Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuopattu liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Kukas haluis olla canadienssien gm?. Jos nykysistä canadiensien viidestä jäsenestä kukaan ei halua olla gm? Kävisikö se että seuraava ilmottautuja joka on halukas gm ja pätevä lisättäisin canadiensseihin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Kenelläs Anaheimin joukkueesta eniten kokemusta toimarina? Itse en ajatellut asettua ehdolle tuohon pestiin liittyen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Halukkaita philadelphian GM:ksi. itellä ainaki GM pelikokemus nolla.

Meitä on ainaki jo se 6 niin olisko säkä et meillä olis veskareita joukkuees?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Hieman harmittaa että nuo pelit alkaa perjantaina klo 20, kun silloin on vielä SM-Liigan matsit kesken. Lukon ja Ässien matsia en kyllä välistä jätä, vaikka kuolema tulisi! Eli täällä aletaan vääntämään superliigaa perjantaina vasta klo: 21 jälkeen
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Eihän tuossa GM:n roolissa niinkään se itse GM-kokemus ratkaise, vaan lähinnä se miten tätä EASHL-skeneä tuntee, tai ylipäätään pelaajien tasoa. Kyllä nyt varmaan kuka tahansa osaa miettiä et onko fiksua hyväksyä esim. Stamkos <-> Gomez treidi, mutta sitten näissä nimimerkkitreideissä pitäs ollakki jo vähän perillä pelaajista. :rolleyes: Eli ei se välttämättä ole soveltuvin GM:ksi, joka on hakannut eniten offline BaGMia aikasemmissa änäreissä, vaan se, joka oikeesti tietää näitä osallistujia ja niiden tasoa. ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Eihän tuossa GM:n roolissa niinkään se itse GM-kokemus ratkaise, vaan lähinnä se miten tätä EASHL-skeneä tuntee, tai ylipäätään pelaajien tasoa. Kyllä nyt varmaan kuka tahansa osaa miettiä et onko fiksua hyväksyä esim. Stamkos <-> Gomez treidi, mutta sitten näissä nimimerkkitreideissä pitäs ollakki jo vähän perillä pelaajista. :rolleyes: Eli ei se välttämättä ole soveltuvin GM:ksi, joka on hakannut eniten offline BaGMia aikasemmissa änäreissä, vaan se, joka oikeesti tietää näitä osallistujia ja niiden tasoa. ;)

+1 Se on meinaa just näin! Muuten tulee pahamainen GM ja kusee sua silmään.:cool:
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Kukas haluis olla canadienssien gm?. Jos nykysistä canadiensien viidestä jäsenestä kukaan ei halua olla gm? Kävisikö se että seuraava ilmottautuja joka on halukas gm ja pätevä lisättäisin canadiensseihin.


Montreal canadiens (5)

hamppilan-vote
Holsteri
colaolle26
drspiegel
BlackTnT_FIN

Uskosin että tuo hamppilan-vote vois olla gm. ainakin nhl12 Lord of the Rinkin pelaajahakemukset oli hänen käsialaa, joten siellä vissii jonkinlaiset gm:n natsat sillä ollu. Ite mielummin pysyisin normi vaihtopenkin lämmittäjänä :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Pistetään nyt vielä kun joukkueeseen tullut uusi jäsen vaikka ilmottauduin jo aiemmalla sivulla vapaaehtoiseksi.

Nashville predators (6)

Hooneli
jesssse123
ApiLAs
terots
TheZipok
toni_koo

Ikää, kokemusta ja tietämystä on riittävästi EASHL piireistä.
Onko kellään joukkueesta mitään sitä vastaan että olisin GM?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Niin tässä saa nähtävästi omat slideritkin asetettua liigaan. Ne jotka on jo peliä pelanneet tai slidereita testailleet voisivat antaa oman näkemyksen mitä slidereita voisi mahdollisesti muuttaa oletuksesta? Myös vaikeustaso on määritettävissä, mutta vaikuttaako tuo edes jos sliderit tekee itse? Nyt saa avata salaisen arkkunsa asiasta ja syvällisempää keskustelua asiasta voi päivän mittaa ja vielä huomennakin käydä irc-kanavalla. Luultavasti tuota vaikeustasoa pelityyliä/slidereita voi muokata jatkossakin, mutta mistä olisi hyvä lähtee liikkeelle?

Perustelut mielipiteillenne jos haluatte niillä olevan jotain arvoa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Voisin tulla mukaan kokeilee miten tämä toimii, pelaan mieluusti pakkia mutta myös vl ja voisihan tuota gm kokeilla jos muut ei halua.


Psn ID: StarSnipZ
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Montreal canadiens (5)

hamppilan-vote
Holsteri
colaolle26
drspiegel
BlackTnT_FIN

Uskosin että tuo hamppilan-vote vois olla gm. ainakin nhl12 Lord of the Rinkin pelaajahakemukset oli hänen käsialaa, joten siellä vissii jonkinlaiset gm:n natsat sillä ollu. Ite mielummin pysyisin normi vaihtopenkin lämmittäjänä :D


dodii se ongelma on sit ehkä ratkaistu :D. kukas ois valmentaja?. mä voin olla jos ei muita vapaa ehtoisia tai pätevämpiä löydy :).
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Entäs kannattaako suojaamattomat pelaajat ottaa käyttöön? Mutkistaa asioita, mutta itse olen sen kannalla että otettaisiin, jotta liiga olisi mahdollisimman realistinen oikean NHL liigan kanssa.

Entäs palkkakatto? Varmaan ei kovin monella ole tätä vastaa. Tuottaa tietysti enemmän päänvaivaa GM:lle, kun joutuu taktikoimaan sen mukaan mikä on sen hetkinen joukkueen kauden tavoite jne. Eikä mistään joukkuesta tulee mitään tähdistö joukkuetta kovin helposti, jotta homma pysyy tasaisempana.

Hienoa myös EASHL:ään verrattuna on että runkosarjapelit päättyy viimeistään rankkareilla eikä jatkuvana jatkoaikana. Pleijareissa tietysti jatkoaika maaliin saakka.

Yksi asetus kummastuttaa vielä. "Jäähyajan nopeutus" on vain vaihtoehdot kyllä ja ei. "Tämä ottaa jäähyajan nopeutuksen käyttöön tai poistaa sen käytöstä" Elikä itse ymmärsin tuon niin että jos ottaa käyttöön niin jäähyjen aikana pelikello käy yhtä nopeasti, mutta jos ei ota käyttöön niin kello käy yhtä hitaasti kuin normi verkkopeleis aina ennen?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Jaa tässäkö ei sitten voikaan sekoittaa kokoonpanoja vaan joutuu aloittaa oikeilla rostereilla? en ainakaan tälläistä asetusta mistään löytänyt...
 
Ylös Bottom