Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

The_Akzu

New Member
Hei. Huomasin jo pariin otteeseen että ystävälistalla on ystäviä joiden en muista pyytäneen minua ystäväksi. Kyse ei ole unohduksesta vaan en ole koskaan aikaisemmin huomannut heitä onlinessa. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Mullaki on mun mielestä joskus ollu jotai iha randomeja listalla jota en olis kyllä hyväksyny kaveriks
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Hei. Huomasin jo pariin otteeseen että ystävälistalla on ystäviä joiden en muista pyytäneen minua ystäväksi.
Ei pitäisi olla mahdollista muuten kuin, että olet itse lähettänyt kaverikutsun (ja vastapää sen on hyväksynyt) tai olet itse saanut joltain kutsun ja olet siihen myöntävästi vastannut.

Oletko esim. joskus harrastanut "game sharingia"? Ehkä joku käyttää PSN-tunnustasi tietämättämäsi ja lisää uusia "kavereita" listallesi?

Huomatkaa myös, että vastausta odottavat ("Pending") kaverikutsupyynnöt näkyvät kaverilistalla niin pitkään, että ne joko hyväksyy tai hylkää.
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Aika jännä mulle tulee vaa jotai kaveripyyntöjä kun pelaan Blopsia...tiedä sitten miten teille tulee ihan kaveriks sinne listalle.
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Ei pitäisi olla mahdollista muuten kuin, että olet itse lähettänyt kaverikutsun (ja vastapää sen on hyväksynyt) tai olet itse saanut joltain kutsun ja olet siihen myöntävästi vastannut.

Oletko esim. joskus harrastanut "game sharingia"? Ehkä joku käyttää PSN-tunnustasi tietämättämäsi ja lisää uusia "kavereita" listallesi?

Huomatkaa myös, että vastausta odottavat ("Pending") kaverikutsupyynnöt näkyvät kaverilistalla niin pitkään, että ne joko hyväksyy tai hylkää.

Ei ole mahdollista koska salasana on VAIN minun tiedossani. Game sharingia en harrasta. Suomalaisia BC2 pelaajia näyttäisi olevan ja en ole edes kertaakaan lähettänyt saati saanut heiltä ystävän lisäys pyyntöä. Ja nuo odottavat kaverilistalla näkyvät harmaana kun taas ne mitkä näen näkyy ihan onlinessa.
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Aika jännä mulle tulee vaa jotai kaveripyyntöjä kun pelaan Blopsia...tiedä sitten miten teille tulee ihan kaveriks sinne listalle.


Black Opsissa kun ollaan pre-game lobbyssa, niin ainoa tapa mutettaa muut, on mennä pelaajakortin, vai mikä se on, kautta. Siellä on ensimmäisenä "send friend request" ja viimeisenä "mute". Vähän kun liian nopeasti ränkkää, niin noita kaverikutsuja menee vahingossa. Ja vastaavasti niitä myös saa itsekin... Ehkä joku on sitä kautta hyväksynyt vahinkokutsun?
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Ei ole mahdollista koska salasana on VAIN minun tiedossani. Game sharingia en harrasta. Suomalaisia BC2 pelaajia näyttäisi olevan ja en ole edes kertaakaan lähettänyt saati saanut heiltä ystävän lisäys pyyntöä. Ja nuo odottavat kaverilistalla näkyvät harmaana kun taas ne mitkä näen näkyy ihan onlinessa.

Eikös kutsun näe viestihistoriasta? Esim otat jonkin semmoisen kaverin ketä et tunne ja katsot viestit mitä on saapunut? Jos ei pyyntöä näy niin olet itse lähettänyt silloin pyynnön. Niin ja ainahan voi kysyä että onko hän pyytänyt kaveriksi vai oletko kenties laittanut itse pyyntöä.
 
Vastaus: Kutsumattomia vieraita ystävälistalla?

Ei ole mahdollista koska salasana on VAIN minun tiedossani. Game sharingia en harrasta. Suomalaisia BC2 pelaajia näyttäisi olevan ja en ole edes kertaakaan lähettänyt saati saanut heiltä ystävän lisäys pyyntöä. Ja nuo odottavat kaverilistalla näkyvät harmaana kun taas ne mitkä näen näkyy ihan onlinessa.

Riittää kun olet aktiivinen tällä palstalla BC2 tai minkä tahansa muun pelin keskustelussa ;) Itse olen huomannut että samoja nimiä vilisee ketjuissa johon olen kirjoitellut ja kaveri pyynnöissä vaikken koskaan ole heitä vastaan onlinessa pelannut.
 
Ylös Bottom