Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Kiitoksia:) Tarvis vaan teettää/tehdä uusi tv-taso. Nykyinen lastulevyä ja alkaa olemaan tv:n painosta jo niin kiero että kohta varmaan pettää:D

Jos sitä kantais omankin kortensa kekoon: Kliks

Melko karun näköinen tällä hetkellä, niinkuin koko kämppäkin. Tuossa oikealla puolella pitäisi olla tietokone, mutta sitä ei nyt ole, TV-taso tulee vaihtumaan suurempaan ja kämppäkin pitäisi tässä kevään aikana vaihtaa.

Minä en nostaisi kajareita seinälle.

Tähän täytyy antaa eriävä mielipide, tosin en tiedä tarkoititko normaali hyllykaiuttimien nostamista seinälle.

Itsellä nää (linkin takaa löytyy: http://www.turkusoft.info/hill/olohuone.jpg ) Bosen acoustimass vempeleet soivat todella hyvin ja ovat seinällä. Tietty ovat myös seinäsijoitteluun tarkoitetut kaiuttimet.

Korkeakiiltoinen valkoinen TV-taso olisi metsästyksessä. On tarve saada toi viritinvahvistin ja PS3 tv-tason sisään piiloon. Eli laittakaahan vinkkiä tulemaan!

-

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tosi hieno yksiö sulla, muutenkin kun tuo pelkkä pelinurkkaus. Tuolla ei ois pärjätty häpeänurkka-kisassa :) [jos olet mies kuten oletan, niin enpä muista olenko nähnyt noin siistiä poikamiesboksia aiemmin]

Tosta sun töllöstä, tuossa mallissahan on yksi parhaimpia kokoluokkansa (ja vähän isompienkin) SD-kuva vieläkin, vaikka on jo melko vanha teevee.

Minä en nostaisi kajareita seinälle.

Joo on kyllä todella tyylikäs yksiö sulla. Itse vähintään kaksiota olen ajatellut, mutta nuo kuvat saivat tajuamaan, että kyllä yksiöstäkin voi saada viihtyisän. Peukku täältä! :p

Otin toisen kuvan panoraamana ja päivänvalossa koko oleskelutilasta ja heti tuli parempi kun edellinen shotti. Ei mikään super-kuva vieläkään, mutta nyt tästä jo vähän näkee millaisessa tilassa suurin osa omasta ja perheen ajasta menee.

Tässäpä minun huoneestani.

Tv, konsolit ja taso
Elikkäs Mirai DTL-642E500, Wii ja PS3. Tason ostin HobbyHallista 80e :)

Yritin vielä jotain panorama kikkailua että näkis paremmin huonetta mutta eipä tuo nyt täydellisesti onnistunut.
vähä soffaa ja asetelmaa :)

Näitä pelinurkkaus/olohuone ratkasuja on muuten tosi mukava kattella, tosi kivasti järjestettyjä monella.

Tuossa omasta nurkasta räpse, vaikka tuntuu, että tällä mun kameralla ei kannattais ottaa mitään kuvia kun aina tulee tommosta kuvanlaatua. Jäi boksin pelailut kesken kun tyttö halusi alkaa katsomaan Totoroa. Eli upouusi Pioneer PDP428 siinä istuu tasossa. Ja on hyvä kuva (vaikka valokuva ei sitä kyllä todista..) :D.

Plussaa samanlaisesta keinuhevosesta mikä meikän tyttärellä on... sama ku mulla oli sillon reilu 25vuotta sitten :)

Oma nurkka
Televisio Samsung 40M86, kuulokkeet AKG k240:et ja ultratyylikäs jakkara on taidonnäyte yläasteen puutöistä. :p
Kyllä tuohon viereen tulee joskus matalampi taso hommattua, että saa konsolit ja dvd soittimen siihen.

Nurkka pimeällä
Tulee iltaisin akvaariolamppua käytettyä niin ei silmät rasitu (alkaa minulla särkemään ilman aika nopeaa), lamppu on kirkkaampi kuin kuvassa eikä heijasta ruutuun istumakulmasta. Pitää seinälamppu tuonne taakse joskus hommata, mutta tämä ratkaisu saa kelvata nyt.

PS2& ensimmäisen boxin pelit
PS1 pelit jäi kuvasta (ei niitä kovin montaa ole joten eipä väliä) ja osa roolipeleistä lainassa ja osa hukassa. En varsinaisesti mitään kokoelmaa kerää, ne jää mitkä jää. Noistakin voisi suurimmasta osata hankkiutua eroon.

Kannattaisiko sun kokeilla tota subbaria johonkin muualle? Subbari toisen korvan vieressä tuskin on kovin hyvä ja lasia ja metallia sisältävä laiteteline tuskin sekään auttaa.

Tässä meikän mestat:

http://i193.photobucket.com/albums/z38/pazeus/Kuva659.jpg
EDIT: lisätty tämä kuva: http://i193.photobucket.com/albums/z38/pazeus/pelinurkkaus.jpg
http://i193.photobucket.com/albums/z38/pazeus/Kuva658.jpg
http://i193.photobucket.com/albums/z38/pazeus/Kuva657.jpg

Ensimmäisen kuvan tyhjä seinä tekee valkokankaan virkaa ihmeen hyvin ja kokoa kuvalle tulee n. 130" :)

AudioPro:n kajarit on hintaansa nähden kivan kuuloiset leffa- ja pelikäytössä.

Tykkinä Pana PT-AE500 (720p/1080i)

Plussaa samanlaisesta keinuhevosesta mikä meikän tyttärellä on... sama ku mulla oli sillon reilu 25vuotta sitten :)

Myös tuo meidän on isältä tytölle perintökaluna tullut. On olleet muuten melko kestäviä pelejä, nämä nykyaikaiset lelut ei kestä montaa kuukautta ennen kun menee rikki.

Ylös Bottom