Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvaputkitelevisio, PS3 ja RGB-kaapeli. Millanen grafiikka ja kuvanlaatu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konenaattori
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mun televisio, PS3 ja RGB-kaapeli. Millanen grafiikka ja kuvanlaatu?

Kyllähän kuvaputki televisiokin menee PS3:n kanssa. Pelien grafiikka ei tietysti ole lähelläkään HD -tasoista kuvaa, mutta erittäin nättiä silti.

Eli ei ainakaan television takia kannata jättää kolmos pleikkaria ostamatta.

Broidille ostettii tossa taannoin ps3:n ja rgb kaapeli kun ei sitä hd-telkkaria sillä ole ja täähän on tietysti vaa mun mielipide mutta mun mielestä se rgb-kaapelin kautta tullut grafiikka näytti varsin upealta eli et menetä paljoakaan vaikket hd-töllöä omistaisikaan mutta rgb-kaapeli on kyllä ehdoton :)

Itselläni on HD televisio ja HDMI kaapeli, mutta HDTV ja Scart on todella hirveä yhdistelmä :D Uskoisin itsekin että RGB:llä tulee nättiä jälkeä :)

Kyllä RGB kaapelilla pelit ihan näppärältä näyttää. Ei ehkä yhtä terävä kuva kuin HD:lla mutta muuten lähes sama. Resoluutio siinä lähinnä kärsii ei muu. Mikäli kuitenkin linuxia ja nettiselainta plekessä paljon aikoo käyttää niin kannattaa harkita sitä HD:ta, tuolla normi telkulla se voi olla aika säätämistä ja epäselvää.

Ja leffat tietty näkyy vihreinä. (siis DVD, Blu-ray)

Tää ei nyt kuulu tähän aiheeseen mutta en jaksanut perustaa mitään uutta ketjua eli mitä toi PS3-paketti tarkalleen sisältää?:D

Mulla olis pieni ongelma. Eli tällä hetkellä on käytössä vain tuollainen 32" laajakuva kuvaputki töllö. Siinä näkyy kaikki kohtuu pienet tekstit erittäin epäselvästi. Esim. NBA 2K8 pelin teksteistä ei saa juuri mitään selvää. Piuhana on rgp-scart.
Sama ongelma oli jo xbox360:n kanssa. Sitten kun siirsin boksin n.9v. vanhaan 28" 4:3 töllöttimeen niin kuva oli erittäin hyvä... Nyt ei jaksais siirtää Pleikkarii toiseen huoneeseen...

Eli onkos mulla jotkin asetukset pielessä??:confused:

No tietysti se kuvaputkikin pitää säätää kohdilleen. Mutta jotkut televisiot vain antaa huonompaa kuvaa kuin toiset.

No tietysti se kuvaputkikin pitää säätää kohdilleen. Mutta jotkut televisiot vain antaa huonompaa kuvaa kuin toiset.
Mitäköhän säätöjä tarkoitat?
Molemmat telkut samanmerkkisiä eli Philips on merkki.
Ei nyt luulis että 6 vuotta vanhemmassa olisi parempi kuva mitä tos uudemmas...

Tää ei nyt kuulu tähän aiheeseen mutta en jaksanut perustaa mitään uutta ketjua eli mitä toi PS3-paketti tarkalleen sisältää?:D
Riippuu paketista. Mut se perus on että konsoli, 1 ohjain, virtapiuha, ohjaimen latauspiuha, ihan se perus scart (sama ku ps2) ja nippu ohjekirjoja...olikohan tuota vielä se verkkopiuha...siitä en oo ihan varma

olikohan niin että 60Gigan mallissa oli ja 40Gigan ei...en tiä. Itellä toi 60 ja sellanen muistikuva on että siin ois ollu sekin...mut varma en oo

Joo eli oon tässä harkitsemassa PS3:en ostoa ja aattelin että millanen grafiikka ja kuvanlaatu sitten tossa mun telkussa ois RGB-kaapelilla ja PS3:lla. Tossa on linkki mun televisioon: http://www.dealtime.co.uk/xPF-Philips-32PW9525 ja toi ei oo HD-televisio.

Onko noissa vehkeissä parempi grafiikka ja kuvanlaatu jos olis samat jutut X0:ssa?

Onko noissa vehkeissä parempi grafiikka ja kuvanlaatu jos olis samat jutut X0:ssa?
Eihän xbox 360 ja ps3 peleissä ole kauheaa isoa eroa? Ainakin minun mielestä ne ovat todennäköisesti melko samoja, jos et käytä suurennuslasia ja kahta televisiota tutkii sitä. :rolleyes:

PS. kuvaputki + rgb on suhdeelinen hyvä kuva, mutta ei ole tarkka kuin hd tv. Teksti/grafiikka on sumea vaikka olisi rgb käytössä esim. Cod4 pelissä kaukaa ei näy niin hyvin että menee arveluun onko siellä joku vai ei. Siksi itsekin vaihdoin putkitv:stä hd ready tv:seen ihan silmien terveyden takia :).

Vastaus: Kuvaputkitelevisio, PS3 ja RGB-kaapeli. Millanen grafiikka ja kuvanlaatu?

Osta TV ensin ja konsoli sitten.

Mitäköhän säätöjä tarkoitat?

No siis onhan tavallisessa putkitelsussakin säätöjä kuvalle. Tavallisesti ainakin kirkkaus, kontrasti, värikylläisyys ja terävyys.

Vastaus: Kuvaputkitelevisio, PS3 ja RGB-kaapeli. Millanen grafiikka ja kuvanlaatu?

E: Olinpas viisas, ei mitään enään :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikäköhän noista kaapeleista antaa parhaimman mahdollisen kuvanlaadun kuvaputkitelkkariin?
http://www.superufo.com/pp/sub_category.asp?sub_category_id={56F2C058-34E3-4FB4-A650-0ADC40F7AD54}

Ylös Bottom