Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuunnelkaa tekemäni biisi pliiis! part II

triple_a

New Member
Eri henkilö, sama tavoite: saada palautetta itse tehdystä musasta. Koko biisi lähti liikkeelle halusta tehdä autopelin taustalle sopivaa musaa. Innoitus tuli lähinnä PC:n Live for Speedia pelatessa, koska siinä on loistavat ajelumusat.

http://www.students.tut.fi/~abioqa/race.mp3

Biisi on melko neutraalia ja joidenkin mielestä jopa mitäänsanomatonta taustapolkkaa. Testailin eilen Live for Speedin kanssa tätä raitaa ja hyvin sopi ajelun taustalle. Itse tykkään kovasti :D
 
Ihan hyvä jos itse on tehnyt... eikä edes kuulostanut ejayltä...

Tosin mielestäni hiukan liian "hidas" eikä biisissä tapahtunut varsinaista "nousua" vaan se hiukan jäi tylsäksi... Njooh, joskus musaa itse tehneenä tiedän kuinka helppoa on tehdä paskaa, sitä tuo ei ole, onnea =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Ihan hyvä jos itse on tehnyt... eikä edes kuulostanut ejayltä...

Tosin mielestäni hiukan liian "hidas" eikä biisissä tapahtunut varsinaista "nousua" vaan se hiukan jäi tylsäksi... Njooh, joskus musaa itse tehneenä tiedän kuinka helppoa on tehdä paskaa, sitä tuo ei ole, onnea =)

Joo, on itse tehty. Buzzillahan tuo. En käyttänyt mitään valmiita looppeja vaan tein kaiken alusta loppuun itse. Biisi on tehty pelimusiikiksi, joten se on tavallaan tarkoituksella tylsää ja junnaavaa.
 
Itsekin tullut joskus Buzzilla leikittyä.

Tuo on ihan hyvä ja juuri sopivan neutraali biisi ajopelimusiikiksi.
 
Ihan hyvää. Voittaa toi ainakin DoA3:n valikkomusat, joka ei kyllä välttämättä ole mikään saavutus.
 
Mielestäni kappale on liian hidas Burnoutin taustamusiikiksi. Pellin romuttamiseen (tai sen estämiseksi) tarvitaan jotain hieman sähäkämpää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Mielestäni kappale on liian hidas Burnoutin taustamusiikiksi. Pellin romuttamiseen (tai sen estämiseksi) tarvitaan jotain hieman sähäkämpää.
Mutta mietippä Burnoutin alkuperäisiä musia....
 
Varmaan genressään ihan ok kamaa ja teknisesti toki hyvä. Tällaisena rock-ukkona kuitenkin sanoisin, että pelaan kyllä ennemmin moottorin ääniä kuunnellessa.

Mielummin jotain tuplabasaripoljentoa tai teknisiä riffejä. Vauhtia ja tehoa. Sitä ei tästä oikein välity...
 
Ylös Bottom