DarkShadow
Well-Known Member
Noh nyt voi vetää jotain muuta nenäänsä kuin herneenTolla on hyvä testata duuni kaverien huumorin taso. Luultavasti tosin joku vähän kyllä vetää palkokasvia nenään, kun ainahan töissä on se yks tosikko..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noh nyt voi vetää jotain muuta nenäänsä kuin herneenTolla on hyvä testata duuni kaverien huumorin taso. Luultavasti tosin joku vähän kyllä vetää palkokasvia nenään, kun ainahan töissä on se yks tosikko..
Oletusarvo käy vallan hyvin.Ostin 4tb:n ulkoisen kovalevyn ja kun olen aikeissa alustaa sen niin mikä kannattaa laittaa varausyksikön kooksi?
Eli annanko olla tämän 4096 mikä oli valmiina vai valitsenko varauslohkon oletuskoon?Oletusarvo käy vallan hyvin.
Oletuskoko.Eli annanko olla tämän 4096 mikä oli valmiina vai valitsenko varauslohkon oletuskoon?
Ainakin twitteriin näyttää postailevan, eli elävien kirjoissa ainakin.Mihin ihmeeseen on hävinnyt nisupulla? Tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen tai sitten olen vain missannut päivitykset
Täytyy myöntää, että itsekin vähentänyt täällä pyöriskelyä ärsyttävän ilmapiirin vuoksi. Jotain ihan ihme konsolivääntöä koko ajan.Mihin ihmeeseen on hävinnyt nisupulla?
Okei. Vita on hieno käsikonsoli, täytyypä selailla ebayta. Sen olen jo huomannut että kun pelejä ei tehdä enää Vitalle niin kyllä ebayssa niiden hinnat lähtenyt nousuun. Yhdestä pelistä pyydetään 70-100€ Että kyllä Vita kokoelmien hinnat vain nousee tulevaisuudessa, sehän luo mielenkiintoa keräilijöiden keskuudessa.Vita on aluekooditon, mutta dlc pitää tietenkin ostaa sen maan storesta mistä pelikin on.
Monimutkaiseksi homman tekee se, että sulla voi olla käytössä vain yksi psn tili kerrallaan ja aina kun sitä haluaa vaihtaa niin kone pitää formatoida.
Jos taas ostaa vaan fyysisiä pelejä eikä välitä mistään dlc jutuista niin homma toimii ihan vaan laittamalla kortti koneeseen.
Mullakin on muutama jenkeistä ostettu peli ja ne toimii ihan normaalisti.
Tälle vahva suositus! Kotimainen ja tiedän laadukkaaksi!Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
Pitää varmaan itsekkin pistää tämä hankintaan jossakin vaiheessa, koska nykyinen reppu repeää kohta saumoista, jos sinne jotakin painavaa pistää
https://www.salainenagentti.fi/kauppa/bw-jaakarireppu-musta/ Tätä voi myös suositella.Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
https://www.varusteleka.fi/fi/produ...epONEtcFn5WSGrLkrt36rTsI8IU96R8hoCU3IQAvD_BwE Tämä myös kompaktin kokoinen, mutta tilava.Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
Ei ole sen kummempaa kokemusta, mutta pikagooglauksen perusteella cPanelin perus-backupiin ei kuulu läheskään kaikkea, mutta erikseen tehtävään full backupiin kuuluu.Kysymys olis mutku ei osaa muotoilla sitä. No yritetään koska paniikki päällä. Eli onko kellään kokemusta cpanelista?
Ei ole sen kummempaa kokemusta, mutta pikagooglauksen perusteella cPanelin perus-backupiin ei kuulu läheskään kaikkea, mutta erikseen tehtävään full backupiin kuuluu.
Backup for cPanel | cPanel & WHM Documentation
This interface allows you to download and store your site in a backup file.docs.cpanel.net