Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä tällainen kysymys kumpuaa? Mutta vastataan nyt kun on ihan nimellä mainittu.Jos @rap ja @Dragonfly pelais jotain autopeliä, nii kumpi voittais?
No ajotaidoista tietenkin. Ootte varmaan Kfinin kovimmat rattimiehet.Mistä tällainen kysymys kumpuaa?
Itse ajattelen, että tällainen toimii vain varmistuksena siitä, että pelaaja on varmasti valmis aloittamaan. Pidän yhtä ylimääräistä napinpainallusta pienempänä pahana, kuin vaikkapa tärkeän välinäytöksen alkamista silloin kun pelaajalla ei ole esimerkiksi kuulokkeet päässä tai keskittyminen vielä itse pelissä. Siihen on nykyisenä älylaiteaikana kuitenkin aika suuri mahdollisuus.Minkä takia videopeleissä kun sen käynnistää on miljoonaa "press x to continue" nappia, nyt esim Alan Wake kakkoses ainakin 5 press x to continue. Miksei pelit voi alkaa samantien siitä alkuvalikosta jossa painat kerran x ja oot pelissä.
Itse ajattelen, että tällainen toimii vain varmistuksena siitä, että pelaaja on varmasti valmis aloittamaan. Pidän yhtä ylimääräistä napinpainallusta pienempänä pahana, kuin vaikkapa tärkeän välinäytöksen alkamista silloin kun pelaajalla ei ole esimerkiksi kuulokkeet päässä tai keskittyminen vielä itse pelissä. Siihen on nykyisenä älylaiteaikana kuitenkin aika suuri mahdollisuus.
Toki näissäkin on sekä hyvin että huonosti toteutettuja ratkaisuja. Huonoista mainittakoon Zen Studiosin Pinball FX, joka vasta aloittaa lataamaan päävalikkoa, kun pelaaja ilmoittaa olevansa valmis. Jostakin syystä tämä lataus myös kestää ehkä pidempään kuin missään toisessa PS5-pelissä.
En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen mutta haluan vain mainita että onpahan vain ärsyttäviä tällaiset laitteet/adapterit, jotka huonontaa noin merkittävästi sitä alkuperäistä asiaa. Tässä tapauksessa siis idioottivarmaa 3,5 mm liitäntää, jonka olettaisi toimivan kuin junan vessa. Onneksi omassa puhelimessa vielä on ihan oikea liitin eikä pelkkää usb-reikää. Jatkossakin tulee olemaan jos vain yhtään järkevää puhelinta löytää jossa sellainen on.Ihmettelin että miten on bookbeatissa ryssitty editti niin pahasti, kun tuntui että aina lauseen alussa puuttuu eka tavu tai sana. Selvisi että ongelma olikin oma USB-C - 3,5mm adapteri, jolla kestää "herätä" inasen liian kauan aina kun audio output herää. Netistä lueskelin että jengi saanut ongelman korjattua laadukkaammalla adapterille. Heitänkin ilmoille että jos omaa bookbeatin ja/tai vastaavan äänikirjapalvelun ja kuvailemani kaapelin, niin olisi kiva jos viitsisi testata että pätkiikö sen kanssa äänet Jos tietää vielä mistä kyseinen adapteri on ostettu, niin aina parempi.
En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen mutta haluan vain mainita että onpahan vain ärsyttäviä tällaiset laitteet/adapterit, jotka huonontaa noin merkittävästi sitä alkuperäistä asiaa. Tässä tapauksessa siis idioottivarmaa 3,5 mm liitäntää, jonka olettaisi toimivan kuin junan vessa. Onneksi omassa puhelimessa vielä on ihan oikea liitin eikä pelkkää usb-reikää. Jatkossakin tulee olemaan jos vain yhtään järkevää puhelinta löytää jossa sellainen on.
Uudet vaihtotatit laitettu Ps5 ohjaimeen mutta miten nämä tulikaan en muista enää eli kuvassa
Sainkin nyt toimiikin paremmin
Sainkin nyt toimiikin paremmin
Selitin ehkä huonosti ei toki driftaa halusin vaan vaihtaa nuoEhkä tyhmä kysymys mut mitä noi tattien vaihdot (ellei ne tatit ole muuten vaan jotenkin rotansyömät) auttaa toimimaan paremmin ku siinähä vaan vaihtaa ne tatit eikä kokonaan ns. uusia tatteja mukaan lukien se itse tattien systeemi, eli vika pysyy kuitenkin jos on esim drift ongelmia.?