Lebe80
Well-Known Member
Ehkä turhaan paniikissa. Ne popup-pisteiden myyjät täyttävät vain lomakkeen sun puolesta ja jossain vaiheessa nää lomakkeet pistetään sähköpostilla ajastetusti "oikeille myyjille", jotka tarkistavat noi tiedot ja pistää ne sähköyhtiön järjestelmiin, josta ne lähtee virallisia reittejä asiakkaille. Jos on ollut kiireinen kesäpäivä ja myyjät saaneet myytyä paljonkin sähkösopimuksia ulkona pörrääville lomalaisille, niin ei sähköyhtiön kesälomien vuoksi noita kerkiä kaikkia käsitteleen niin nopeasti kuin muulloin.Hei onko täällä Helsinkiläisiä. Varmaan on. Kysyisinki että kuinka todennäköistä on joutua huijatuksia Narinkkatorilla myyjien toimesta? Siis kun tein eilen "sähkösopimuksen" narinkkatorilla ja kyseinen yhtiö ei ainakaan vielä näe sitä sopimusta eilen. Myyjä kyllä sanoi että saan keskiviikkona eli huomenna sopimuksen sähköpostiini. En ole koskaan odottanut mitään sähköpostia yhtä innokaasti. Se mikä tässä nyt pelottaa on se, että menin tyhmyyksissäni antamaan henkilötunnuksen koska oletin tietenki että se oli oikea myyjä. Siinä oli kyllä toinenki myyjä lähistöllä. Mutta ongelma on se että ainakaan vielä sähköyhtiö ei näe sitä sopimusta heillä. Jos tästä selviän niin en tee enää koskaan sopimusta yhdenkään kenttämyyjän kanssa.
Mä olen kyllä oikea idiootti vai olenko vaan turhaan nyt paniikissa. Toivottavasti olen turhaan paniikissa ja se sähköposti tulee huomenna.