Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuulokemikrofoni ongelma PS3:n kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ablaze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ablaze

New Member
En nyt tiedä olisiko tämä pitänyt laittaa johonkin aikaisempaan ketjuun vai ei, niin tein uuden.

Eli ostin tänään Microsoftin LifeChat LX-3000 kuulokemikrofonin ja kiinnitin sen PS3:n USB-väylään. Audioasetuksista voin kyllä valita Syöttö- ja
Ulostulolaitteeksi ko. kuulokemikrofonin. Mikrofoni toimii, kun siihen puhuu (se palkki siinä liikkuu), mutta ääntä en saa kuulumaan kuulokkeista.

Onko jokin asetus venksallaan vai eikö tuo laite sitten vain toimi PS3:n kanssa?

Vastaus: Kuulokemikrofoni ongelma PS3:n kanssa

Ablaze sanoi:
En nyt tiedä olisiko tämä pitänyt laittaa johonkin aikaisempaan ketjuun vai ei, niin tein uuden.

Eli ostin tänään Microsoftin LifeChat LX-3000 kuulokemikrofonin ja kiinnitin sen PS3:n USB-väylään. Audioasetuksista voin kyllä valita Syöttö- ja
Ulostulolaitteeksi ko. kuulokemikrofonin. Mikrofoni toimii, kun siihen puhuu (se palkki siinä liikkuu), mutta ääntä en saa kuulumaan kuulokkeista.

Siis peliäänet tai MP3 toisto ei kuulu luurista? Ei mielestäni pidäkään kuulua, vaan ainoastaan chat-ääni, eli jonkin toisen puhe.

hartzu sanoi:
Siis peliäänet tai MP3 toisto ei kuulu luurista? Ei mielestäni pidäkään kuulua, vaan ainoastaan chat-ääni, eli jonkin toisen puhe.

Eli pelien äänet JA mp3 eivät kuulu ollenkaan.

Onko siis niin, että VAIN tuon chat-äänen pitäisi kuulua kuulokkeista? :confused:

Ablaze sanoi:
Eli pelien äänet JA mp3 eivät kuulu ollenkaan.

Onko siis niin, että VAIN tuon chat-äänen pitäisi kuulua kuulokkeista? :confused:
No näin mäkin olen ymmärtänyt, peliäänet tulee telkasta ja chattiäänet kuulokkeista, minusta huono ratkaisu... :(

Timppa78 sanoi:
No näin mäkin olen ymmärtänyt, peliäänet tulee telkasta ja chattiäänet kuulokkeista, minusta huono ratkaisu... :(

No voi kehveli. :(

Kieltämättä aika huono ratkaisu.

Pitää ilmeisesti käydä ostamassa tuollainen bluetooth mikrofoni pelkästään.

juu, mäkin oon miettiny jonkinlaista bluutuutti systeemiä tolle mun Nokian N73:lleni, ni ei tartte kahta ostaa...

Timppa78 sanoi:

Ei ole, BT-kuulokkeet ovat käytännössä aina mono-kuulokkeita, joten peli-äänet menettäisivät aika paljon. Ja miksi kukaan haluaisi kuunnella MP3:ia mono-kuulokkeesta, joka ei muutenkaan ole musiikinkuunteluun tarkoitettu?

hartzu sanoi:
Ei ole, BT-kuulokkeet ovat käytännössä aina mono-kuulokkeita, joten peli-äänet menettäisivät aika paljon. Ja miksi kukaan haluaisi kuunnella MP3:ia mono-kuulokkeesta, joka ei muutenkaan ole musiikinkuunteluun tarkoitettu?
mielestäni on kyllä tehty stereokuulokkeitakin siis stereoäänillä, eriasia on että onko niissä mikrofonia?
Itsekkin meinasin ostaa sellaiset kuulokemikrofonilärpäkkeet, jotka tulevat molemmille korville, että kuulee kaikki samaa aikaa, mutta jos sellaisia ei ole, niin kait se on tsitte hankittava kännykkään pluutuutti kuuloke...

Ylös Bottom