Strooper12
Well-Known Member
Kiitos vastauksesta, nyt kun näin kerroit niin itseasiassa alan näkemään kohderyhmän näille vimputtimille: ihmiset jotka ostaa ns. jatkoaikaa omalle televisiolleen. Makes sense. Oman LG telkkarin OS ei ole enää tuettuna esim HBOn sovelluksella ja näin ollen sen tarjonta katsotaankin tässä huushollissa PS5 kautta. Tuo onkin toistaiseksi ainut mutta mitä enemmän ikää tulee töllölle niin sitä enemmän varmaan alkaa tipahtelemaan näitä tuettuja sovelluksia.Joskus telkkarin omien sovellusten käyttö hidastuu ajan myötä, niin silloin on tuommoinen erillinen boksi hyödyllinen.
Mulla ei ole oma telkkari enää edes yhdistettynä nettiin, kun toimii ilman sitä paljon nopeammin.
Android mediatoistimia en ostaisi muuta, kuin Googlen omia, koska noista ei ikinä tiedä, että minkälainen päivitystuki niissä on ja toinen vaihtoehto on Applen toistimet jotka saavat pitkään päivityksiä ja ovat hemmetin nopeita, mutta maksavat enemmän.
Enemmän syitä minulle argumentoida vaimolle miksi pitää vaihtaa 65" -> 85"
//edit: edelleen kuitenkin hämmästelen että onko kohderyhmässä oikeasti niin paljon ihmisiä (ostajia) että tuommoisen suunnitteleminen ja toteuttaminen tulee kannattavaksi? Telkkaritkin on nykyään tuumaa/dollari asteikolla tulleet kohtalaisen edullisiksi. Plus sitten että esim. minun äitini olisi varmaan pulassa ylimääräisten laitteiden kanssa joten rohkenen laskea ulos tuon vähän ikääntyneemmän sukupolven kohderyhmästä.. ? En mie tiiä..
Viimeksi muokattu: