Vastaus: Kumpi kannattaa?
Ja jos nyt vähänkään olet mukana, niin tajuaisit että tässä ollaan annettu ketjun aloittajalle niitä vinkkejä eikä sulle.
Ja jos nyt vähänkään olet mukana, niin tajuaisit että Twinklestä on ollut OP:lle enemmän hyötyä kuin sinusta ja on vain suotavaa että käyttää itseään esimerkkinä. EDIT. kesti liian kauan lähettämisessä, Twinkle ehti puolustaa itseään jo ilman minua.
Minuakin kiinnostaa konsoli ja voisin ostaa sen 200 vaikka henk.koht. vain Mass Effect ja GeoW2 kiinnostavat ja jos GeoW2 julkaistaan myös PC:lle vain Mass Effect. Jos saan samat pelit tai parempia PC:lle tai PS3:lle, ostan varmasti pelin niille joten itse en tulisi demoja koneelle ostamaan ja satavarmasti myös GTA IV tulee pyörimään PS3ssa ihan vain jo sen takia että PS3 on luotettava, XO ei (siis raudaltaan). En ihan kauheasti arvostaisi sitä että juuri aloittaessani GTA:ta (tai ihan mitä tahansa multiplattaria) XO antaa minulle kauniin RROD:in.
Liveä en tarvitse, sillä IMO vain idiootti maksaisi lagisesta peliyhteydestä kun PS3:lla on tarjota lagitonta ja parempaa ilmaiseksi, miinuksena olkoon ladattavan krääsän vähyys, mutta sepä ei haittaa kun tuollaiset minipelit ja lisät ei juuri kiinnosta.
Toki voi ehdottaa jotain peliä minulle vaikka pm:nä jos luulette että kiinnostaisi, kunhan se ei ole FPS, paitsi jos sitä ei saa PC:lle ja HUOM tukee hiiri/näppäimistö-yhdistelmää. Minua kiinnostavien pelien vähyys yllättää. Pitäisi varmaan vielä odottaa vuosi tai kaksi kunnes ostamisen arvoisia pelejä olisi ainakin 3. Siis suositelkaa pelejä.
PS3:sen uskalsi ostaa jo pelkästään sen takia että sille oli tulossa GT5, MGS4, FF XIII, GoW3 sekä monia muita jatko-osia. XO:lle taas en oikeasti osaa nimetä kuin yhden minua kiinnostavan sille yksinoikeudella tulleen pelin. Tulevia pelejä olen seurannut eikä yksikään kiinnosta minua, paitsi jos nyt päättävät tehdä Star Oceanin XO:lle ja ilman seuraavaa Tales of -peliä pystyisin elämään.
Ehkä kysynkin lähinnä kannattaako ostaa konsoli vain yhden pelin takia? Onko Mass Effect niin hyvä? Pidin KOTOReista vaikka kumpikaan ei all-time suosikiksi ole noussut ja Mass Effectin teema kiinnostaa.
EDIT2. En trollaa, tosissani, vaan lähinnä kysyn kannattaako konsoli ostaa vain yhden pelin takia. Oli muutenkin parempi kysyä täällä kuin Mass Effect -otsikon alla kun sieltä saisi tod.näk. vähemmän objektiivisia vastauksia. Kuten viestissäni tulee ilmi, microsoft ei ole se rakkain yritys, mutta tämä inho/paheksunta/viha johtuu lähinnä käyttöjärjestelmistä eikä konsoleista.