Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpi

Knight

Active Member
Tässä kun pitäisi hankkia jossain välissä Xbox, niin voisin näin etukäteen kysyä, että kumpi:

Transworld Snowboarding vai Amped
RSC vai Colin 3
Turok vai TS 2
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Tässä kun pitäisi hankkia jossain välissä Xbox, niin voisin näin etukäteen kysyä, että kumpi:

Transworld Snowboarding vai Amped
RSC vai Colin 3
Turok vai TS 2


Omat mielipiteeni

1. Amped saanut parempia arvosteluita mutta toki on tws sentään made in finland

2. Colin 3 ehdottomasti

3. Ts2 (turok on pyllystä)
 
Sanotaan vaikka näin, vaikka onhna sinun aika turha sitä meiltä kysyä;)

1.TWS
2.Kolin kolin
3.TS2
 
1. Kummassa on enemmän pelattavaa ja kumpaa jaksaa tahkoa pitempään?
2. Sama?
3. No okei, taisi olla aika tyhmä kysymys.
 
1. Molemmat (tai ihan oman maun mukaan, TWS on enemmän arcade = helpompi. Ampedissa paljon enemmän pelattavaa, tosin kyllästyy nopeammin kuin TWS:ään)
2. Molemmat (katso yltä, Colin realistisempi, RSC:ssä myös rallisporttia ja jäärata-ajoa)
3. TS2
 
Kyllähän nuo näyttäis päivän oikeat rivit olevan Arseskalla ja Paavilla. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
1. Molemmat (tai ihan oman maun mukaan, TWS on enemmän arcade = helpompi. Ampedissa paljon enemmän pelattavaa, tosin kyllästyy nopeammin kuin TWS:ään)

Ai että kyllästyy nopeammin? En minä ainakaan kyllästynyt.

Minä pelasin sitä vaikka kuinka paljon. Nykyään ehkä hiukan vähemmän. Veli jopa aloitti pelaamaan peliä uudestaan, joten hän ei tainnut ainakaan kyllästyä.
 
Re: Re: Kumpi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Turokissa on (varmasti) paljon parempi yksinpeli, Timesplitterssissä taas parempi moninpeli.

Taitaa olla vähän mielipide kysymys toi.. itse jaksoin pelata turokin ekaa rataa kymmenisen minuuttia ja siihen jäi sen pelin pelaaminen, se oli NIIN hyvä.. siis mielestäni, en siis väitä, että peli olisi täysin paska (mitä se kyllä varmaankin on) eli älkää nyt alkako riehumaan..
Timesplitterssii jaksoin sentään pelatakkin.

Ja mitä tulee noihin muihin peleihin niin tota.. rallisporttissa on ainakin paljon hauskempi moninpeli, kun voi töniä vastustajaa ja mikäs sen hauskempaa..
Ja silleen.. rallisportti on muutenki mun mielestä hauskempi peli, mutta siis jos on joku rallifanaatikko ni kannattaa varmasti ostaa colini.

Ja twssästä en voi muuta sanoa, kuin että en ole pahemmiten muihin peleihin koskenut sen ostetuttuani (kuukausi sitten) tänään pääsin sen kylläkin 100% läpi, että voi jäädä pelaaminen vähän vähemmälle. Amped on taas turhan realistinen ja sen takia ei kiva..paitis kyllähän jotkut siintä realismista pitävät, minä en.
 
Amped
CMR3
Turok

Jaa kyllästyy Ampediin nopeesti? Oon sitä mieltä että TWS:ään kyllästyy nopeemmin. (kyllästyin siihen ite jo heti kaupassa)
 
Ylös Bottom