P
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tyylikkäästi sävy sävyyn boksin ja pleikkarin ohjaimet siinä vierekkäin. CoolTämänhetkiset vehkeet.
Tuohon voisi PS5 hommata vielä joskus (loppuvuodesta varmaan) ja parempi tv-tasokin pitäisi hankkia.
Näytä liitetiedosto 5764
Xoxensin, varmaan joku säteilymyrkytys kuvan katsomisesta.
Ei vaan, ihan hieno. Itse en kyllä pysty liian rajuja ledvärejä pitämään omassa peliluolassa, vaikuttaa liikaa fiilikseen.
Hieman uudistettua nörttiluolaa. Vihreä valo lienee varma keino päästä Phil Spencerin opetuslapseksi. Pöydällä oleva kori on varattu kissan säilytykseen.
Näytä liitetiedosto 6173
Enpä näköjään ollut muistanut laittaa kuvaa työhuoneen toisesta (tärkeämmästä) istuimesta, vaikka täälläkin mietin että minkä ruudun tuohon ostan. Ostin 43 tuumaisen Samsung Q60T silläkin riskillä, ettei siinä ole 100hz paneelia. Yhtään isompi tuohon ei olisi oikein sopinutkaan, joten koko on hyvä ja telkkari oli suhteellisen edullinen. Päivitetään parempaan saman kokoiseen telkkariin sitten kun ajopelit ovat järjestäen 120fps. Penkkinä on siis Next Level Racing F-GT ja rattina Thrustmaster TX runko ja Ferrari F1 kehä, johon on päivitetty magneettiset vaihdeläpyskät. Polkimet T3PA, sekä TH8A vaihdekeppi.
Näytä liitetiedosto 6188
Näytä liitetiedosto 6189
Tämä on ensimmäinen oma ajopenkki ja nousi kyllä ajamisen fiilis ihan uusiin sfääreihin. Jos ei esim. tarvitsisi käydä töissä niin istuisin tuossa kokoajan.
Aikaisemmin oli ratti + polkimet kiinni sellaisessa kokoontaitettavassa telineessä. Kyllä senkin kanssa oli kiva ajella, mutta on tämä ihan eri maata. Sanoisin jopa että tällä käännyttää muutaman autopelejä vierastavan autopelifanaatikoiksi.Kyllähän tolla kelpaa ajella, ja jos ei ajopeleistä tykkäisi niin se on tykättävä ku tommosen jumaliste saa
Itsekin olen tehnyt tiiliharkoista pienen pöydän. Pahoittelen sotkua ja huonoa kuvanlaatua...
Näytä liitetiedosto 6187
Höh, eikö kukaan tunnistanut kuvan huonetta? Tein pientä jäynää, kuva ei ole minun huoneestani, vaan Fanklinin ensiasunnosta GTA V:sta.
Katsoin vaan nopeasti että olipa kehnolaatuinen kuva ja aloin pohtia millä kameralla edes saa tuollaista jälkeä aikaan. Myös sitä mietin että onko tuo välttämättä paras paikka kynttilälle, mutta se ei kyllä jostain syystä edes käynyt mielessä ettäkö kuva voisi olla pelistä...Höh, eikö kukaan tunnistanut kuvan huonetta? Tein pientä jäynää, kuva ei ole minun huoneestani, vaan Fanklinin ensiasunnosta GTA V:sta.
Kuva on kyllä kehno, vaikka pelistä onkin. Otin kännykällä kuvan ipadin näytöstä, jolla olin ottanut kuvan tv-ruudusta. Kuvassa ei ole kynttilää vaan ilmeisesti laavalamppu, sellainen joita kaikilla oli ysärillä.Katsoin vaan nopeasti että olipa kehnolaatuinen kuva ja aloin pohtia millä kameralla edes saa tuollaista jälkeä aikaan. Myös sitä mietin että onko tuo välttämättä paras paikka kynttilälle, mutta se ei kyllä jostain syystä edes käynyt mielessä ettäkö kuva voisi olla pelistä...
Itse pelannut 3 kertaa läpi, enkä silti huomannut. ...ja neljäs kerta kaiketi tulossa, kunhan next-gen versio tulee... huoh.En huomannut, meni täydestä itelle kun peliä en muutamaa tuntia pitemmälle ole pelannut
Tälle ei varmasti käy samaa mitä esim. soutulaitteelle/kuntopöyrälle yms. viritykselle mikä ensimmäisen kuukauden jälkeen toimittaa vaatetelineen virkaa.Enpä näköjään ollut muistanut laittaa kuvaa työhuoneen toisesta (tärkeämmästä) istuimesta, vaikka täälläkin mietin että minkä ruudun tuohon ostan. Ostin 43 tuumaisen Samsung Q60T silläkin riskillä, ettei siinä ole 100hz paneelia. Yhtään isompi tuohon ei olisi oikein sopinutkaan, joten koko on hyvä ja telkkari oli suhteellisen edullinen. Päivitetään parempaan saman kokoiseen telkkariin sitten kun ajopelit ovat järjestäen 120fps. Penkkinä on siis Next Level Racing F-GT ja rattina Thrustmaster TX runko ja Ferrari F1 kehä, johon on päivitetty magneettiset vaihdeläpyskät. Polkimet T3PA, sekä TH8A vaihdekeppi.
Näytä liitetiedosto 6188
Näytä liitetiedosto 6189
Tämä on ensimmäinen oma ajopenkki ja nousi kyllä ajamisen fiilis ihan uusiin sfääreihin. Jos ei esim. tarvitsisi käydä töissä niin istuisin tuossa kokoajan.