelejä" eli siis pitää mennä kiusaamaan koululaisia laittamaan jäyniä jne. Ihan erilainen kun GTA, kun oikeita koulutehtäviäkin löytyy (biologian tunnilla täytyy sammakkoa tutkia jne.) SUOSITTELEN!

P.S: Jollet vieläkään ole varma onko tämä sinulle kiinnostava peli kannattaa katsoa youtubesta läpiipelua vilkaisemalla. Bully Scholarship Edition
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Uskoisin että on, koska itse ostin bullyn kun olin pelannut GTA IV lävitse ja alkoi kyllästyttämään GTA pelaaminen. Sopivasti "mini-pelejä" eli siis pitää mennä kiusaamaan koululaisia laittamaan jäyniä jne. Ihan erilainen kun GTA, kun oikeita koulutehtäviäkin löytyy (biologian tunnilla täytyy sammakkoa tutkia jne.) SUOSITTELEN!

P.S: Jollet vieläkään ole varma onko tämä sinulle kiinnostava peli kannattaa katsoa youtubesta läpiipelua vilkaisemalla. Bully Scholarship Edition
Kiitos vastauksesta. Nyt uskalsin laittaa pelin latautumaan Liven alennuksesta kympillä.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Onko kukaan vielä ostanut boksille Hitman HD Trilogya? Jos on niin vaatiiko Blood Money vielä kaapelilla kikkailuja, että sen saa toimimaan? Demo ainakin vaati PAL 50/60 vaihdon käynnistyäkseen.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Onko kukaan vielä ostanut boksille Hitman HD Trilogya? Jos on niin vaatiiko Blood Money vielä kaapelilla kikkailuja, että sen saa toimimaan? Demo ainakin vaati PAL 50/60 vaihdon käynnistyäkseen.

Ostettu on ja kyllä Blood Moneyn kohdalla on "kaapelikikkailu" eli ei pyöri kuin 60 hz tilassa. Suosittelen hankkimaan, Hitman kokoelma on hintansa arvoinen hankinta, pelattavaa riittää!
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kinectic on saattanut tulla ajankohtaiseksi joten mikä on paras tanssipeli xboxille?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kinectic on saattanut tulla ajankohtaiseksi joten mikä on paras tanssipeli xboxille?
Mikä tahansa Dance Central -peli. DC3 lienee teknisesti se hioituin.

PS. Saisinpa euron aina, kun joku puhuu Kinectistä Kine(c)ticinä. :p Microsoftin nimivalinta tuotteelleen on siinä mielessä vähän huono, että se tunnutaan kirjoitetettavan/lausuttavan ihan järjestään väärin.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Joo tulee tuo Kinetic typotettua lähes aina. Jatketaan kysymystä vielä niin että mitkä pelit yleensä on Kineticille hyviä? Ilmeisesti Your Shape: Fitness Evolved on varsin toimiva? Mitä muita?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Jatketaan kysymystä vielä niin että mitkä pelit yleensä on Kineticille hyviä?
Omasta mielestä ainakin Gunstringer ihan ok peli ja kavereiden kanssa tulee joskus pelailtua Fruit ninjaa ja Hole in the wall:ia
 
Ylös Bottom