Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuopatut peliprojektit ja -studiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ghostwire jotenkin toisti niin paljon itseänsä että se jäi sit kesken. Evil Withinit oli todella hyviä ja molemmat vedin läpi. Hifi rushin haluan vielä joskus hommata. Mahdollisesti steamdeckille.
Kaikki Tangon pelit on kyllä keskivertoa parempia videopelejä. Ghostwire niistä heikoin, mutta kyllä senkin jaksoi läpipelata, kun jätti turhat sivutehtävät tekemättä.

Ensimmäinen Evil Within lisäreineen kuin myös Hi-Fi Rush säväyttivät oikein kunnolla ja jäivät mieleen huikeina peleinä. Evil Within 2 on vielä kesken, vaikkei sen takia että peli olisi huono. Siinä tuli silloin jotain muuta pelattavaa. Täytyy sekin kyllä pelata loppuun.

RIP Tango.
 
No se kävi nopeasti. Alone in the Dark meni aika hyvin oman tutkan alta ja varmasti muidenkin, eihän toi juurikaan markkinointia saanut osakseen. Periaatteessa kuuluin pelin kohderyhmään, mut julkasu tuli ja meni salaa. Peli on vissiin ihan ok, mut ei varsinaisesti hyvä tai huonokaan.

Jokseenkin huvittava kyllä toi twittertilin julkasujana

xh09JPh.png
 
Sonyn live service strategia potkii perseelle taas. Nyt on God of War live service peli peruttu ja sitä kehitti BLUEPOINT, tämä oli se mitä he ovat vuosia kehittäneet, kyllä hukkaan heitettyä talenttia...


 
Sonyn live service strategia potkii perseelle taas. Nyt on God of War live service peli peruttu ja sitä kehitti BLUEPOINT, tämä oli se mitä he ovat vuosia kehittäneet, kyllä hukkaan heitettyä talenttia...
Concord taisi olla se lopullinen herätys, että mitä tässä oikein ollaan tekemässä. Tavallaan hyvä näin, mutta peliä kehittäneille studioille tietysti huonompi homma.

Bluepoint teki erinomaista työtä Demon's Souls remaken ja sitä ennen Shadow of the Colossus remaken kanssa. Jännä ettei Sonylla tajuttu antaa jotain vastaavaa projektia työn alle.
 
Sääli, että menee vuosien työ hukkaan, mutta samalla olen iloinen että live service pelejä perutaan.
Samaa mietin itsekin että hyvä vain kun perutaan. Live service trendi saisi jo päättyä. Ehkä nyt vapautuisi resursseja kunnollisten pelien kehittämiseen.

Samalla voisi tehdä sellaisen päätelmän että Bluepoint ei ole ainakaan ollut Bloodborne Remakea tekemässä. Demon's Souls Remake on hyvä mutta tavallaan pienen resurssin pelkkä Remaster BB:stä riittäisi ihan hyvin.
 
Samaa mietin itsekin että hyvä vain kun perutaan. Live service trendi saisi jo päättyä. Ehkä nyt vapautuisi resursseja kunnollisten pelien kehittämiseen.

Samalla voisi tehdä sellaisen päätelmän että Bluepoint ei ole ainakaan ollut Bloodborne Remakea tekemässä. Demon's Souls Remake on hyvä mutta tavallaan pienen resurssin pelkkä Remaster BB:stä riittäisi ihan hyvin.

Juuri luin jotain haastatteluja että Bloodbornen tekee vain Miyazaki ja FromSoft, hän ei halua että kukaan muu koskee siihen mutta on liian kiireinen työstääkseen sitä.
 
Kyllä mun käsityksen mukaan suurin osa kehityksessä olevista peleistä saa hylsyn jossain vaiheessa ja vain harvat ja valitut menevät loppuun asti. Jos Sony alkaa yhtäkkiä tekemään yli kymmentä live service -peliä, on todennäköistä, että joidenkin kehitys lopetetaan. Sieltä voi silti tulla muutama live service -peli, jotka menestyvät. Onhan siitäkin Sonylla näyttöä.

Se on kyllä perseestä, että normaaleja studioita laitetaan väsäämään live serviceä. Se on vähän niin kuin muutettaisiin teekauppa kahvikaupaksi yhdessä illassa tai poliisit ja sairaanhoitajat vaihtaisivat tehtäviä lennosta. Viime vuosina live service ei ole oikein loistanut kyllä minunkaan mielestä, vaikka parhaimmillaan siinä on ideaa ja miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Fakta on, että raha tulee live servicestä ja raha ratkaisee.
 
Ylös Bottom