Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuopatut peliprojektit ja -studiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tätä ei varmaan kukaan enää vakavasti odottanut julkaistavaksi, mutta Rockstar näyttää vetäneen viimeisenkin töpselin vuoden 2009 E3 messuilla julkistetun Agent-pelin hengityskoneesta, ja on viimein poistanut pelin nimen verkkosivuiltaan. Odotin aikoinaan kovasti lisäinfoja tästä, mutta harmittavasti ei koskaan valmista saatu.


 
Viimeksi muokattu:
Varhaista pelikuvaa hyllytetystä Tomb Raider Ascensionista, josta lopulta kehittyi tuntemamme Tomb Raider 2013 reboot. Enemmän survival horror meininkiä hirviöineen.

 
53 miljoonaa käytetty ja sitten kaikki vedetään viemäristä alas:oops: huhhuh...
 
WB Montreal työsti joitain vuosia sitten Batman peliä työnimellä "Project Sabbath". Sittemmin homma kuopattiin, mutta nyt on ilmoille vuotanut konseptikuvia. Nähtävillä mm. ikääntynyt parta-Batman.

 
Bully 2 jota ei koskaan saatu, aika sääli että Rockstar päätti panostaa vähemmän mielenkiintoisempiin projekteihin tämän sijasta. olisi ollut hauska nähdä mitä siellä oli kehitetty.

 
Juttua tuosta Respawnin perutusta Mandalorian pelistä.


The game started with ‘the den’, which was the player’s base of operations, that contained your ship, a map of the galaxy, an upgrade station, an armory, and more. It’s understood that it would be here where you would select which bounties you’d want to pursue. The player could then equip the weapons they wanted, upgrade their armor, and then go into the ship and land on the planet where the bounty is located.

The game was not an open world and instead offered a linear level experience, but did have some larger open areas for the player to explore and find their bounties and other secrets. Combat was described as very fast-paced due to the Mandalorian jetpack that allowed for vertical dashing and horizontal boosting for reaching those high-to-reach places. It was also said that there was a takedown feature, which would see your character perform takedowns, somewhat reminiscent of DOOM (but a lot less gorey) to take down enemies.

The main enemies were stormtroopers, who would patrol most maps as you try and complete your bounty and had several different types that you come to expect from a Star Wars game – regular, shotgun, sniper, heavy (rockets), and more. It’s also understood that the game featured ‘boss-like’ enemies periodically, which would see you face AT-ST walkers etc. Other enemies would depend on the planet you were on but could range from gangs of outlaws to other bounty hunters who wanted to beat you to the punch.

It’s believed that the game was still a ways off from its release, but it’s understood that the game had a fairly polished vertical slice and a few other missions/levels near completion.

The game was in development for the PlayStation 5, Xbox Series S|X, and PC.
 
5 min pelikuvaa perutusta Timesplitters pelistä. Varmaan ihan hyvä että peruutettiin.

Meilläkin tuosta uutinen, jossa todetaan tuota verrattavan aika paljon Fortniteen.


Ja ihan syystäkin, ei tuo ole TimeSplittersiä nähnytkään. Fortnite-menoa TimeSplitters-kuorrutteella.
 
Selittää miksi Shinji Mikami lähti Tangolta.

Tangon sulkeminen on omaan silmääni tyhmintä mitä Microsoft on tehnyt pitkään aikaan. Erinomainen studio ja Hi-Fi Rush on erinomainen teos, joka laajensi studion kenttää varsin luovaan suuntaan. Todella iso sääli.

Myös Arkanen Austinin studion sulkeminen on melko raju teko, vaikka Redfall olikin floppi. Toki sieltä olikin jo kaikki ilmeisesti lähteneet, joten jäljellä oli lähinnä nimi.
 
Tämä ihanuus tuntuu olevan monen studion kohtalo kun tulee isomman firman ostamaksi. Saisi kyllä pikkuhiljaa loppua tämä ostokiima mikä firmoilla ja niiden faneilla tuntuu olevan.
 
Selittää miksi Shinji Mikami lähti Tangolta.

Tango sulkeminen on kyllä iso harmi. Kuten @J.Sunderland jo tuossa yllä sanoikin niin Hi-Fi Rush oli aivan loistava. Ghostwire Tokyo sen sijaan vaan ihan ok. Olisin kaivannut että studio olisi päässyt vielä näyttämään kyntensä perinteisen japanikauhun saralla, eli Evil Withinin kolmannella osalla. Oliko sellaista edes suunnitelmissa, sitä en tiedä, mutta toiveissa oli.

Arkanen kakkosstudion sulkeminen on sekin harmi, mutta ei tunnu ihan yhtä isolta menetykseltä kuin Tango.
 
Ghostwire jotenkin toisti niin paljon itseänsä että se jäi sit kesken. Evil Withinit oli todella hyviä ja molemmat vedin läpi. Hifi rushin haluan vielä joskus hommata. Mahdollisesti steamdeckille.
 
Ylös Bottom