Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpikätinen olet?

Vastaus: Kumpikätinen olet?

Vasen kätiset rules!!!!!111No ei vaiskaa vaikka oon vasen kätinen.
 
Vastaus: Kumpikätinen olet?

Vissiin sekakätinen olen, kirjoitan kyllä vasemmalla, ja heitän esim. palloa, mutta kitaraa soitan normaalisti.
 
Vastaus: Kumpikätinen olet?

Vissiin sekakätinen olen, kirjoitan kyllä vasemmalla, ja heitän esim. palloa, mutta kitaraa soitan normaalisti.

Soitan kitaraa myös "normaalisti", mutta kaiken muun teen vasemmalla, en kyllä sanois että olisin sekakätinen :D

Kuinka moni muuten käyttää vasemman puoleista hiirtä? itelläni on oikeella niinkuin yleensä
 
Vastaus: Kumpikätinen olet?

Soitan kitaraa myös "normaalisti", mutta kaiken muun teen vasemmalla, en kyllä sanois että olisin sekakätinen :D

Kuinka moni muuten käyttää vasemman puoleista hiirtä? itelläni on oikeella niinkuin yleensä

Olen vasenkätinen ja osaan käyttää kummallakin kädellä hiirtä, mutta yleensä sitä ohjaa oikeanpuoleinen käsi - lähestulkoon pakosta.
 
Vastaus: Kumpikätinen olet?

Oikeakätinen, mutta kovasti koetan vasempaa kouraakin opetella käyttämään työhommissa. Meinaa olla melko outoa puuhaa totuttelu, mutta kyllä se siitä.. :)
 
Vastaus: Kumpikätinen olet?

Olen ns. sekakätinen... molemmat kädet toimii suunnilleen yhtä hyvin. Kirjoitan vasurilla, mutta kyllä siinä oikeassakin koordinatiokyky toimii... ei väliä kummalla heitän, otan kopin tai vaikka lyön.. ei se tunnu yhtään omituiselta minusta itestäni.


I'm glad that I have that kind of gift....:D
 
Ylös Bottom