Joo, Suomesta ostettu, tarkemmin ottaen Gigantista. Penkki ja runko on molemmat tosi tukevan oloisia. En itsekään ole ihan kevyemmästä päästä, mutta ei mitään ongelmia. Penkki myös liikkuu liukukiskoilla, joten sopii lyhyelle ja pitkälle. Itse olen muutaman sentin vajaa 190cm. Lisäksi isokokoiselle tuossa on se etu, ettei ole kuppipenkeistä tuttuja sivuttaistukia, joten siinäkin mielessä minkä kokoinen ihminen vaan mahtuu istumaan.
Minulle juuri tämä penkki oli aika itsestäänselvä valinta, kun penkin saa F1 ajoasentoon, niinkuin se myös on noissa postaamissani kuvissa. Eli perse lattiaan ja jalat ylös maasta. Ne "viralliset" F1 penkit maksaa maltaita, joten tämä oli todella hyvä vaihtoehto. Lempiajopeli kun on F1 sarja. Toki ajaa tuosta formula-asennosta hyvin muutkin ajopelit. Se oli myös plussaa että vaihdekepin pidike kuului mukaan pakettiin. Toisaalta näyttöteline piti ostaa erikseen.
Punottu harmaa piuha on 5 metrin HDMI, joka kulkee mattojen alta työpöydän piuhakourun kautta työpöydälle missä Xbox ja pleikkari majailevat. Piuha ei ole tuon nätimmin siksi, ettei piuhassa riitä pituus.
Drivehub myös tarkoittaa, että penkin ja seinän välissä on vähän normaalia enemmän piuhoja. Ei mahda mitään, kun haluaa pelata ajopelejä sekä Xboxilla että pleikkarilla.