Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpi Ps2 vai GC

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

KALAS

New Member
Sanokaas te jotka ootte ostaneet Gmecuben miks se olis parempi ku Ps2? Ja te jotka ootte ostaneet Ps2 miks se on parempi ku GameCube? Mielenkiinnosta vain....
 
Ei tää mitään konsoli sotaa oo......kysyin vain mielenkiinosta...Se on mielestäni lapsellista...
 
PS2 on edelleen meikän suosikki konsoli.Cuben ostin ainoastaan alennetun hinnan ja zeldojen takia.Kaikkeen muuhun tähänastiseen cube-tarjontaan olen ollut pettynyt(sunshine,metroid,jne.).Crystal chroniclesia odotin myöskin melkoisesti,mutta pelistä kuulemani perusteella jää kyllä hankkimatta.

Missä ne hyvät cube-pelit ovat?Voisitteko informoida,te jo pidemmähkö aikaa tarjontaa vahtineet nintendomiehet.Pitääkö cube myydä pois...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bambuloosa
PS2 on edelleen meikän suosikki konsoli.Cuben ostin ainoastaan alennetun hinnan ja zeldojen takia.Kaikkeen muuhun tähänastiseen cube-tarjontaan olen ollut pettynyt(sunshine,metroid,jne.).Crystal chroniclesia odotin myöskin melkoisesti,mutta pelistä kuulemani perusteella,jää kyllä hankkimatta.

Missä ne hyvät cube-pelit ovat?Voisitteko informoida,te jo pidemmähkö aikaa tarjontaa vahtineet nintendomiehet.Pitääkö cube myydä pois...

Tämähän on taas näitä jokaisen omia makuasioita. Omalla kohdalla Metroid on noussut aika suureen arvoon ja pidän sitä viime vuoden eräänä parhaimpana pelinä. Myy Cube jos sinusta siltä tuntuu, ettei Cubelle ole/tule mitään sinua kiinnostaavaa. Minä olen hemmetin tyytyväinen Cubeen, mutta minähän olen vain minä, enkä sinä. :)
 
....Crystal chroniclesia odotin myöskin melkoisesti,mutta pelistä kuulemani perusteella,jää kyllä hankkimatta.

[/B]


Peli tipahti yhdeksäs päivä postiluukusta (KIITOS KONSOLIFIN :D) Ja pelikello näyttää 5 tuntia. Loistava peli yksinpelinä(kin) FF fanit ei välttämättä tykkää siitä koska se on erillainen (tai emt). MUTTA MUN MIELESTÄ SE ON GAMECUBEN PARAS PELI HETI ZELDOJEN JÄLKEEN! Ja jos zeldoista pidät (niinkuin minäkin(kaikki zeldat mitkä ilmestynyt)) niin toi on pakko hankinta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Peli tipahti yhdeksäs päivä postiluukusta (KIITOS KONSOLIFIN :D) Ja pelikello näyttää 5 tuntia. Loistava peli yksinpelinä(kin) FF fanit ei välttämättä tykkää siitä koska se on erillainen (tai emt). MUTTA MUN MIELESTÄ SE ON GAMECUBEN PARAS PELI HETI ZELDOJEN JÄLKEEN! Ja jos zeldoista pidät (niinkuin minäkin(kaikki zeldat mitkä ilmestynyt)) niin toi on pakko hankinta!

Rajoita noita sulkeita. Ja saisinko kuulla miten Zeldat liittyy FF:CC. Täysin eri tyyppiset pelit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Rajoita noita sulkeita. Ja saisinko kuulla miten Zeldat liittyy FF:CC. Täysin eri tyyppiset pelit.

Itse asiassa eräässä arvostelussa oltiin sitä mieltä, että FF: CC jatkaa Zeldan ja Starfox Adventuresin jalanjäljillä, nyt kun vuoropohjainen taistelukin on mennyttä.
Henkilökohtaisesti en asiasta voi kyllä mitään sanoa, koska en ole peliä pelannut.
 
.....

Oon pelannu nyt vähän aikaa FF:CC:tä jase on ihan keski vertonen peli, mutta odotin parempaa......Nintendon osto kannattaa jos tykkää seikkailu ja tasohyppely peleistä......niin ku zelda, star fox ja mario.....mutta kyllä GC tulee muitakin peleja melkeen yhtä pajo ku PS2:lle.........
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bambuloosa
PS2 on edelleen meikän suosikki konsoli.Cuben ostin ainoastaan alennetun hinnan ja zeldojen takia.Kaikkeen muuhun tähänastiseen cube-tarjontaan olen ollut pettynyt(sunshine,metroid,jne.).Crystal chroniclesia odotin myöskin melkoisesti,mutta pelistä kuulemani perusteella jää kyllä hankkimatta.


Allekirjoitan 100%

Ainoa syy miksi Cube kandee hankkia on Zeldat ja halpa hinta. Jos nyt haluaa verrata sitä PS2 niin GC on paljon hiljaisempi kuin PS2(se eka versio) ja pienempi, mutta siihen sitten jääkin. Omistan siis molemmat konsolit.
 
Kaikilla Cuben omistajilla on cuben omistamiseen ihan oma syynsä, vaikka se syy "kandeiskin olla halpa hinta ja zeldat".

Minulle syy on Cuben yksinoikeuspelit.
 
samalla linjalla olen, eli ainoaksi konsoliksi kannattaa hankkia PS2, ihan sen pelivalikoiman vuoksi. Cube maksaa niin vähän, että sen voi poimia sitten kakkoskoneeksi jos Nipan omat pelit kiinnostaa. (Ja kiinnostaahan ne, esim. Metroid on tullut pelattua läpi vaikka kuinka moneen kertaan, Viewtiful Joesta nyt puhumattakaan :D )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
samalla linjalla olen, eli ainoaksi konsoliksi kannattaa hankkia PS2, ihan sen pelivalikoiman vuoksi. Cube maksaa niin vähän, että sen voi poimia sitten kakkoskoneeksi jos Nipan omat pelit kiinnostaa. (Ja kiinnostaahan ne, esim. Metroid on tullut pelattua läpi vaikka kuinka moneen kertaan, Viewtiful Joesta nyt puhumattakaan :D )
Minä valitsisin 1 koneeks GC, ja kakkos koneeks PS2:sen tai Xbox:in. Sillä mielestäni GC:lle Parempia pelejä mitä Xboxille ja Ps2:lle tulee niin paljon paskaa. Mutta kyllä siellä on hyviäkin.
Mutta mielipiteitähän nama vain on........ :D
 
Bambuloosa,

minä suosittelisin sinulle ikarugaa. jo allekirjoituksesi vuoksi uskoisin sen uppoavan sinuunkin hyvin. uskomaton peli :)

F-Zero GX:ää voisin varmaan kans suositella ainakin kokeilemaan, siinäkin tapauksessa että autopelit eivät yleensä nappaa(kuten allekirjoittaneen tapauksessa).
 
PS2.

Sille on suuri ja laadukas pelitarjonta ja sillä toimivat vanhat PS1 pelit, sekä lisäksi se pystyy pyörittämään DVD-leffoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lauri05
PS2.

Sille on suuri ja laadukas pelitarjonta ja sillä toimivat vanhat PS1 pelit, sekä lisäksi se pystyy pyörittämään DVD-leffoja.

Suuri ehkä, mutta jäätäisin tuon laadukas pois. Kyllähän sille löytyy laadukkaita, mutta ne on suhteessa aika vähäisiä. Ja mitä minä olen kuullut niin PS2:sen DVD pyörittäjä on aika paska. Ja pelikonehan se on, ei leffakone. En laittaisi niin paljoa siihen koneeseen. 100e maksimissaan, sillä ostaisin sillä lopuilla rahoilla erikseen dvd soittimen niin saisi PALJON paremman. En kyllä tiedä paljo se PS2 nykyään maksaa.....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Suuri ehkä, mutta jäätäisin tuon laadukas pois. Kyllähän sille löytyy laadukkaita, mutta ne on suhteessa aika vähäisiä.
makuasioita, makuasioita...

Ja mitä minä olen kuullut niin PS2:sen DVD pyörittäjä on aika paska.
Paremmin ne leffat kuitenkin pyörii kuin Cubella.. ;)

Muutenkaan ei kannata paljon kuulopuheiden perusteella neuvoa muita. Jos ei DVD-soitinta omista ennestään, mutta haluaisi ehkä silloin tällöin jonkun leffan katsoa, on PS2:n DVD-toisto vähintäänkin riittävä. Itse olen katsellut PS2:lla ~leffa/viikko, vuodesta 2001, ilman mitään kummempia ongelmia. RGB-kaapelia ja optista äänipiuhaa käyttämällä noita kyllä kelpaa katsella, eikä levyjen kanssa ole ollut ongelmia paria vuokraleffaa lukuunottamatta (ja nekin oli aika törkeillä naarmuilla).

Eipä näiden nykykoneiden välillä arpoessa kannata juuttua tekniikkaa miettimään, kaikki koneet on hyviä ja loppujen lopuski aika saman tasoisia laitteita. Paras keino on mennä kauppaan katselemaan millaisia pelejä millekkin koneelle on myynnissä. Tai tehdä valinta puhtasti tunnepohjalta (TOTTAKAI mä ostan ***:n, koska kaikki muut on ihan p**** ja niillä pelaavatkin haisee pahemmalta kuin muut... :D )
 
Ylös Bottom