Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Sekoititko Halo Master Chief Collectioniin? Siihen kuuluu kaikki.Ok. ite olin kokoajan sellaisen käsityksesi, että kaikki kolme kuuluisi samaan pakettiin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sekoititko Halo Master Chief Collectioniin? Siihen kuuluu kaikki.Ok. ite olin kokoajan sellaisen käsityksesi, että kaikki kolme kuuluisi samaan pakettiin.
Saattaahan tuo ollaSekoititko Halo Master Chief Collectioniin? Siihen kuuluu kaikki.
Sattui samasta aiheesta eilen keskustelua muistaakseni Twitterissä, joten veikkaisin yleisempää ongelmaa. Itekin tänään pitkästä aikaa PS4:n YouTube-sovelluksen starttasin, ja kieltämättä nihkeää oli.Onko yleinen ongelma vai jokin jolle voisi tehdä jotain?
Meillä Makita ja hyvin pelaa. Ei tosin kokemuksia Milwaukeesta, mutta Makita nyt on ainakin testatusti hyvä.Onko täällä Remontti Reiskoja paikalla? Olisi hankinnassa akkuporakone ja tarkoitus ostaa kerralla hyvä. Tällöin taitaa valinta muodostua kahden ämmän väliltä eli Makita tai Milwaukee. Kumpi noista on ns. akkuporakoneiden Mersu.
Onko täällä Remontti Reiskoja paikalla? Olisi hankinnassa akkuporakone ja tarkoitus ostaa kerralla hyvä. Tällöin taitaa valinta muodostua kahden ämmän väliltä eli Makita tai Milwaukee. Kumpi noista on ns. akkuporakoneiden Mersu.
Kiitoksia tiedoista, vielä sellaista tiedustelisin, että iskevänä vai ei iskevänä?
Myös Hiltiltä löytyy hyviä poria iskevänä sekä tavallista ruuviväännintä akkukäyttöisinä, työelämässä akkukäyttöisiä testattu paljon makitaa sekä Hiltiä
Valita tuntuu olevan vaikeata ja nyt on tullut kolmaskin merkki kuvioon eli Hikoki joka tunnettiin ennen Hitachi nimellä. Mainostavat ainakin, että heiltä löytyy markkinoiden tehokkain akkuporakone. Millaisessa maineessa nuo Hikoki/Hitachit ovat?
Siinä tapauksessa myös Ryobi tulee mukaan kuvaanJos kone tulee kotikäyttöön, niin melkein mikä vaan merkki on ihan ok. Minä kuitenkin valitsisin sellaisen merkin, jolla on kattava määrä laitteita, jotka toimivat samalla akulla.Tämä on itselle tärkeää, Makita ja Milwaukee onnistuvat tässä hyvin.
Siinä tapauksessa myös Ryobi tulee mukaan kuvaan