Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tälle ei varmasti käy samaa mitä esim. soutulaitteelle/kuntopöyrälle yms. viritykselle mikä ensimmäisen kuukauden jälkeen toimittaa vaatetelineen virkaa.:D
Hauska, että mainitsit kuntofillarin. Minulla on nimittäin talvet maantiefillari trainerissa kiinni ja ajopenkin tultua taloon, sen paikka vähän vaihtui, mutta on hyvinkin lähellä edelleen. Eikä ainakaan vielä ole toimittanut vaatetelineen virkaa. Tietysti ajopenkin tultua taloon voi kysyä itseltään kumpaan penkkiin haluaa työpäivän jälkeen hypätä. :D

IMG_20210317_154807.jpg
 
Hauska, että mainitsit kuntofillarin. Minulla on nimittäin talvet maantiefillari trainerissa kiinni ja ajopenkin tultua taloon, sen paikka vähän vaihtui, mutta on hyvinkin lähellä edelleen. Eikä ainakaan vielä ole toimittanut vaatetelineen virkaa. Tietysti ajopenkin tultua taloon voi kysyä itseltään kumpaan penkkiin haluaa työpäivän jälkeen hypätä. :D

Näytä liitetiedosto 6191
Onko sulla kolme PS1:stä tuolla reppujen alla? :D
 
Mun on aivan pakko kirjoittaa hemmetin hyvä tuo harkoista tehty TV-taso! Tolleen ois ite säästyny monelta vaivalta :D mitä materiaalia nuo tasot on?

Jos en ihan väärin muista, niin ihan sitä halvinta melamiinia Tokmannilta tms.

 
Jos en ihan väärin muista, niin ihan sitä halvinta melamiinia Tokmannilta tms.


Joo ja samalla Tokmanni ilmoitti että sinua saattaisi kiinnostaa pienkonebensiini 2T :D muistuttaa tuoki sivu että kesä tulee..
 
Enpä näköjään ollut muistanut laittaa kuvaa työhuoneen toisesta (tärkeämmästä) istuimesta, vaikka täälläkin mietin että minkä ruudun tuohon ostan. Ostin 43 tuumaisen Samsung Q60T silläkin riskillä, ettei siinä ole 100hz paneelia. Yhtään isompi tuohon ei olisi oikein sopinutkaan, joten koko on hyvä ja telkkari oli suhteellisen edullinen. Päivitetään parempaan saman kokoiseen telkkariin sitten kun ajopelit ovat järjestäen 120fps. Penkkinä on siis Next Level Racing F-GT ja rattina Thrustmaster TX runko ja Ferrari F1 kehä, johon on päivitetty magneettiset vaihdeläpyskät. Polkimet T3PA, sekä TH8A vaihdekeppi.
Näytä liitetiedosto 6188
Näytä liitetiedosto 6189
Tämä on ensimmäinen oma ajopenkki ja nousi kyllä ajamisen fiilis ihan uusiin sfääreihin. Jos ei esim. tarvitsisi käydä töissä niin istuisin tuossa kokoajan. :D
Johdot kun vielä laitat nätisti niin aiettä. Tota itekki katellu. Hommasitko suomesta tuon vai? Itellä vaan tota painoa niin tuo ohut penkki pelottaa. Oli tullu uus malliki myyntiin ilman penkkiä... hmm...
 
Johdot kun vielä laitat nätisti niin aiettä. Tota itekki katellu. Hommasitko suomesta tuon vai? Itellä vaan tota painoa niin tuo ohut penkki pelottaa. Oli tullu uus malliki myyntiin ilman penkkiä... hmm...
Joo, Suomesta ostettu, tarkemmin ottaen Gigantista. Penkki ja runko on molemmat tosi tukevan oloisia. En itsekään ole ihan kevyemmästä päästä, mutta ei mitään ongelmia. Penkki myös liikkuu liukukiskoilla, joten sopii lyhyelle ja pitkälle. Itse olen muutaman sentin vajaa 190cm. Lisäksi isokokoiselle tuossa on se etu, ettei ole kuppipenkeistä tuttuja sivuttaistukia, joten siinäkin mielessä minkä kokoinen ihminen vaan mahtuu istumaan.

Minulle juuri tämä penkki oli aika itsestäänselvä valinta, kun penkin saa F1 ajoasentoon, niinkuin se myös on noissa postaamissani kuvissa. Eli perse lattiaan ja jalat ylös maasta. Ne "viralliset" F1 penkit maksaa maltaita, joten tämä oli todella hyvä vaihtoehto. Lempiajopeli kun on F1 sarja. Toki ajaa tuosta formula-asennosta hyvin muutkin ajopelit. Se oli myös plussaa että vaihdekepin pidike kuului mukaan pakettiin. Toisaalta näyttöteline piti ostaa erikseen.

Punottu harmaa piuha on 5 metrin HDMI, joka kulkee mattojen alta työpöydän piuhakourun kautta työpöydälle missä Xbox ja pleikkari majailevat. Piuha ei ole tuon nätimmin siksi, ettei piuhassa riitä pituus. :) Drivehub myös tarkoittaa, että penkin ja seinän välissä on vähän normaalia enemmän piuhoja. Ei mahda mitään, kun haluaa pelata ajopelejä sekä Xboxilla että pleikkarilla.
 
Joo, Suomesta ostettu, tarkemmin ottaen Gigantista. Penkki ja runko on molemmat tosi tukevan oloisia. En itsekään ole ihan kevyemmästä päästä, mutta ei mitään ongelmia. Penkki myös liikkuu liukukiskoilla, joten sopii lyhyelle ja pitkälle. Itse olen muutaman sentin vajaa 190cm. Lisäksi isokokoiselle tuossa on se etu, ettei ole kuppipenkeistä tuttuja sivuttaistukia, joten siinäkin mielessä minkä kokoinen ihminen vaan mahtuu istumaan.

Minulle juuri tämä penkki oli aika itsestäänselvä valinta, kun penkin saa F1 ajoasentoon, niinkuin se myös on noissa postaamissani kuvissa. Eli perse lattiaan ja jalat ylös maasta. Ne "viralliset" F1 penkit maksaa maltaita, joten tämä oli todella hyvä vaihtoehto. Lempiajopeli kun on F1 sarja. Toki ajaa tuosta formula-asennosta hyvin muutkin ajopelit. Se oli myös plussaa että vaihdekepin pidike kuului mukaan pakettiin. Toisaalta näyttöteline piti ostaa erikseen.

Punottu harmaa piuha on 5 metrin HDMI, joka kulkee mattojen alta työpöydän piuhakourun kautta työpöydälle missä Xbox ja pleikkari majailevat. Piuha ei ole tuon nätimmin siksi, ettei piuhassa riitä pituus. :) Drivehub myös tarkoittaa, että penkin ja seinän välissä on vähän normaalia enemmän piuhoja. Ei mahda mitään, kun haluaa pelata ajopelejä sekä Xboxilla että pleikkarilla.
Formulaa itsekin tulee pelattua eniten. Olen katsellut myös tällaista, mutta näin isokokoisena varmaan hankala vääntyä tuonne. Lisäksi pyörät alla olis kivat. Tuota voisi kyllä käydä testaamassa tuossa lähellä Rovaniemellä. Giganttikin siellä jos sattuisi olemaan tuo NL siellä esillä.
No reilu kuukausi aikaa miettiä, kun tulee tulospalkkio. Kai se on sitten huhtikuussa kaupungissa käytävä ja auto täyteen ajokamaa.
 
Vaatimaton persona kokoelma. P3P ja P4 arena on diginä.
Harmi kun strikersista ei saatu mitään erikoisversiota japanin ulkopuolella.

personaq4k7a.jpg
 
En ole vielä ehtinyt testaamaan niin paljon että voisin täydellisen mielipiteeni antaa telkusta, mutta annan vihjeen alustavista tunnelmista. SHIT DOESNT GET ANY BETTER THAN THIS!

Alla vähän tunnelmia. 65" LG CX

IMG_1392.jpg
IMG_1387.jpg

P.S. Johdoista on turha marista, valmistajat tunkee niin lyhkäsiä johtoja mukaan konsoleihin ettei yltänyt jos pisti jalan taakse piiloon. Eikä ne itseä häiritse.
 
Täytyy sanoa kyllä, että eka Oled töllö ja samoin eka LG merkkinen töllö ja paluuta entiseen ei enää ole. Eilen meni yökahteen saakka kun kikkailin kuvasäädöillä ja asetuksilla. Nyt aletaan olla jo lähellä :D Pro tip! 1-8 numeroa painamalla pohjaan saat laitettua sen kyseisen kanavan tai kuvalähdön pikavalinnaksi. Mulla on esim 1 PS5 käytössä ja siitä eteenpäin laitettu lapsille Netfix ja Cmore jne. Valintojen asetusten jälkeen painaa vaan vaikka 1 pohjaan niin boom PS5 kanava pamahtaa esille. Amazing!
 
Uuden kodin pelihuone/mancave. Täällä on valtaosa pelilaitteista (TV:n takana lisäksi xbox series X, TV-tason sisällä PS4, hyllyillä lisää retro/minikonsoleita, käsikonsoleita siellä täällä), mutta sen lisäksi myös biljardipöytä pingiskannella, tikkataulu ja sarjakuvakokoelma (ei kuvissa). Yläkerrassa vielä olohuoneessa vanha Xbox one x ja Nintendo Switch, sekä appletv 4K (sillekin löytyy pelejä ja ohjain).

75ACE33E-C992-465B-96FB-B94E386039C7.jpeg63D84EF2-4487-48E9-A5CC-21263FB56390.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Uuden kodin pelihuone/mancave. Täällä on valtaosa pelilaitteista (TV:n takana lisäksi xbox series X, TV-tason sisällä PS4, hyllyillä minikonsoleita, käsikonsoleita siellä täällä), mutta sen lisäksi myös biljardipöytä pingiskannella, tikkataulu ja sarjakuvakokoelma (ei kuvissa). Yläkerrassa vielä olohuoneessa vanha Xbox one x ja Nintendo Switch, sekä appletv 4K (sillekin löytyy pelejä ja ohjain).

Näytä liitetiedosto 6277Näytä liitetiedosto 6278

Jätkä muuten tykkää Marvelista :D komia luola!
 
Uuden kodin pelihuone/mancave. Täällä on valtaosa pelilaitteista (TV:n takana lisäksi xbox series X, TV-tason sisällä PS4, hyllyillä lisää retro/minikonsoleita, käsikonsoleita siellä täällä), mutta sen lisäksi myös biljardipöytä pingiskannella, tikkataulu ja sarjakuvakokoelma (ei kuvissa). Yläkerrassa vielä olohuoneessa vanha Xbox one x ja Nintendo Switch, sekä appletv 4K (sillekin löytyy pelejä ja ohjain).

Näytä liitetiedosto 6277Näytä liitetiedosto 6278
Saapi bilistä pelatessa varoa, ettei lennä pallo vahingossa ruutuun. :eek: :D
 
Ylös Bottom